In de zin van: niet gezien hebben.quote:
Wat moet het voorstellen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zin van: niet gezien hebben.![]()
quote:
ik ben er nuquote:
moet je ook echt blij mee zijn hequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
YES Imber is er !!!!!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
YES !!! Ze is er jongens
Ik ga mijn pc afsluiten want ik ga chilleren op de bank en straks worden mijn haartjes geknipt
Je woont in groningen, is amersfoort dan niet een beetje verweg?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb vorige week vrijdag gesolliciteerd naar een stageplaats in Amersfoort. Ik had toen nog geen idee wat voor bedrijf het was aangezien dat niet vermeld was in de advertentie. De aantrekkelijke stagevergoeding deed mij besluiten om toch te solliciteren. Dat was alleen een kwestie van op de knop "Solliciteer" te klikken.Vrijdag meteen een reply ontvangen. Bleek het de Kamer van Koophandel te zijn, ze vroegen of ik een CV + motivatie kon opsturen. Vanochtend hadden ze m'n voicemail ingesproken met de vraag of ik op gesprek wilde komen deze week of begin volgende week.
Thnx.quote:
Nee valt mee, het is 1 uur 34 met de trein en 50 minuten met de bus. Als ik gewoon naar school moet, ben ik ook iets van 1,5 uur onderweg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef brainster het volgende:
[..]
Je woont in groningen, is amersfoort dan niet een beetje verweg?
Thnx.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:59 schreef B_BOY het volgende:
idd veel succes, wat voor studie doe je als ik vragen mag?
gekke vraag misschien wat houd dan in. telefoonshit, netwerken ofzo of wat??quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Thnx.![]()
[..]
Nee valt mee, het is 1 uur 34 met de trein en 50 minuten met de bus. Als ik gewoon naar school moet, ben ik ook iets van 1,5 uur onderweg.
[..]
Thnx.HBO Communicatiesystemen.
Even een stukje gejat uit mijn CV:quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gekke vraag misschien wat houd dan in. telefoonshit, netwerken ofzo of wat??
quote:Opleiding Communicatiesystemen aan het Instituut voor Communicatie en Media. Er worden technische, commerciële, economische, organisatie-, vormgevings-, en communicatievakken gegeven. Theorie en praktijk wisselen elkaar af in de vorm van colleges, practica en projecten. Toekomstige werkgevers zijn bijvoorbeeld mediabedrijven, internet providers, uitgeverijen, e-commerce-bedrijven en kranten.
Het is altijd wachten op iemand (lees: vrouwelijk) die wat leven in de brouwerij gooit ... het schijnt te werkenquote:
vrouwen waar?? dan word een man wel wakker ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:21 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Het is altijd wachten op iemand (lees: vrouwelijk) die wat leven in de brouwerij gooit ... het schijnt te werken
Je wordt niet opgeleid tot programmeur maar ook niet tot econoom. Je bent een soort schakel tussen gebruiker en ontwerper en leert van beiden de basis.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
aha, dus jij moet zorgen dat de apparaatuur die gebruikt voor communicatie goed werkt enz. of zie ik het verkeerd?
hierquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
[..]
vrouwen waar?? dan word een man wel wakker ja.
aha. das duidelijk het duurde ff maar nu snapt ik het.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je wordt niet opgeleid tot programmeur maar ook niet tot econoom. Je bent een soort schakel tussen gebruiker en ontwerper en leert van beiden de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |