quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen geest, ik ben alleen pervers
Ik heb nog geen klachten gekregenquote:
klacht is ongegrond verklaard, en daarmee afgewezenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze een klacht indienen!
Objection your Honour!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
klacht is ongegrond verklaard, en daarmee afgewezen
Praat met mijn advocaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:17 schreef fembol het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze een klacht indienen!
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapenquote:
Ik doe geen perverse dingen met mijn advocaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk net zo pervers als jij!
Condom time!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapen![]()
Zo, die weet wat ze wil.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Ckers te weten. Alleen er speelt nog meer. Ik heb namelijk ook sinds kort contact met een vriendin van een vriend van mij. Die blijkt na 4 jaar haar vriend niet echt zo leuk meer te vinden maar ze zit nog een beetje met het beeindigen van de relatie. Wel kon ze me vertellen mij harstikke leuk te vinden en zaterdag wat af te spreken en dan vervolgens zelfs te blijve slapen![]()
quote:
dat wil nog niets zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:19 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:23 schreef fembol het volgende:
[..]
Zo, die weet wat ze wil.
Pittig wijfie!
Dat wil ook niet veel zeggen, het is 's avonds warm, ik heb ook niet veel aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....
niet veel
Ze wil je neuken! Dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef babus het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja. Echt heel pittig. Ze weet zelfs al wat ze aan doet die nacht....
niet veel
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wil ook niet veel zeggen, het is 's avonds warm, ik heb ook niet veel aan
zeker moet je voorzichtig zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef fembol het volgende:
[..]
Bij Ynske wil niets iets zeggen en moet je altjd voorzichtig zijn.
Ynske heeft gelijk!![]()
Kut voor jequote:Op dinsdag 6 september 2005 09:23 schreef babus het volgende:
[..]cker alleen k weet echt niet wat ik moet doen. Als ik alles op een rijtje zet moet ik kiezen tussen 3 dames. Dat is echt een moeilijke keuze
![]()
vertel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef babus het volgende:
[..]
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehad![]()
Ze had gedronken, was geil en nu is ze weer nuchter en een vriezerquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:26 schreef babus het volgende:
[..]
Nee daar hebben jullie allemaal gelijk in maar als je weet wat voor stoute gesprekken we gisteren avond hebben gehad![]()
tranceptorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut voor je![]()
Er zijn hier vast singles die je tweede en derde alternatief even willen checken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |