helemaal met je eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En ondertussen wel haar kind vergiftigen., dat is niet zielig![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:58 schreef snakelady het volgende:
o, ok, ik was dus niet de enige die raar stond te kijken.
Haar ouders zullen trost op haar zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Lieske, oh oh gaan we weer.
lolquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"As unne man bijna kloarkomp moeje nen duim in zunne anus stekuh!"
![]()
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat mijn man dat niet zal waarderen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"As unne man bijna kloarkomp moeje nen duim in zunne anus stekuh!"
![]()
Zou Ingrid dat ook doen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:01 schreef agRESSIV-e het volgende:
linda praat vies!
"aaars ien gozah biena kloar kom, rag iek mien duum ien zn aaarsch"
"da vienen ze fien"
Ik ben je man niet maar mijn vrouw zou dat toch echt niet moeten doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat mijn man dat niet zal waarderen.![]()
rim·men (ov.ww., ook abs.)quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef jalla het volgende:
rimmen kende ik ook niet, maar denk dat het neuken of afrukken is
niet helemaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef jalla het volgende:
Lieske is gewoon een lief (tikkeltje) naief pubertje, die andere wijven zijn grof en goorquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:01 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik vind dat Lieske t nu gewoon goed brengt hoor, je moet niet zo zoeken. Ik vind 't eerder Chantal of Linda die grof in de mond zijn.
Kutwijf. Die Tanja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is gezellig nog ff met Rikkert een spelletje aan het doen.
Fijn, hoort ze er ook wat bij
Neen. Het is aars likken...quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef jalla het volgende:
dat heeft ze vroeger wel gedaan denk ik...voor geld..quote:
das mennoquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja is gezellig nog ff met Rikkert een spelletje aan het doen.
Fijn, hoort ze er ook wat bij
Ik zal wel ouderwets zijn maar dat soort dingen zijn niet aan ons besteedquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
rim·men (ov.ww., ook abs.)
1 [inf., seks] (iem.) anaal stimuleren met de tong
Oh vandaar dat Joost zegt dat ie het ook nog een keer met z'n vriendin wilt doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:02 schreef jalla het volgende:
Daar heb je fok voor stimulering en nut van de prostaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijn maar dat soort dingen zijn niet aan ons besteed![]()
i agreequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:04 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat heeft ze vroeger wel gedaan denk ik...voor geld..
ze komt behoorlijk "beschadigd" over...
(behalve tegen menno, maar dat is makkelijk, dus dat telt niet mee)
Hoezo in vredesnaam niet? Of is praten over sex not-done? Ik zou er als vader totaal geen problemen mee hebben in ieder geval. Dat betekent dat ze goed vrij is opgevoed en dat is alleen maar positief wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haar ouders zullen trost op haar zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |