Most definitely not!quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zou bijna het topic erover op gaan zoeken (zouden daar ook al van die irritante rode pijltjes voor hebben gestaan? )
quote:Op maandag 12 september 2005 08:08 schreef YPPY het volgende:
Ook goedemorgen!
Voor mij ook!!quote:Het internetloze werk wacht weer. Maar nog maar drie dagen voordat de vakantie begint.![]()
![]()
Het viel gelukkig mee.quote:Op maandag 12 september 2005 01:07 schreef Vogue het volgende:
Leuk weekend gehad? Wat lees ik nou, aangereden door een auto!! Gelukkig dat de schade beperkt is gebleven tot een blauwe plek en een pijnlijk been..
Ik heb vrijdag en zaterdag redelijk veel gewerkt, zaterdagavond een klein feestje gegeven (ik had nog bier staan dat op moest, drink het nl zelf niet), uitgegaan, iets te veel gedronken, niet geslapen omdat de vriendin die bleef logeren zichzelf bijna doodhoestte, weer gewerkt, uit eten gegaan en mijn huis leeggehaald mbt persoonlijke spullen en kleding. Druk genoeg dus
Dat was het eigenlijk welBuenas noches!
Ik stop ook altijd. Heb een enorme hekel aan doorrijders. Vooral diegene die doorrijden en na 5 meter stoppen omdat ze tot de ontdekking komen dat het toerazende verkeer niet zal stoppen. Vervolgens krijgen wij groen en staan zij daar nog te wachten omdat ze geen lichten zien waardoor ik weer moet afremmen (helemaal lastig als je in voetclipjes zit). Die mensen scheld ik graag uit in het voorbijgaan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:35 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een van de weinige fietsers ben die over het algemeen netjes stopt voor een rood stoplicht. Maar je bent pas loslopend wild op rotondes en gewone kruisingen waar je als fietser voorrang hebt.![]()
Maar sinds ik 1 keer van mn fiets afgereden ben, kijk ik wel extra goed uit!
Ja, die hebben we hier in Rotterdam ook teveel.. omdat de wegen hier nogal breed zijn en er veel van die middenbermen zijn. Zeer irritant. Vanochtend nog iemand die met z'n fiets rechts langs me wilde terwijl het op rood stond, daarbij maar z'n fiets met een boos gezicht over de vluchtheuvel rechts van mij tilt om vervolgens in de middenberm met een klein tikje van mij weer voorbijgereden te worden.quote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik stop ook altijd. Heb een enorme hekel aan doorrijders. Vooral diegene die doorrijden en na 5 meter stoppen omdat ze tot de ontdekking komen dat het toerazende verkeer niet zal stoppen. Vervolgens krijgen wij groen en staan zij daar nog te wachten omdat ze geen lichten zien waardoor ik weer moet afremmen (helemaal lastig als je in voetclipjes zit). Die mensen scheld ik graag uit in het voorbijgaan.
Gelukkig weten mensen die met mij meerijden dit ondertussen.
ZOOOO irritant ja!quote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vooral diegene die doorrijden en na 5 meter stoppen omdat ze tot de ontdekking komen dat het toerazende verkeer niet zal stoppen. Vervolgens krijgen wij groen en staan zij daar nog te wachten omdat ze geen lichten zien waardoor ik weer moet afremmen
Overigens ben je in het anarchistische Amsterdam wel erg levensmoe als je voor een rood licht wachtquote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig weten mensen die met mij meerijden dit ondertussen.
Toch is het denk ik gevaarlijker om in Rotterdam door rood te rijden dan in Amsterdam. Dat heeft met verwachtingen te maken: in Amsterdam houd je altijd rekening met fietsers die nog net even voor je langs willen, of voetgangers die zonder te kijken oversteken, taxi's die verstopt achter een tram over de trambaan komen aanscheuren of scooters die je links inhalen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Overigens ben je in het anarchistische Amsterdam wel erg levensmoe als je voor een rood licht wacht(één van mijn observaties over de verschillen tussen Amsterdam en Rotterdam, waar ik ooit nog wel eens een boek over ga schrijven)
Ehmm, ja, dat zeg ik ookquote:Op maandag 12 september 2005 10:22 schreef Litman het volgende:
Toch is het denk ik gevaarlijker om in Rotterdam door rood te rijden dan in Amsterdam. Dat heeft met verwachtingen te maken: in Amsterdam houd je altijd rekening met fietsers die nog net even voor je langs willen, of voetgangers die zonder te kijken oversteken, taxi's die verstopt achter een tram over de trambaan komen aanscheuren of scooters die je links inhalen.
Volgens mij zeg jij, dat je aan de regels houden in Amsterdam gevaarlijk voor je gezondheid kan zijn, terwijl ik zeg dat je níet aan de regels houden minder gevaarlijk is dan je denkt e.e.a. ligt natuurlijk in elkaars verlengde maar is toch niet precies hezelfde.quote:
Voer voor juristen of quote ik nou het verkeerde deel van je replyquote:Op maandag 12 september 2005 11:08 schreef Litman het volgende:
Volgens mij zeg jij, dat je aan de regels houden in Amsterdam gevaarlijk voor je gezondheid kan zijn, terwijl ik zeg dat je níet aan de regels houden minder gevaarlijk is dan je denkt e.e.a. ligt natuurlijk in elkaars verlengde maar is toch niet precies hezelfde.
quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voer voor juristen of quote ik nou het verkeerde deel van je reply![]()
HTL#50: Wat wil CMT nou toch aan Flipsen vragen?!?quote:Op maandag 12 september 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een nieuwe titel?
Oh ja, wanneer ga je weer naar BsAs?quote:Op maandag 12 september 2005 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
HTL#50: Wat wil CMT nou toch aan Flipsen vragen?!?
Zoiets?
Nou, het ziet ernaar uit dat dat eind oktober weer gaat gebeuren, voor een langere periodequote:Op maandag 12 september 2005 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer ga je weer naar BsAs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |