Met Bas??quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertel...
ik geloof dat ik ook nog wel van zulk soort gesprekken behoorlijk recent gehad heb
Onze womanizerquote:
Nee, haar hondquote:
Das ook in eerste instantie de bedoelingquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker moet je voorzichtig zijn
en je kunt ook bij iemand blijven slapen zonder dat je meteen sex moet hebben
ook al deel je een bed
zeg, geen woord over mijn hondquote:
Oh! Do tell us!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, geen woord over mijn hond
de schat leeft niet meer
@fembol, nee niet met bas de knuffel maar wel met een gezellig persoon
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:29 schreef babus het volgende:
[..]
Das ook in eerste instantie de bedoeling![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:29 schreef babus het volgende:
[..]
Das ook in eerste instantie de bedoeling![]()
He, werk jij voor de story of prive?quote:
Neen, ik ben gek op sappige details!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, werk jij voor de story of prive?
Hij heeft zijn aars al openstaan hoor, bilnaadtechnisch gezien!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:31 schreef fembol het volgende:
[..]
*zucht*
Was de bouwvakker maar zo direct.....
d'r valt niets te vertellenquote:
Leg een kiwi onder de microscoop!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, ik ben gek op sappige details!
Du Arschloch!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn aars al openstaan hoor, bilnaadtechnisch gezien!
Maar wie ist?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
d'r valt niets te vertellen
t was een leuk gesprek
that's it
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertel...
ik geloof dat ik ook nog wel van zulk soort gesprekken behoorlijk recent gehad heb
prop die voorbinddildo erin!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn aars al openstaan hoor, bilnaadtechnisch gezien!
Kwamen er voorbinddildos in voor?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:34 schreef babus het volgende:
[..]
Nou het ging voornamelijk over wat we zouden gaan doen als ze zaterdag naar mij toe komt.
non of your businessquote:
quote:#50966 +(82)- [X]
[4th]Tortu: i've never had a single STD...but i think it's cause you have to have sex to get em
Iedereen ziet die hint van jouw bouwvakker, jij alleen nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |