Flikker op turk, meer steigers in mijn leven in elkaar gezet dan jij brood voor jezelf hebt gesmeerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga je nou weer zeiken Lars, of moeten we een keer even met z'n allen langskomen
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Flikker op turk, meer steigers in mijn leven in elkaar gezet dan jij brood voor jezelf hebt gesmeerd.![]()
Dacht even terug aan die afwasperikelen.quote:
Die had ik vorig jaar bijna gekochtquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Das het schroefdraad van Riet's achteras![]()
ziet er goed uit Peppovitorioquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Nou dan ga ik even off topic tussendoor.![]()
Dit was zoals het al een hele tijd wasmin 2 platen dan want ik was een beetje begonnen. (vrij storend in de gang op de benedenverdieping, maar je hebt altijd mensen die het gelukkig toch niet zien als ze op visite komen
)
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/2852/p1010808web2sr.th.jpg]afbeelding][/URL]
In een half uur zaten alle delen erin, alleen de laatste erin krijgen duurde ook een half uur.![]()
Maar we zitten er weer warmpjes bij.![]()
[[url=http://img125.imageshack.us/img125/4996/p1010811web1kk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kleine klusjes schelen je zo een paar duizend euro bij de taxatie van je huis.![]()
Alleen nog een lamp ophangen, maar het subframe slingert ergens in huis.![]()
Ik denk met name locatie rommelkamer hiernaast, heb een poging gedaan in de jungle.![]()
Tiet voor beloning.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
pff effe zoeken.![]()
vloeistof![]()
In ander verband over banden gesproken, dit bandje past om die velg.quote:
hey die maat past ook op CBR voorwielquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In ander verband over banden gesproken, dit bandje past om die velg.![]()
[afbeelding]
Even sparen voor nieuwe banden heet dat.![]()
Of het verstandig is, is weer wat anders.![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ik weet niet hoe het met je kennis van de russische taal staat maar er staat iets dat met vloeistof te maken heeft.
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij snapt er weer helemaal niets van
![]()
Zijn helemaal geen plaatjes vanquote:
Remvloeistofreservoir.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zijn helemaal geen plaatjes van![]()
![]()
Owkee, maar als het uit Duitsland moet komen zijn we weer 3 jaar verderquote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef Patrick281 het volgende:
Vergeten te mailen net naar jeze kunnen ieder moment uit Italie komen.
Je mag van mij ook die set van 30 euro op planetklx.de bestellen, dan betaal ik en hoef daarvan alleen de oliekeerring van de uitgaande as en de kickstarter.![]()
zit goed in de buurt dus word goedgekeurdquote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zijn helemaal geen plaatjes van![]()
![]()
komt dit in de buurt??? wist al niet wat tule was, dus heb in ieder geval al gevonden wat het betekent!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Remvloeistofreservoir.
Leuk scrabbelwoord trouwens.![]()
was het beste wat ik tot nu toe kon vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zit goed in de buurt dus word goedgekeurd![]()
ik vind het wel knap dat je toch uitgevonden heb wat het isquote:Op woensdag 7 september 2005 21:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
was het beste wat ik tot nu toe kon vinden.
Zo te zien speelde Nederland dus. Ah well, tijd om te slapen met 3-0 voor Nederlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |