Beetje duur voor zo een oude kampbakquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
M3 killerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
bedrijf heeft wel meer leuk spul te verkopenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef yup het volgende:
[..]
M3 killer![]()
Zo een ding heeft 185 pk ofzo. Dat is minder dan de zwakste M3...
Een M3 staat echt wel een treetje hoger dan dit apparaat.
Hoe cool ik dit ding ook vind, de M3 blijft beter qua prestaties...
Die zag ik ook al, ziet er wel aardig uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
bedrijf heeft wel meer leuk spul te verkopen
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=538
dat staat er gewoon, BMW met 3,5l Alpina motor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die zag ik ook al, ziet er wel aardig uit.
Maar is het nou een M of een Alpina of geen van beide?
Het laatste vrees ik.
635 is natuurlijk als ie roestvrij is en goed rijdt zeker de moeite waard
DAMN DAMN DAMNquote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.
194.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef yup het volgende:
[..]
DAMN DAMN DAMN![]()
Niet goed opgelet is een EVO 2 idd... Ik dacht dat het om een gewone 2.5-16 ging die hebben wel 185 pk...
hahahaha dat is de meest pauperige turkenmercedes die ik ook gezien hebquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
mwah niet zo bijzonder idd, alleen goed onderhouden enz, dat wel.... maarja opzich is die 320 nog steeds niet zo heel snel, van een bmw verwacht ik persoonlijk meerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
Extreem mooie E30 320i
GOD-VER-DOMME
Wat een prachtig apparaat... Zo mooi... Als ik nu het geld had ik zweer het je dan zou ik dat ding NU METEEN kopen... Gewoon direct...
Zo hoort een E30 eruit te zien... Alleen die wielen veranderen voor originele E30 BBS/12 spaakwiel (wat ik ook heb thuis) en dan is ie af...
Shadowline????quote:Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
Hmm blijkbaar heb ik het dus verkeerd dacht altijd dat de 2.5-16 185 pk had...quote:
Qua rechtuitbranden is een E30 325i echt niet een stuk langzamer hoor, een E30 325i houd een E36 325i makkelijk bij alleen bij heel hoge snelheden (boven de 180) loopt de E36 325i uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef Repeat het volgende:
Ben nu zelf opzoek naar een E36 325i, die modelletjes uit 91 zijn nog best betaalbaar, heb ook nog wel naar een E30 gekeken, maar die zijn toch weer een stuk langzamer en vooral primitiever... Daardoor wel weer goedkoper natuurlijk... Nog lastig, maar die E36 is (in mijn ogen) ook nog eens veel mooier, alleen moeilijk om een leuke E36 325 te vinden die niet onder de spoilers zit met lexus style achterlichten en allerlei autostyle rotzooi, en dan ook nog eens betaalbaar
Heel goed, was ik vergeten!quote:
325E30 is meer voor als je een echte RDW kar wilt hebben, driften en scheuren enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef Repeat het volgende:
0-100 scheelt niet zoveel idd, maar je levert toch gauw 15 km in op de topsnelheid + dat een E36 toffer isEn dingen als airco zijn vaker op een E36 te vinden. (toch?
)
origineel niet als t goed is.. maar ik weet t niet zeker.. iig we hebben laatst op een E90 6cilinder lijsten enzo moeten zetten dus t kan wel bij de dealer... maar of dat een optie is... geen ideequote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp doe je ff de directeur van BMW bellen!?
bmw.nl is namelijk stuk![]()
Zeker stuk gemaakt door dat werkschuwe linkse fiets tuig![]()
Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
thx..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
origineel niet als t goed is.. maar ik weet t niet zeker.. iig we hebben laatst op een E90 6cilinder lijsten enzo moeten zetten dus t kan wel bij de dealer... maar of dat een optie is... geen idee
E30 M3 Evo moet je dan ook hebben he.. evo vs evo.. de M3 evo heeft 250pk.. en die ziet er in tegenstelling tot deze hakenkruizenbak WEL goed uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.
u bent uit de buurt?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hey Youp, ga je anders een keer mee kijken naar die E9?
325i is ook leuke scheur auto hoor, ze worden ook steeds meer gebruikt als circuitwagens...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
325E30 is meer voor als je een echte RDW kar wilt hebben, driften en scheuren enzo.
325E36 is geschikter om snel van A naar B te komen.
Oude airco's doen het meestal toch niet meerdus dat maakt niets uit.
Het is alleen erg moeilijk een goed exemplaar te vinden, E30 en E36.
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
u bent uit de buurt?
mjah ik wil wel mee komen hoorheb je dan ook een brug ter beschikking?
Geen kenteken heb je ook veel aan hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..
heb je een OV ofzo? kan ik je wel ergens oppikken, maar ik ga eerst zelf nog even kijken, verwacht wel dat ie rot is, trouwens
Is dit niets voor je Yup?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=95272&class=classic&pos=29&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=b150d5d4712640a5f263b14c27834b4b
Ja is puur voor het circuit hequote:Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef yup het volgende:
[..]
Geen kenteken heb je ook veel aan he
Of wat me echt lol lijkt gewoon dat ding op aanhanger pleuren en meenemen met de E30 naar zandvoort ofzo
BMW M3 EVO II en III hebben 238 PK, en dat is idd meer dan de standaard M3, en een fractie meer dan die Merc.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
E30 M3 Evo moet je dan ook hebben he.. evo vs evo.. de M3 evo heeft 250pk.. en die ziet er in tegenstelling tot deze hakenkruizenbak WEL goed uit
en overigens had de zwakste versie van de E30 M3 ook 194pk
Ik heb vandaag mijn vrindin haar starslet uit 88 laten keuren, en die kwam er zonder problemen zo doorheen... dus euh...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
Weet ik niet denk niet dat het zo duur zal zijn. We gaan het van een sloop E30 halen (uiteraard eentje die goed is hequote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn vrindin haar starslet uit 88 laten keuren, en die kwam er zonder problemen zo doorheen... dus euh...
hehe, maar goed wat kost zo'n veertje voor een E30?
Waarom lach je, hij is afgekeurd tochquote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
een moderne knakenbak hoeft niet eens een apk keuring te ondergaanquote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
waar moet ik wezen ongeveer?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..
heb je een OV ofzo? kan ik je wel ergens oppikken, maar ik ga eerst zelf nog even kijken, verwacht wel dat ie rot is, trouwens
Is dit niets voor je Yup?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=95272&class=classic&pos=29&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=b150d5d4712640a5f263b14c27834b4b
hmmz.... en het gewicht?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW M3 EVO II en III hebben 238 PK, en dat is idd meer dan de standaard M3, en een fractie meer dan die Merc.
alles nieuwer dan 1973 is modernquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef yup het volgende:
Jajajajajajaj 3 jaar ik weet :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |