Gelukkig kwam je hier niet je Toyota propaganda spuienquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog gefeli hè, youp en yup
kennis van mij heeft een nieuwe 330, rijdt perfect, echte rijdersauto
Wat dat betreft is BMW echt een merk naar mijn hart![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef yup het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je hier niet je Toyota propaganda spuien
vanaf hier 5km over een 80 weg tot de autobahnquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef yup het volgende:
Dat is wel duur.
Naja het is maar wat je leuk vind.
X5 of M5. Beiden onzin in NL. Helemaal met die fantastische VROS en andere gespuis op de weg. Voor het echte knalwerk moet je dichtbij de grens wonen. En dan kan een X5 van mij opbokken.
thnksquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog gefeli hè, youp en yup
kennis van mij heeft een nieuwe 330, rijdt perfect, echte rijdersauto
Wat dat betreft is BMW echt een merk naar mijn hart![]()
![]()
tsjah die staat in de schuur.. fijn droog en geschorst.. helaas zijn mn inkomsten momenteel beneden pijl om zowel de KTM als de 02 te verzekeren... en er moet natuurlijk nog het een en ander aan gebeuren maar dat kost ook geld enzo dus blijft hij even staan.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het eigenlijk met je 2002Tii Youp?
in Duitsland heb ik daar trouwens een heel verhaal over gelezen, stond in de autobild (geloof ik), met specs en al, misschien wl leuk
nog best aardig wat.. je kan trouwens beter een harde maar motorisch slechte kopenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heeft iemand enig id wat een redelijk rotte maar motorisch goede BMW 3.0 CS (E9) waard is?
[afbeelding]
zo 1
wat is aardig wat?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Youp het volgende:
[..]
nog best aardig wat.. je kan trouwens beter een harde maar motorisch slechte kopenje kan die motorblokken nl. spiksplinternieuw kopen.. voor een 02 ook.. kost 3600 euro voor een compleet NIEUW motorblok
bimmer!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is aardig wat?
kennis van mij heeft er ooit 1 gehad, maar de tijd er niet meer voor genomen om de auto te restaureren.
vervolgens gezeik gehad met zijn bedrijf en dus noodgedwongen verhuisd, die auto staat sinds dien 2 jaar buiten.
Onderkant is volgens mij redelijk hard (kan ook verschrikkelijk zijn, moet nog op de brug), deuren en dorpels zijn minder, motor loopt geweldig.
Hij is volgens mij wel verneukt, met allerlei Alpina spullen, het is namelijk gewoon een Beamer volgens mij..
beamer = een motor hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef Youp het volgende:
[..]
bimmer!
maar wat zit er dan allemaal op en aan van alpina? ik heb ook een "alpina" sportstuur en "alpina" velgen.. dat waren toen opties.. en zo'n 3.0 CS is gewoon best veel waard, precies weet ik het niet maar kijk eens rond op marktplaats.nl of mobile.de voor een indicatie.. iig ze zijn veeeel meer waard dan 02tjes die toch ook al zeker niet goedkoop zijn
en tsjah 2 jaar buiten staan is gewoon dodelijk voor die dingenkans dat alles rot is is groot.. en dan moet de hele auto uit elkaar en alles opnieuw gelast worden enzo.. dat gaat tijd en geld kosten.... veel...
zeker intressant, helemaal als de motor echt goed in orde isquote:Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beamer = een motor hè?
Alpina stuur, Alpina schakelpook, in het interieur nog wat dingen, Alpina stickers op de motorenz.
ik kan em voor 2k kopen, maar ik weet de staat dus nog niet precies.
interessant denk je?
nee het was een zielige sticker, op het luchtfilterhuis.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
zeker intressant, helemaal als de motor echt goed in orde ismaar eerst even kijken of er nog wat van de carosserie te maken valt.... maar alpina stickers op de motor?
dat doen niet veel mensen... weet je zeker dat dit er niet onder ligt? [afbeelding]
denk het ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef Youp het volgende:
dan zal het idd geen alpina uitvoering zijn denk ik
misschien wel een interieurtje ofzo? gewoon laten zitten dan...
loopt niet... rijdt niet echt lekker... meestal zijn ze totaal kaal uitgevoerd wat dus ook niks waard is vind ik.. wegligging is wat minder aangezien de stabilisatorstang achteren ontbreekt... vrij kaal en bezuinigd motorblok zonder VANOS ofzo.. etc.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Youp, wat is er eigenlijk mis met een E46 316?
Ik heb als passagier redelijk wat lol gehad met dat ding, ondermeer toen hij iets van 90 graden uitbrakEn ik heb al heel vaak het DCS lampje zien branden (en de banden horen piepen)
navi is wel een leuke optie, de business radio is de simpelste (maar zeker niet slecht, hebben we in de redelijk volgeladen 120i ook zittenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een VDO Dayton Navigatiesysteem, Business CD-Player + Changer en BMW Bluetooth carkit inzit
Voor de rest heb ik er dus alleen als pasagier ingezeten, dus zo goed kan ik er niet over oordelen. Ik heb de bestuurder wel horen zeggen dat het beter stuurt dan een Corvette C5, maar dat komt gewoon doordat Amerikaanse auto's bagger zijn qua sturen
so true....quote:Maargoed, als je elke dag in > 200pk BMW's rijd, dan is het natuurlijk 3x niks nee
als ik een 316 had zou ik dat ook zeggen, die kerel heeft waarschijnlijk al zn geld bij elkaar moeten schrapen en een maximale lening moeten nemen om die 316 te kopen en dan gaat ie nu zn frustratie uiten door te zeggen dat ie beter stuurt dan een corvette ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een VDO Dayton Navigatiesysteem, Business CD-Player + Changer en BMW Bluetooth carkit inzit
Voor de rest heb ik er dus alleen als pasagier ingezeten, dus zo goed kan ik er niet over oordelen. Ik heb de bestuurder wel horen zeggen dat het beter stuurt dan een Corvette C5, maar dat komt gewoon doordat Amerikaanse auto's bagger zijn qua sturen
Maargoed, als je elke dag in > 200pk BMW's rijd, dan is het natuurlijk 3x niks nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |