Joost, Roel en Ingrid vind ik leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef snakelady het volgende:
Ik mag steeds mensen die niemand mag.
Rikkert en Joost vind ik beide leuk.
Lieske begin ik steeds leuker te vinden, Roel ook en Ingrid mocht ik van begin af aan al.
Tanje is een muts en met de rest heb ik niks
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef Kolomo het volgende:
Lieske weet ook alles over tandenborstels, welke elektrische joost moet kopen enzo.
Ook maf dat ze met een klein spiegeltje recht voor haar neus poetst.... heb ik ook nog nooit iemand zien doen eigenlijk.
Ze schijnt een heel zwak gebit te hebben en moet dus wel heel goed poetsen om alles in orde te houden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:14 schreef mijn23 het volgende:
Dit is niet meer normaal hoe lang zij haar tanden poetst!!! dwangneurose ofzo??
Beetje oorzaak en gevolg gevalletjequote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze schijnt een heel zwak gebit te hebben en moet dus wel heel goed poetsen om alles in orde te houden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Aha. Miscommunicatie dus. Ik vind dat geen slet. Ik vind dat prettig anders kan ik net zo goed mn kussen neucqen.
Overigens vind Chantal kanker aan de vagina een minder prettige vorm. Ik ken geen prettige vorm van kanker. Nou. Kanker bij Chantal, dat is een prettige vorm.
nou, lees niet veel vriendelijke dingen over Joost en Rikkert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat niemand die bewoners mag
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Nou. Kanker bij Chantal, dat is een prettige vorm.
Pas.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef HellFreez het volgende:
ze is al 8 minuten bezig
Ik vind alle namen die jij noemt ook wel leuk, alleen rikkert een beetje kleurloos, maar daar heb ik nog niet veel van gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:13 schreef snakelady het volgende:
Ik mag steeds mensen die niemand mag.
Rikkert en Joost vind ik beide leuk.
Lieske begin ik steeds leuker te vinden, Roel ook en Ingrid mocht ik van begin af aan al.
Tanje is een muts en met de rest heb ik niks
Nee, zo was het niet. Haar kiezen zijn al in een vroeg stadium preventief gevuld. Dat had daar allemaal mee te maken. Ze poetst nu veel te lang inderdaad, maar ik denk dat dat gewoon angst is omdat ze dus weet dat haar gebit zwak is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje oorzaak en gevolg gevalletje
Ik lag al bijna in bed.,. maar hier moet ik gewoon nog ff op reageren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk ook niet. Maar duimen is ook zoiets. Is vaak een teken dat er iets traumatisch is gebeurd.
das TANJAquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:17 schreef jalla het volgende:
menno houd tanja nog ff bezig met spelletje dammen
tanja lacht weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |