Werkelijk niets interessants gedaan vanwege het slechte weer en de blessures die de sportdag met zich mee hadden gebracht. Karten blijkt toch gevaarlijker als je zou denken...quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Douwe het volgende:
Hmm. Het vorige topic was misschien wat snel vol, maar nu zijn er dit weekend maar 11 posts gemaakt
Iemand nog iets interessants gedaan?
Geen Parijs?quote:Op zondag 11 september 2005 21:30 schreef DutchTrain het volgende:
En voor de rest nog met een dilemma wanneer ik waar naar toe wil gaan. Heb nu voor m'n werk een aantal reisjes in het vooruitzicht, maar wil eigenlijk ook nog even een paar daagjes vrij / vakantie... maar dat lijkt niet meer te gaan lukken in het najaar.
Parijs staat al vast, maar daar valt de vrijdag ook al weer vanaf, zoals het er nu naar uitziet, maar daar weet ik dinsdag meer over.quote:
Weekendjeweg.nl heeft vaak wel leuke aanbiedingen voor een weekend een hotel in Brussel.quote:Op zondag 11 september 2005 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog een leuke tip voor een hotel in het centrum van Brussel?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:50 schreef Douwe het volgende:
Weekendjeweg.nl heeft vaak wel leuke aanbiedingen voor een weekend een hotel in Brussel.
Zie mijn vorige post over dit specifieke voorval.quote:Op zondag 11 september 2005 21:26 schreef Liejannuh het volgende:
De zwakkere in het verkeer (de fietser) is altijd onschuldig!
En automobilisten letten gewoon niet goed op, als fietser ben je gewoon loslopend wild ofzo. En ja, ik ben ook een gefrustreerde fietser die regelmatig bijna ondersteboven wordt gereden.
Voor 1/2 nachten is het toch niet zo erg om in een wat onpersoonlijker hotel te zitten, zonder een Cyrill?quote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
het was natuurlijk ook weer wachten tot iemand met deze link zou komen
Hotels die daar staan zijn niet helemaal wat ik zoek...![]()
Dan is Jaguarized in deze situatie toch fout? Hij haalt immers een fietser in, waarna er een botsing met een auto ontstaat. Ik kan natuurlijk de situatie niet beoordelen, maar als je met de fiets inhaalt en een auto passeert je tijdens het inhalen, heb je de afstand tussen jou en de auto verkeerd ingeschat.quote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die vergelijking klopt niet helemaal Douwe. Op het moment dat jij zelf aan het inhalen bent en je veroorzaakt een botsing dan ben je fout, ook al geef je richting aan. Of degene die je in aan het halen bent een auto of een fietser is, dat is niet relevant.
Als fietser vind ik dat ook. Ik begrijp werkelijk niet waarom sommige fietsers altijd door het rood moeten rijden en tegen de richting in moeten fietsen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder vind ik als automobilist dat fietsers hun leven vaak ook niet op waarde weten te schatten. Wat een doldwaze capriolen halen fietsers soms uit.
Ik vind dat ook. Als ik door de stad rijd, dan zie ik continue fietsers en met name scooters rare capriolen uithalen op een rotonde, door rood rijden, tegen de richting inrijden, geen richting aangeven, zomaar een weg opknallen ook al hebben ze geen voorrang...quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als fietser vind ik dat ook. Ik begrijp werkelijk niet waarom sommige fietsers altijd door het rood moeten rijden en tegen de richting in moeten fietsen.
Ik denk ook dat in deze situatie de auto fout is. Een fietser aan de achterkant aanrijden... dan ben je als automobilist sowieso altijd fout. Jaguarized gaf netjes richting aan, wilde een andere fietser inhalen... dan moet je als automoblist op je beurt wachten. Hoe irritant dat soms ook is.quote:Maar in dit geval was het dus een dubbele inhaalbeweging dus dan is de auto sowieso fout... je mag een bestuurder niet inhalen als die al aan het inhalen is.
Ja dat schijnt nogal populair te zijn, maar het gaat nooit over single zijn, het zijn altijd dezelfde users, waarvan de helft niet single is, de verdeling m/v is 95/5 en alle reacties zijn al drie topics van te voren voorspelbaarquote:Op zondag 11 september 2005 22:24 schreef Douwe het volgende:
Heb je het nou over dat SC topic die altijd bovenaan de Active Topics staat?
.. nou ja als er nou nog iets bijzonders instond dat niet 10x herhaald zou worden.. 't is op deze manier net big brother maar dan zonder geinteresseerd publiekquote:Op zondag 11 september 2005 22:27 schreef Douwe het volgende:
Ik vind het demotiverend om in die veel te snelle topics te posten; kom je een dag niet op Fok! dan ben je gelijk volledig de weg kwijt
Hé, dat klinkt vaag bekend over die toeslagen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef DutchTrain het volgende:
Gezien de enorme éénpersoonstoeslagen bij hotels, ga ik denk ik maar eens in het singles topic posten
Ik zou bijna het topic erover op gaan zoeken (zouden daar ook al van die irritante rode pijltjes voor hebben gestaan? )quote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt vaag bekend over die toeslagen.![]()
![]()
Dat zijn wel bijzondere statistiekenquote:Op zondag 11 september 2005 22:45 schreef Douwe het volgende:Die Ynske post echt bijna nergens anders.
Ze heeft iets van 40/45 [singles] in haar MyAT, de eerste is van 5 september. Het is nu 11 september, dus in 6 dagen zijn er 40/45 topics vol, even buiten beschouwing latende dat Ynske ook nog wel eens een topic gemist zou kunnen hebben. Wat een spammerts
Most definitely not!quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zou bijna het topic erover op gaan zoeken (zouden daar ook al van die irritante rode pijltjes voor hebben gestaan? )
quote:Op maandag 12 september 2005 08:08 schreef YPPY het volgende:
Ook goedemorgen!
Voor mij ook!!quote:Het internetloze werk wacht weer. Maar nog maar drie dagen voordat de vakantie begint.![]()
![]()
Het viel gelukkig mee.quote:Op maandag 12 september 2005 01:07 schreef Vogue het volgende:
Leuk weekend gehad? Wat lees ik nou, aangereden door een auto!! Gelukkig dat de schade beperkt is gebleven tot een blauwe plek en een pijnlijk been..
Ik heb vrijdag en zaterdag redelijk veel gewerkt, zaterdagavond een klein feestje gegeven (ik had nog bier staan dat op moest, drink het nl zelf niet), uitgegaan, iets te veel gedronken, niet geslapen omdat de vriendin die bleef logeren zichzelf bijna doodhoestte, weer gewerkt, uit eten gegaan en mijn huis leeggehaald mbt persoonlijke spullen en kleding. Druk genoeg dus
Dat was het eigenlijk welBuenas noches!
Ik stop ook altijd. Heb een enorme hekel aan doorrijders. Vooral diegene die doorrijden en na 5 meter stoppen omdat ze tot de ontdekking komen dat het toerazende verkeer niet zal stoppen. Vervolgens krijgen wij groen en staan zij daar nog te wachten omdat ze geen lichten zien waardoor ik weer moet afremmen (helemaal lastig als je in voetclipjes zit). Die mensen scheld ik graag uit in het voorbijgaan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een van de weinige fietsers ben die over het algemeen netjes stopt voor een rood stoplicht. Maar je bent pas loslopend wild op rotondes en gewone kruisingen waar je als fietser voorrang hebt.![]()
Maar sinds ik 1 keer van mn fiets afgereden ben, kijk ik wel extra goed uit!
Ja, die hebben we hier in Rotterdam ook teveel.. omdat de wegen hier nogal breed zijn en er veel van die middenbermen zijn. Zeer irritant. Vanochtend nog iemand die met z'n fiets rechts langs me wilde terwijl het op rood stond, daarbij maar z'n fiets met een boos gezicht over de vluchtheuvel rechts van mij tilt om vervolgens in de middenberm met een klein tikje van mij weer voorbijgereden te worden.quote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik stop ook altijd. Heb een enorme hekel aan doorrijders. Vooral diegene die doorrijden en na 5 meter stoppen omdat ze tot de ontdekking komen dat het toerazende verkeer niet zal stoppen. Vervolgens krijgen wij groen en staan zij daar nog te wachten omdat ze geen lichten zien waardoor ik weer moet afremmen (helemaal lastig als je in voetclipjes zit). Die mensen scheld ik graag uit in het voorbijgaan.
Gelukkig weten mensen die met mij meerijden dit ondertussen.
ZOOOO irritant ja!quote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vooral diegene die doorrijden en na 5 meter stoppen omdat ze tot de ontdekking komen dat het toerazende verkeer niet zal stoppen. Vervolgens krijgen wij groen en staan zij daar nog te wachten omdat ze geen lichten zien waardoor ik weer moet afremmen
Overigens ben je in het anarchistische Amsterdam wel erg levensmoe als je voor een rood licht wachtquote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig weten mensen die met mij meerijden dit ondertussen.
Toch is het denk ik gevaarlijker om in Rotterdam door rood te rijden dan in Amsterdam. Dat heeft met verwachtingen te maken: in Amsterdam houd je altijd rekening met fietsers die nog net even voor je langs willen, of voetgangers die zonder te kijken oversteken, taxi's die verstopt achter een tram over de trambaan komen aanscheuren of scooters die je links inhalen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Overigens ben je in het anarchistische Amsterdam wel erg levensmoe als je voor een rood licht wacht(één van mijn observaties over de verschillen tussen Amsterdam en Rotterdam, waar ik ooit nog wel eens een boek over ga schrijven)
Ehmm, ja, dat zeg ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Litman het volgende:
Toch is het denk ik gevaarlijker om in Rotterdam door rood te rijden dan in Amsterdam. Dat heeft met verwachtingen te maken: in Amsterdam houd je altijd rekening met fietsers die nog net even voor je langs willen, of voetgangers die zonder te kijken oversteken, taxi's die verstopt achter een tram over de trambaan komen aanscheuren of scooters die je links inhalen.
Volgens mij zeg jij, dat je aan de regels houden in Amsterdam gevaarlijk voor je gezondheid kan zijn, terwijl ik zeg dat je níet aan de regels houden minder gevaarlijk is dan je denkt e.e.a. ligt natuurlijk in elkaars verlengde maar is toch niet precies hezelfde.quote:
Voer voor juristen of quote ik nou het verkeerde deel van je replyquote:Op maandag 12 september 2005 11:08 schreef Litman het volgende:
Volgens mij zeg jij, dat je aan de regels houden in Amsterdam gevaarlijk voor je gezondheid kan zijn, terwijl ik zeg dat je níet aan de regels houden minder gevaarlijk is dan je denkt e.e.a. ligt natuurlijk in elkaars verlengde maar is toch niet precies hezelfde.
quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voer voor juristen of quote ik nou het verkeerde deel van je reply![]()
HTL#50: Wat wil CMT nou toch aan Flipsen vragen?!?quote:Op maandag 12 september 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een nieuwe titel?
Oh ja, wanneer ga je weer naar BsAs?quote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
HTL#50: Wat wil CMT nou toch aan Flipsen vragen?!?
Zoiets?
Nou, het ziet ernaar uit dat dat eind oktober weer gaat gebeuren, voor een langere periodequote:Op maandag 12 september 2005 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer ga je weer naar BsAs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |