Ja Baasquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef Jaguarized het volgende:
En nou weten we het wel weer met de smilies he?
Hmm .. ik had laatst iets begrepen dat dit soort posts niet mogen ?quote:
smileyposts..tssquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:33 schreef Jaguarized het volgende:
En nou weten we het wel weer met de smilies he?
zie bovenstaande bericht van mijquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Hmm .. ik had laatst iets begrepen dat dit soort posts niet mogen ?
Krijgen we(lees: Imberr) dan een spanking ?
Daar heb ik dan 1 ding op te melden:quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
smileyposts..tss![]()
![]()
![]()
ik zou niet dúrven![]()
![]()
[..]
zie bovenstaande bericht van mij![]()
Neuh, alleen voor theorie pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef TheSorrow het volgende:
Voor je rijbewijs of? If so, gefeliciteerd!In hoeveel x?
![]()
Eerste keerquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
Oooow ok, naja da's dan al een hele grote stap voorwaarts!Hoeveelste x, en hoeveel fout?
Feli ook van mij uiteraardquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, alleen voor theorie pas!
Maar ik hoop dat je me over 2 maandjes ook mag feliciteren met mijn rijbewijs![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:48 schreef TheSorrow het volgende:
Netjes! Ik had er 5 bij de 3e xEn mn rijbewijs pas na 6 x
Maarja ik heb t nu gelukkig
Hopelijk haal jij t in 1 x!!
![]()
Ik hoop over een maand mijn theorie te gaan doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef Wiwi101 het volgende:
Des te beter
Ik moet alleen nog 20 maandjes wachten![]()
Dat heeft mn zus ook, dus da's wel betersquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!
Op zich maakt het niet uit als ik zak. Ik heb examengarantie dus ik mag het gewoon voor nop opnieuw doen.
Maar de theorie is dacht ik toch maar een half jaar geldig? Moet je de tweede keer dan wel binnen dat half jaar afronden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja!
Op zich maakt het niet uit als ik zak. Ik heb examengarantie dus ik mag het gewoon voor nop opnieuw doen.
Lijkt me toch wat aan de vroege kant hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef TheSorrow het volgende:
Haha!Genoeg tijd om te leren toch?
Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen,dan ben je iig al heel goed erop voorbereid!
Een jaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:54 schreef Nory het volgende:
[..]
Maar de theorie is dacht ik toch maar een half jaar geldig? Moet je de tweede keer dan wel binnen dat half jaar afronden.
Haha. Maar we gaan er gewoon van uit dat je het in 1x haaltquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een jaar.
Dus kan ik misschien 3 á 4 keer op. Als ik het dan niet haal, dan vraag ik me af waarom mijn instructeur zegt dat ik er aanleg voor heb![]()
!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef TheSorrow het volgende:
Ejz mensen ik ga lekker naar huis, van half 9 tot 5 hier gezetenIk verschijn hier vanzelf wel weer!
Doegiequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef TheSorrow het volgende:
Ejz mensen ik ga lekker naar huis, van half 9 tot 5 hier gezetenIk verschijn hier vanzelf wel weer!
dat moest dus hier..quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:57 schreef Imberr het volgende:
ohw k*t..ik ga gekoppeld worden met iemand van men school
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Nory het volgende:
Ik ga weer mensenEven nog in de zon liggen
Begint die Conflict figuur al te drammen dan ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat moest dus hier..![]()
![]()
ipv in t verjaardagstopic van maryse aka 2e sc
![]()
nee, maar t is wel een 2e sc aan t wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:13 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Begint die Conflict figuur al te drammen dan ?
Welke zon?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Nory het volgende:
Ik ga weer mensenEven nog in de zon liggen
Och moet kunnen op een dag als vandaag vind ik hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, maar t is wel een 2e sc aan t worden![]()
Dat verdient Maryse ook wel toch ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee, maar t is wel een 2e sc aan t worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |