quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
Heb mijn laptop nog niet uitgepakt dus ik zit ff achter Youssef's PC mee te lurken. Thuis meteen gegeten en daarna bezig gegaan met een enorme berg afwas, paste maar net op het aanrecht![]()
Macht spass degene die zijn geredenWas ook bang dat het ging regenen, kwam net Leiden uit en heb maar 1 druppel gevoeld en daarna niets meer (misschien wel vogelpis ofzo?
pissen vogels eigenlijk?
en zo ja, doen ze dat dan in mid-air?
![]()
Heb hoofdpijn van het heen en weer rijden op de snelweg, heb nog geen nieuwe oordopjes gekocht sinds ik ze in Duitsland ben verloren
Groetjes, hicham![]()
Nee johquote:
doen ze tegelijk met number twoquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef worldpimber het volgende:
misschien wel vogelpis ofzo?pissen vogels eigenlijk?
en zo ja, doen ze dat dan in mid-air?
quote:Heb hoofdpijn van het heen en weer rijden op de snelweg, heb nog geen nieuwe oordopjes gekocht sinds ik ze in Duitsland ben verloren
OK, maar waarom schrijf je dan dat je laptop nog niet uit je tas is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee johWe hebben hier ff een minimeet met worldpimber en die voelde zich zo thuis dat hij meteen maar in is gaan loggen op Youssef's PC
Heeeuj, wat deed Hicham hierquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef ZX-7R het volgende:
dat je die rit van 200 km zonder dopjes hebt gedaan...ik zou toch ff die lompe dingen erin gejast hebben, zonder rijden suckt
hij heeft je niet eens een ban aangesmeerdquote:
Daar hebben we de kennerquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
doen ze tegelijk met number twodus in mid air joahh
![]()
Ach, tis meestal wel te doen. Pas als je thuis bent of in bed ligt dan merk je het pas echt. En last van een eeuwige piep in mijn oor heb ik toch alquote:[..]
dat je die rit van 200 km zonder dopjes hebt gedaan...ik zou toch ff die lompe dingen erin gejast hebben, zonder rijden suckt
Welk deel begrijp je niet. Worldpimber was hier op de minimeet ingelogd op Youssef's PC en vervolgens ben ik hicham gaan postenquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK, maar waarom schrijf je dan dat je laptop nog niet uit je tas is.
Nu is de verwarring compleet.![]()
En ik heb nog oordoppen in de aanbieding, kan ze wel onder rembours toesturen.![]()
Het is voor monogeluid geloof ik.![]()
ik dacht dat het begon op te leven, en dan ga je wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt leuk Mercy, hebben jullie ook nog met bwt gemeet of ging dat niet door
200+![]()
* hicham gaat slapen![]()
Fotoshootmeetquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:18 schreef bwt het volgende:
leuk plaatje geschoten in de bocht pimber?
betergezegd,,,, laten schieten
En nog gelukt daarzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef bwt het volgende:
20.15 begint het al te schemeren.
Niet te laat vertrekken dus
na deze post niet meer vanuit huize pimber iig.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:29 schreef greedkillingz het volgende:
Nog leven hier ???????????
Sleep well Pimpi'nquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
na deze post niet meer vanuit huize pimber iig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |