framesquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:35 schreef B_BOY het volgende:
jeuh frames krijg ik nu ook werkend in html op de manier die ik wil. ik ga dus duidelijk mijn pc domineren. hij doet wat ik wil en niet andersom![]()
Ow dattequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:03 schreef Nory het volgende:
[..]
Je weet wel, dat hete ronde ding dat in de lucht hangt.
Jij houdt wel van een tongzoen met een gaspitje hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ow datte![]()
Ik hou van hete en ronde dingen![]()
Ah das een doordenkertje niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ow datte![]()
Gaspitjes vinik niet heetquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:11 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een tongzoen met een gaspitje hè![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ow datte![]()
veel plezier ermee.quote:
Moet, want?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
veel plezier ermee.
ow tis echt hoerig een maat van me moet op msn komen maarja die zit natuurlijk weer te eten of te psp-en.
whehequote:Op dinsdag 6 september 2005 19:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb deze week maar trouwens elke dag 7 uur en een keer 6 =D
Je wordt er niet vrolijk van idd. Biologie verslag maken, Latijn twintig zinnen genitivus zoeken en vertalen. Latijn en Grieks 3 hoofdstukken leren. Geschiedenis vier bladzijden. Aardrijkskunde 2 bladzijdes. Scheikunde 20 opdrachtenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehe
ik maandag 6 dinsdag 5 en dan sportorientatie
woensdag 5
donderdag 5
vrijdag 6 met 4e en 5e terras uurtje:D
Drugs are bad, mkayquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef TheSorrow het volgende:
of smoke uurtjeKan niet w8en tot ik weer naar school mag man, zit nu van 8 tot 5 op kantoor iedere dag.... 27 januari weer, en dan lekker smoken in de pauze, broodjes frikandel etc....
![]()
![]()
wat een kut leven joh.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je wordt er niet vrolijk van idd. Biologie verslag maken, Latijn twintig zinnen genitivus zoeken en vertalen. Latijn en Grieks 3 hoofdstukken leren. Geschiedenis vier bladzijden. Aardrijkskunde 2 bladzijdes. Scheikunde 20 opdrachten
Dus het viel wel mee
en wie mag de zooi opruimen. niet alleen in het belang van christiaan denken a.u.b.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat een kut leven joh.
spring voor een trein![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat een kut leven joh.
spring voor een trein![]()
Ja, moet jij weer opruimen enzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en wie mag de zooi opruimen. niet alleen in het belang van christiaan denken a.u.b.
Dienst sociale werken, oftewel, laag geschoolde kut betaalde mennekes.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en wie mag de zooi opruimen. niet alleen in het belang van christiaan denken a.u.b.
zelfs dat kan hij niet....quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Been there, done that.
Mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |