In bed saai liggen of paaldansen, ik vind er nog een wereld van verschil tussen zitten, maar goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Aha. Miscommunicatie dus. Ik vind dat geen slet. Ik vind dat prettig anders kan ik net zo goed mn kussen neucqen.
Overigens vind Chantal kanker aan de vagina een minder prettige vorm. Ik ken geen prettige vorm van kanker. Nou. Kanker bij Chantal, dat is een prettige vorm.
Joost kan grappig uit de hoek komen, maar hij gaat maar door de hele dag. Zeer vermoeiend. Rikkert vind ik wel okee!quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou, lees niet veel vriendelijke dingen over Joost en Rikkert.
Vanmiddag ging de duim er weer even in hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef jalla het volgende:
dat duimen van ingrid is allang afgelopen, was misschien soort afkicken van de xtc
heb er al tijd niet meer zien duimen![]()
Gaat me toch een paar stappen te verquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
van kanker. Nou. Kanker bij Chantal, dat is een prettige vorm.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, zo was het niet. Haar kiezen zijn al in een vroeg stadium preventief gevuld. Dat had daar allemaal mee te maken. Ze poetst nu veel te lang inderdaad, maar ik denk dat dat gewoon angst is omdat ze dus weet dat haar gebit zwak is.
Joost lijkt wel een soort manische met anti-depressieva volgegoten machine, waar je een batterij uit moet halen, wil je hem stoppen. (niet vriendelijk bedoeld idd)quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou, lees niet veel vriendelijke dingen over Joost en Rikkert.
Precies. Niet alles wat groen is, is gras.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik lag al bijna in bed.,. maar hier moet ik gewoon nog ff op reageren.
Je draait het om volgens mij.. Dat mensen die een trauma hebben opgelopen gaan duimen, wil nog niet zeggen dat iedereen die duimt een trauma heeft... da's zelfs voor Freud te kort door de bocht...
[insert duimzuig-smiley]
En ik ken helaas best mensen met een trauma maar gean van allen duimt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Je draait het om volgens mij.. Dat mensen die een trauma hebben opgelopen gaan duimen, wil nog niet zeggen dat iedereen die duimt een trauma heeft... da's zelfs voor Freud te kort door de bocht...
[insert duimzuig-smiley]
Ik krijg spontaan een ATWT flashbackquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef snakelady het volgende:
Bij tanja komt soms vuur uit haar ogen??
Als ze een zoon krijgt heet hij Damian.
Ik vind het ook erg apart.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
[insert duimzuig-smiley]
Dan bied ik zo goed en kwaad als dat dat kan mijn oprechte excuses aan en wil ik je medelen dat het geenzins mijn bedoeling was om je op wat voor manier dan ook te kwetsen met de door mij gemaakte uitspraak.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat me toch een paar stappen te ver![]()
![]()
Je kwetst hier heel veel mensen mee waaronder mijzelf, zodra jezelf om de paar weken langs mag komen om weer een chemo shot te halen, praat ik weer met je verder!
Je weet echt niet wat je lult![]()
quote:
Mja ik snap wel wat je bedoeld hoor, daar niet van. Nogmaals miscommunicatie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In bed saai liggen of paaldansen, ik vind er nog een wereld van verschil tussen zitten, maar goed.
Ik vind Ingrid met d'r dansen, siliconen, uiterlijk, I dunno, bepaald type meisje. Geen burgerlijke ideale schoondochter. Beetje sleazy overkomen.
Maar vind d'r verder aardig, ze hoeft er voor mij nog lang niet uit iig.
days of our lives bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een ATWT flashback![]()
*Edit* ik verwarde chantal voor lindaquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gaat me toch een paar stappen te ver![]()
![]()
Je kwetst hier heel veel mensen mee waaronder mijzelf, zodra jezelf om de paar weken langs mag komen om weer een chemo shot te halen, praat ik weer met je verder!
Je weet echt niet wat je lult![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:22 schreef jalla het volgende:
lieske : schatjes, ik ga naar bed (tegen roel en menno) veel succes tanja (die al 4 minuten over een zet nadenkt met dammen sinds lieske erbij staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |