quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk niets te doen,zoekende naar spreekstofmaar ja ik reageer wel ja.
![]()
Erg makkelijk een topic waarbij ik niet hoef na te denken.![]()
![]()
Hier is het bij vlagen nog een tikkie erger omdat klanten vrij scherpe onderhoudscontracten hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Welkom in het standaard arbeidsleven, waar nooit iets normaal rolt.
![]()
De directeur hier klaagde ook al om een uur of 11: ik heb nog geen normaal telefoontje gehad.![]()
Hij kreeg alleen maar (rommelige) problemen over hem heen vanaf 8 uur.![]()
Archiverings ruimte ja, reken er maar niet op dat je data in 2 minuten terug hebt gevonden zoals op een hardeschijf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef Geqxon het volgende:
Reken ik dat goed, heb je dan 28125 terabyte opslagruimte?
Hoe kan je dat beoordelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Hier is het bij vlagen nog een tikkie erger omdat klanten vrij scherpe onderhoudscontracten hebben.![]()
Vervelende is gewoon dat ze niet lang zonder hulp kunnen, tapes/schijven raken dan vol en dan loopt de complete administratie vast.![]()
Youssefquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
Wie is het geweest??
Motorrijder plakt kenteken af met bon
quote:
My destination, your current situation?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Your destination, jong zijn ze vaak nog wel leuk.![]()
25 KWquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
Wie is het geweest??
Motorrijder plakt kenteken af met bon
Ik had er van het weekend 1 van iemand die zijn kat fotografeerde terwijl hij zelf net uit bed was.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef bwt het volgende:
Voor de poezenliefhebbers
de weblog heeft weer een hele leuke gevonden
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
My destination, your current situation?![]()
En wat te denken dan, Makster was sowiezo nog lang niet onderweg bij het ophalen van de CR, toen zijn vriendin al belde dat ze zonder sleutel voor de deur stond .. oepsie vergeten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
Vraag me wel af hoe lang Makster nu eigenlijk op de bank moet slapen van z'n vriendin, nu hij een motor heeft gekocht en er niet eens mee naar huis heeft kunnen rijdenWat is ie nu van plan ermee te doen
Heeft ie er uberhaupt wel tijd voor
aan zijn boute uitspraken zou je kunnen afleiden dat ze inmiddels allang de benen heeft genomenquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef hicham het volgende:
Vraag me wel af hoe lang Makster nu eigenlijk op de bank moet slapen van z'n vriendin, nu hij een motor heeft gekocht en er niet eens mee naar huis heeft kunnen rijdenWat is ie nu van plan ermee te doen
Heeft ie er uberhaupt wel tijd voor
Wij hebben de belastingdienst als klant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat beoordelenhij werkt bij de scheepvaartafdeling, en een manco betekend schip weg.
![]()
Dus last minute moet je ineens hemel en aarde bewegen.![]()
Ook lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef hollander172 het volgende:
Wij hebben de belastingdienst als klant.![]()
Normaal geen probleem zolang alles maar blijft werken, valt er eentje tussenuit dan gaat het volledige personeelsbestand zich ermee bemoeien lijkt het wel.Zelfs dagen nadat het allang verholpen is krijg je telefoontjes...........
Het allerergste wat ik ben tegengekomen zijn die sjonnies van automateriaalzaken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook lekkermaar verkijk je niet op een kapitein van een mammoettanker die over een uur de haven uitgaat voor een zeereis naar de andere kant van de wereld en geen spullen heeft.
![]()
Die sjonnies van automaterialenzaken hebben ze dus aan de overkant ook aan de foon, maar dan heten het shiphandlers, enige verschil is dat ze van de witte boordencriminaliteit zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het allerergste wat ik ben tegengekomen zijn die sjonnies van automateriaalzaken.Meteen 's ochtends beginnen te schelden over de nachtlevering en aan het eind van de middag wederom omdat ze zelf vergeten zijn op tijd te bestellen.
Dat is echt het allerlaagste kutvolk wat ik ooit ben tegengekomen.
Manieren hebben ze niet, goedemorgen/middag/avond kan er echt niet af en hun eigen naam zeggen ze ook niet, jij moet maar gokken dat het naar de goede verstuurd wordt.
Belastingdienst is gewoon lastig omdat er direct zoveel mensen met exact hetzelfde bezig zijn...... Internetproviders zijn ook grappigdie dreigen meteen met claims/advocaten/etc.
Klinkt idd bekend net zoals het "vandaag nog?" als ze even 1 seconde moeten wachten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
(en dan is er vaak nog niets aan de hand, maar willen ze gewoon een prijsopgavewaarna ze zonder bedankje de telefoon erop gooien op het moment dat jij zegt: 9,50 klik
)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef hollander172 het volgende:
Klinkt idd bekend net zoals het "vandaag nog?" als ze even 1 seconde moeten wachten.![]()
quote:Nog zo'n typische, zeg nooit iets als "dat is idd een probleem". Je krijgt direct een scheldkanonade na het cliche "nee, dat is jouw probleem".![]()
Wat ook leuk is, ze bellen je maar er komt een klant binnen. Dan leggen ze dus gewoon de telefoon neer zonder op te hangen en owee als jij ophangt.![]()
Posten!quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had er van het weekend 1 van iemand die zijn kat fotografeerde terwijl hij zelf net uit bed was.
Via de spiegeling in het raam kon je zien dat hij geen onderbroek aanhad.![]()
Foutje dat is.![]()
Niet alleen in het nieuws dus, ook de normale burgers en buitenlui.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef worldpimber het volgende:
Jullie hebb en het maar zwaar![]()
Mensen kunnen raar zijn
Niet meer in mijn bezitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |