abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30910607
quote:
Op zondag 25 september 2005 08:35 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien heeft ie wel net op marktplaats 500 EUR betaald voor zo'n setje velgen
Zo een setje velgen kon ik kopen voor 50 euro. Met 2 redelijke en 2 slechte banden (qua profiel).

En ze zagen er nieuw uit. Die velgen kosten geen reet dat weet ik alvast.
pi_30913319
500 euro? whehe heb je goed gedaan
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_30914969
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef metallicattim het volgende:
thx, maar die willen mag je hebben kvind ze niet mooi. Ben ook druk op zoek naar andere.
gast wat een wansmaak heb jij...
ik vind je bijna geen bmw waardig... (nofi)

ten eerste die velgen staan super onder dat model
ten tweede die chrome versierstrippen bij je spatborden moeten er echt af
ten derde.. traanplaten als matten?

pimpen doe je dus niet zo....

verder ziet je bimmer er wel strak uit
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_30922749
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef metallicattim het volgende:
Heb hem gister goed gewassen en dan naar epe ijsje eten en uiteraard eff wat fotos schieten!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgende fotoshoot word er 1 onder de kap, dan zit er hopelijk het K&N filter in wat ik besteld heb en dan heb ik alles beetje gepoetst.
Heb fotos gemaakt van hoe het nu uitziet en maak later fotos van hoe het er schoon uitziet
Die komen nog dus
IJS IN EPEN!!!!!

ben jarig btw, feliciteer me!
Hopeloos benzine verslaafd
pi_30922855
Ik ook youp, wel toeval zelfde dag zelfde leeftijd
  zondag 25 september 2005 @ 19:16:46 #156
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30923198
Heren gefeliciteerd.
BMW's nog steeds in de revisie of verkoop?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_30924690
Mijnes is te koop. Ga motorrijden.

325i/M3 komt er ooit wel. Als ik wat meer geld heb.
pi_30925282
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:02 schreef yup het volgende:
Ik ook youp, wel toeval zelfde dag zelfde leeftijd
och verrek da's waar ook feli yup
pi_30925431
Thx jij ook hoor
pi_30934712
Proficiat heren!!
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_30947410
dank u

vandaag laserende agentjes lastig gevallen in een X5 4.8 IS stapvoets langs rijden en dan vol gas geven en bij de 50 stoppen en ze waren me vies aan aan het kijken machtig gewoon.. en zo'n ding brult
pi_30948781
Youp heb jij zin in een algehele Fok! ban

Goddamn what the fuck dat wil ik ook
  maandag 26 september 2005 @ 19:28:19 #163
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30950176
quote:
Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Youp het volgende:
dank u

vandaag laserende agentjes lastig gevallen in een X5 4.8 IS stapvoets langs rijden en dan vol gas geven en bij de 50 stoppen en ze waren me vies aan aan het kijken machtig gewoon.. en zo'n ding brult
Da's een Alpina, mag dat wel in een BMW topic?
pi_30950373
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Da's een Alpina, mag dat wel in een BMW topic?
de X5 4.8is is geen Alpina as far as i know..
V10
  maandag 26 september 2005 @ 19:37:29 #165
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30950477
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef M5 het volgende:

[..]

de X5 4.8is is geen Alpina as far as i know..
Klopt; ik wou mijn opmerking net weghalen ;-)

Mijn fout; de 4.6 heeft een Alpina blok, de 4.8 een BMW blok
pi_30950506
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik wou mijn opmerking net weghalen ;-)

Mijn fout; de 4.6 heeft een Alpina blok, de 4.8 een BMW blok
dat is correct ja.
V10
  maandag 26 september 2005 @ 19:42:37 #167
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_30950645
Die dingen gaan trouwens loeihard, stomme huisvrouwen met hun X5 hiero rijden me gewoon helemaal aan gort berg op. Stomme automaten, en ik heb maar 192 PK

Wel enorme benzinerekeningen trouwens, 1 op 5 of slechter als je een beetje doorgast.
pi_30950775
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die dingen gaan trouwens loeihard, stomme huisvrouwen met hun X5 hiero rijden me gewoon helemaal aan gort berg op. Stomme automaten, en ik heb maar 192 PK

Wel enorme benzinerekeningen trouwens, 1 op 5 of slechter als je een beetje doorgast.
ja.. zelfs een 4.4i is niet veel langzamer dan een 4.8is.

zo'n 4.4i gaat ook in 7 sec naar de honderd, en nog makkelijk ook met zo'n automaatje. gewoon planken en wachten.
V10
pi_30952376
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Hyperdude het volgende:

ja man... 360pk en een boel koppel... damn dat knalt weg wanneer je m bij een groen stoplicht tot in de kickdown stampt

en die 1:5 halen we met de 645 ook wel gemiddeld bij normaal gebruik met een 4.8 IS zal het echt niet beter zijn

-edit-

trouwens er zat ook aardig wat indrukwekkend rubber onder dat ding.... 275/45R20 voor en 315/35R20 achter

[ Bericht 14% gewijzigd door Youp op 26-09-2005 20:43:32 ]
pi_30955905
godsamme... op de vorige bmw zat 230/50(dacht ik)/15 en dat stuurde zeeeeer zwaar!
na het overstappen op 210 breed meteen een stuk lichter sturen!
pi_30956217
Ik heb van iemand gehoort dat het verbruik/onderhoudskosten/banden etc. van een X5 4.8iS hoger is dan een M5 (V8 400 pk type)...

Werkelijk bizar...
pi_30956606
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef yup het volgende:
Ik heb van iemand gehoort dat het verbruik/onderhoudskosten/banden etc. van een X5 4.8iS hoger is dan een M5 (V8 400 pk type)...

Werkelijk bizar...
niet vreemd, duurdere/grotere banden, remmen, 4WD, bijna net zo grote motor.. gewoon een grotere bak.
V10
pi_30959087
quote:
Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef M5 het volgende:

[..]

niet vreemd, duurdere/grotere banden, remmen, 4WD, bijna net zo grote motor.. gewoon een grotere bak.
+ de CW waarde van een kasteel + het overgewicht
pi_30959983
over gewicht gesproken... de X5 kost iets van 150 euro wegenbelasting per maand!
pfff
pi_30960125
Dat is wel duur.

Naja het is maar wat je leuk vind.

X5 of M5. Beiden onzin in NL. Helemaal met die fantastische VROS en andere gespuis op de weg. Voor het echte knalwerk moet je dichtbij de grens wonen. En dan kan een X5 van mij opbokken.
pi_30965012
nog gefeli hè, youp en yup
kennis van mij heeft een nieuwe 330, rijdt perfect, echte rijdersauto
Wat dat betreft is BMW echt een merk naar mijn hart
pi_30965466
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Gelukkig kwam je hier niet je Toyota propaganda spuien

Thx, en een 330i dat is gewoon een droom voor mij
pi_30966336
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef yup het volgende:

[..]

Gelukkig kwam je hier niet je Toyota propaganda spuien

hoe gaat het eigenlijk met je 2002Tii Youp?
in Duitsland heb ik daar trouwens een heel verhaal over gelezen, stond in de autobild (geloof ik), met specs en al, misschien wl leuk
pi_30977890
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef yup het volgende:
Dat is wel duur.

Naja het is maar wat je leuk vind.

X5 of M5. Beiden onzin in NL. Helemaal met die fantastische VROS en andere gespuis op de weg. Voor het echte knalwerk moet je dichtbij de grens wonen. En dan kan een X5 van mij opbokken.
vanaf hier 5km over een 80 weg tot de autobahn
pi_30977960
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
thnks

btw zo'n 330 loopt best aardig... vandaag een 330 cabrio aut gereden en laatst een 330 sedan hand 6... en dat geluid
pi_30977995
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

hoe gaat het eigenlijk met je 2002Tii Youp?
in Duitsland heb ik daar trouwens een heel verhaal over gelezen, stond in de autobild (geloof ik), met specs en al, misschien wl leuk
tsjah die staat in de schuur.. fijn droog en geschorst.. helaas zijn mn inkomsten momenteel beneden pijl om zowel de KTM als de 02 te verzekeren... en er moet natuurlijk nog het een en ander aan gebeuren maar dat kost ook geld enzo dus blijft hij even staan.....
pi_30992370
Heeft iemand enig id wat een redelijk rotte maar motorisch goede BMW 3.0 CS (E9) waard is?

zo 1
pi_30992436
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heeft iemand enig id wat een redelijk rotte maar motorisch goede BMW 3.0 CS (E9) waard is?

[afbeelding]
zo 1
nog best aardig wat.. je kan trouwens beter een harde maar motorisch slechte kopen je kan die motorblokken nl. spiksplinternieuw kopen.. voor een 02 ook.. kost 3600 euro voor een compleet NIEUW motorblok
pi_30992649
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Youp het volgende:

[..]

nog best aardig wat.. je kan trouwens beter een harde maar motorisch slechte kopen je kan die motorblokken nl. spiksplinternieuw kopen.. voor een 02 ook.. kost 3600 euro voor een compleet NIEUW motorblok
wat is aardig wat?
kennis van mij heeft er ooit 1 gehad, maar de tijd er niet meer voor genomen om de auto te restaureren.

vervolgens gezeik gehad met zijn bedrijf en dus noodgedwongen verhuisd, die auto staat sinds dien 2 jaar buiten.
Onderkant is volgens mij redelijk hard (kan ook verschrikkelijk zijn, moet nog op de brug ), deuren en dorpels zijn minder, motor loopt geweldig.
Hij is volgens mij wel verneukt, met allerlei Alpina spullen, het is namelijk gewoon een Beamer volgens mij..
pi_30992864
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

wat is aardig wat?
kennis van mij heeft er ooit 1 gehad, maar de tijd er niet meer voor genomen om de auto te restaureren.

vervolgens gezeik gehad met zijn bedrijf en dus noodgedwongen verhuisd, die auto staat sinds dien 2 jaar buiten.
Onderkant is volgens mij redelijk hard (kan ook verschrikkelijk zijn, moet nog op de brug ), deuren en dorpels zijn minder, motor loopt geweldig.
Hij is volgens mij wel verneukt, met allerlei Alpina spullen, het is namelijk gewoon een Beamer volgens mij..
bimmer!

maar wat zit er dan allemaal op en aan van alpina? ik heb ook een "alpina" sportstuur en "alpina" velgen.. dat waren toen opties.. en zo'n 3.0 CS is gewoon best veel waard, precies weet ik het niet maar kijk eens rond op marktplaats.nl of mobile.de voor een indicatie.. iig ze zijn veeeel meer waard dan 02tjes die toch ook al zeker niet goedkoop zijn

en tsjah 2 jaar buiten staan is gewoon dodelijk voor die dingen kans dat alles rot is is groot.. en dan moet de hele auto uit elkaar en alles opnieuw gelast worden enzo.. dat gaat tijd en geld kosten.... veel...
pi_30993159
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef Youp het volgende:

[..]

bimmer!

maar wat zit er dan allemaal op en aan van alpina? ik heb ook een "alpina" sportstuur en "alpina" velgen.. dat waren toen opties.. en zo'n 3.0 CS is gewoon best veel waard, precies weet ik het niet maar kijk eens rond op marktplaats.nl of mobile.de voor een indicatie.. iig ze zijn veeeel meer waard dan 02tjes die toch ook al zeker niet goedkoop zijn

en tsjah 2 jaar buiten staan is gewoon dodelijk voor die dingen kans dat alles rot is is groot.. en dan moet de hele auto uit elkaar en alles opnieuw gelast worden enzo.. dat gaat tijd en geld kosten.... veel...
beamer = een motor hè?

Alpina stuur, Alpina schakelpook, in het interieur nog wat dingen, Alpina stickers op de motor enz.
ik kan em voor 2k kopen, maar ik weet de staat dus nog niet precies.

interessant denk je?
pi_30994190
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

beamer = een motor hè?

Alpina stuur, Alpina schakelpook, in het interieur nog wat dingen, Alpina stickers op de motor enz.
ik kan em voor 2k kopen, maar ik weet de staat dus nog niet precies.

interessant denk je?
zeker intressant, helemaal als de motor echt goed in orde is maar eerst even kijken of er nog wat van de carosserie te maken valt.... maar alpina stickers op de motor? dat doen niet veel mensen... weet je zeker dat dit er niet onder ligt?

-edit-

beamer is idd een motor

[ Bericht 7% gewijzigd door Youp op 28-09-2005 11:20:19 ]
pi_30994282
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef Youp het volgende:

[..]

zeker intressant, helemaal als de motor echt goed in orde is maar eerst even kijken of er nog wat van de carosserie te maken valt.... maar alpina stickers op de motor? dat doen niet veel mensen... weet je zeker dat dit er niet onder ligt? [afbeelding]
nee het was een zielige sticker, op het luchtfilterhuis.
pi_30994739
dan zal het idd geen alpina uitvoering zijn denk ik

misschien wel een interieurtje ofzo? gewoon laten zitten dan...
pi_30994785
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef Youp het volgende:
dan zal het idd geen alpina uitvoering zijn denk ik

misschien wel een interieurtje ofzo? gewoon laten zitten dan...
denk het ook niet. !
pi_30997445
Youp, wat is er eigenlijk mis met een E46 316?

Ik heb als passagier redelijk wat lol gehad met dat ding, ondermeer toen hij iets van 90 graden uitbrak En ik heb al heel vaak het DCS lampje zien branden (en de banden horen piepen)
pi_30997592
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Youp, wat is er eigenlijk mis met een E46 316?

Ik heb als passagier redelijk wat lol gehad met dat ding, ondermeer toen hij iets van 90 graden uitbrak En ik heb al heel vaak het DCS lampje zien branden (en de banden horen piepen)
loopt niet... rijdt niet echt lekker... meestal zijn ze totaal kaal uitgevoerd wat dus ook niks waard is vind ik.. wegligging is wat minder aangezien de stabilisatorstang achteren ontbreekt... vrij kaal en bezuinigd motorblok zonder VANOS ofzo.. etc.
pi_30997725
Ik moet wel zeggen dat er een VDO Dayton Navigatiesysteem, Business CD-Player + Changer en BMW Bluetooth carkit inzit

Voor de rest heb ik er dus alleen als pasagier ingezeten, dus zo goed kan ik er niet over oordelen. Ik heb de bestuurder wel horen zeggen dat het beter stuurt dan een Corvette C5, maar dat komt gewoon doordat Amerikaanse auto's bagger zijn qua sturen

Maargoed, als je elke dag in > 200pk BMW's rijd, dan is het natuurlijk 3x niks nee
pi_30998172
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een VDO Dayton Navigatiesysteem, Business CD-Player + Changer en BMW Bluetooth carkit inzit

Voor de rest heb ik er dus alleen als pasagier ingezeten, dus zo goed kan ik er niet over oordelen. Ik heb de bestuurder wel horen zeggen dat het beter stuurt dan een Corvette C5, maar dat komt gewoon doordat Amerikaanse auto's bagger zijn qua sturen
navi is wel een leuke optie, de business radio is de simpelste (maar zeker niet slecht, hebben we in de redelijk volgeladen 120i ook zitten ) en een carkit is toch alleen maar kut want dan krijg je zo'n vieze vin op het dak...
quote:
Maargoed, als je elke dag in > 200pk BMW's rijd, dan is het natuurlijk 3x niks nee
so true....

ik krijg ontwenningsverschijnselen wanneer ik daar op moet houden
pi_30998725
Ik vind het op mijn trage snorfiets soms al spannend genoeg

Maargoed, in mijn stad heb ik met een gemiddeld ritje ongeveer 3 bijna-dood-ervaringen erbij
pi_30999352
welke stad is dat? dan kom ik daar een keer met de KTM tussen het verkeer in het spitsuur door knallen
pi_30999520
Amersfoort

Maar het zijn met name fietsers die achterom kijken, en daarom op mijn weghelft zitten, fietsen die op een 2 meter breed fietspad met zijn 3en naast elkaar fietsen terwijl ik naar beneden kom knallen (bergafwaarts) waardoor ik door de goot moet En scooterknapen die de bocht veel te ruim nemen
pi_30999527
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Geqxon het volgende:

als ik een 316 had zou ik dat ook zeggen, die kerel heeft waarschijnlijk al zn geld bij elkaar moeten schrapen en een maximale lening moeten nemen om die 316 te kopen en dan gaat ie nu zn frustratie uiten door te zeggen dat ie beter stuurt dan een corvette ofzo
pi_31003437
316i enige reden waarom ze dat ding hebben uitgebracht is de vanafprijs van de 3-serie te drukken. De meeste kale 316itjes worden ook door mensen gekocht die willen laten zien "hey kijk ik heb een BMW"... Voor de rest heof ik zo een ding echt niet. Veel liever een E36 325i ofzo dan een E46 316i (prijzen zijn vergelijkbaar)... Heb je vaak ook wat meer opties met de E36...
  woensdag 28 september 2005 @ 18:25:17 #200
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_31004569
He Youp doe je ff de directeur van BMW bellen!?

bmw.nl is namelijk stuk

Zeker stuk gemaakt door dat werkschuwe linkse fiets tuig

Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')