je staat laag vandaag, met je posts van gister...quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Nee, ik heb gesport. De buik moet wegquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:02 schreef fembol het volgende:
[..]
Ah... het was gisteren een saaie avond op tv!
Ik ook: terrasje!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef babus het volgende:
[..]
Ik slipe potdikkie pas om 12 uur :S
MOrguh Pheno!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ik had gisteren niet eens zin om te posten eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
je staat laag vandaag, met je posts van gister...
overduidelijk een cursus gegeven
Dat ga ik vanaaf doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb gesport. De buik moet weg
quote:
Doe es vertellen?!?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:05 schreef babus het volgende:
[..]
MOrguh Pheno!!
Ik ben in de goede richting aan het gaan. Alles gaat zeer voorspoedig...
Daar heb ik nou ook een beetje last van.....Seks is daar een goeie oplossing voorquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
vanaaf weer sportenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is echt een te lang verhaal. Maar om te beginnen is het mijn ex die ik gisteren weer heb gesproken.quote:
Een verhaal is nooit te lang!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:08 schreef babus het volgende:
[..]
Is echt een te lang verhaal. Maar om te beginnen is het mijn ex die ik gisteren weer heb gesproken.
Het gaat me niet snel genoeg, ik woon nog niet samenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:06 schreef babus het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook een beetje last van.....Seks is daar een goeie oplossing voor![]()
En bilnaden!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Ben gek op sappige details, dat weet je!
En dan met zo'n voorbinddildo die bouwvakker uitwonenquote:
Nou goed, ze stelde gisteren voor om te blijven eten. Ik had haar namelijk gisteren van der werk naar huis gebracht. Maar helaas had ik al iets andere plannen. Ik spreek haar de laatste tijd helaas een beetje te weinig maar zodra ik haar spreek is het atijd wel weer gezellig. Dat merkte zij ook gisteren weer en vroeg me gelijk of ik bleef slapen. Mij gedachten waren natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Een verhaal is nooit te lang!
Vertel!!
Ben gek op sappige details, dat weet je!
Wat een perverse geest heb jij zeg!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan met zo'n voorbinddildo die bouwvakker uitwonen
Ik heb geen geest, ik ben alleen perversquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat een perverse geest heb jij zeg!!
snapt dat er een rel wordt uitgelokt...
Maar het biedt perspectieven!quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:14 schreef babus het volgende:
[..]
Nou goed, ze stelde gisteren voor om te blijven eten. Ik had haar namelijk gisteren van der werk naar huis gebracht. Maar helaas had ik al iets andere plannen. Ik spreek haar de laatste tijd helaas een beetje te weinig maar zodra ik haar spreek is het atijd wel weer gezellig. Dat merkte zij ook gisteren weer en vroeg me gelijk of ik bleef slapen. Mij gedachten waren natuurlijkMaar helaas moest ik sowieso nog naar huis en kwam het eigenlijk niet goed uit.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |