Begin jij niet een beetje door te draaien met jouw Lieske campagne in elk topicquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Van Tanja kan ik niets meer horen of verdragen, dus wat ze ook zegt... het klinkt als waanzin in mijn oren. Ze heeft afgedaan sinds duidelijk is dat ze zo's enorme kronkel in haar hoofd heeft en mensen (Lieske) volkomen respectloos behandelt.
Als jij er zo over denktquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
En Lieske is de goedheid zelve? Kom op, man. Zij manipuleert op een andere manier. Ze vragen allebei op een misselijkmakende manier aandacht.
Je kunt ook rustig overdrijven. Dat bedoelde ik ook met mijn vorige opmerking die je niet helemaal begreep.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik breng het nog vrij rustig dacht ik zo.
jawel maar niet belangrijkquote:
Vrouwen in het algemeen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
En Lieske is de goedheid zelve? Kom op, man. Zij manipuleert op een andere manier. Ze vragen allebei op een misselijkmakende manier aandacht.
Ach ja, ik ben geen man. Dus ik trap niet in haar pruilmondje en zaadvragende oogjes.quote:
Nou er lag niet eerder sperma onder een kussen die aan andere geshowt werd denk ik..quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
jawel maar niet belangrijk
Het gaat elke dag daar al over sex dus het is leuker een keer naar iets anders te luisteren.
Wacht even, als in, hij slikte alles weer in?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef bloodymary het volgende:
En het was vanmiddag al uitgebreid besproken. Rukkert zei eerst dat hij gerukt had, maar later nam hij het weer terug.
Word jij niet enorm moe van jezelf om vooral op fokkers te reageren in plaats van het programma?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Begin jij niet een beetje door te draaien met jouw Lieske campagne in elk topic
Jawel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nou er lag niet eerder sperma onder een kussen die aan andere geshowt werd denk ik..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben geen man. Dus ik trap niet in haar pruilmondje en zaadvragende oogjes.![]()
Ja, maar er was nog een klein beetje op zijn kussen blijven liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht even, als in, hij slikte alles weer in?![]()
daar hadden ze het al eerder over, bleek niet echt te zijn ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:57 schreef Digi23 het volgende:
[..]
Nou er lag niet eerder sperma onder een kussen die aan andere geshowt werd denk ik..
Ja ze heeft iets over Diana Lieske gezegd en nu is ze van best okay plots "rot van binnen".quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ik breng het nog vrij rustig dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |