gecondoleerdquote:Op donderdag 8 september 2005 19:53 schreef k_man het volgende:
Vanmiddag is mijn opa overleden.![]()
Verdomme.![]()
Er moet ook nog gekart worden, en gezwommen, levend gesjoeld, gegeten en gedronken en niet te vergeten in de zon gelegen worden met dit weer... kortom het was bedrijfssportdagquote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef flipsen het volgende:
Tssk moet deze topictitel niet worden veranderd in 'lang uitslapende mensen'? Al bijna 2 uur geen reactie, schande!
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:58 schreef Litman het volgende:
jij bent zeker ook een van die vervelende mensen die 's morgens heerlijk ontspannen op hun fietje naar kantoor gaan?![]()
quote:
quote:PeRi zei :
Wat lief!!
Wat heb ik misdaanquote:
Thnxquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef Jaguarized het volgende:
Succes Vogue!. Hebben ze niet gezegd wanneer je ongeveer een antwoord zou kunnen verwachten?
Da's inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:20 schreef DutchTrain het volgende:
Zowaar toch nog iets bijzonders in de stad dit weekend:
http://www.dewereldvanwittedewith.nl/
Dat is een presentatie over percentages?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:22 schreef Liejannuh het volgende:
een persentatie
Klinkt avontuurlijker en gevaarlijker als een ontplofte voetbal waarvan de resten nog in lengte van dagen hier over de afdeling zullen zwerven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:22 schreef k_man het volgende:
Spanning en sensatie op kanteur vandaag. De sprinklerinstallatie meende de lamlendige vrijdag wat te moeten verlevendigen. Diverse watervallen vanuit de plafonds, neerstortende plafondplaten, blankstaande ruimtes, deels ontruimd gebouw.
Ach ja.
Jij hebt er veel zin in zie ik?quote:
Ik wilde net om 14.45 naar de Witte de With gaan, totdat ik een harde knal hoorde en de hemel openbrak. Als je op de weerradar kijkt bij www.weer.nl zie je dat er in een half uur een enorme onweerbui net ten zuiden van Rotterdam is ontstaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef YPPY het volgende:
De Witte de Witstraat was erg druk en gezellig vrijdag middag. En de caravans zagen er schattig uit.
Wel lekker weer dit weekend, ik ga het balkon dus maar weer opzoeken.
http://www.nu.nl/news/589(...)ngo_neergestort.htmlquote:BRAZZAVILLA - Zeker dertien mensen zijn omgekomen door een ongeluk met een vliegtuig in de Democratische Republiek Congo. Het gaat om een Antonov van een particuliere maatschappij.
Ooggetuigen meldden zaterdag dat er geen overlevenden zijn gevonden. Het ongeluk gebeurde ten noorden van de hoofdstad Brazzaville.
Een Antonov in diep, donker Afrika. Niet heel verrassend.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wederom een vliegtuigongeluk:
[..]
http://www.nu.nl/news/589(...)ngo_neergestort.html
Neuh, alleen dat ik ben "aangereden"...quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Douwe het volgende:
Hmm. Het vorige topic was misschien wat snel vol, maar nu zijn er dit weekend maar 11 posts gemaakt
Iemand nog iets interessants gedaan?
Nou ja, ik wilde zo'n vrouw inhalen op de fiets dus ik ga ruim vantevoren al in de aanstalten om die fietser in te halen. Komt er zo'n vent aantuffen met een Corsa/Punto en die knalt met z'n zijkant tegen mijn dij aan. Zijn buitenspiegel klapt dicht en de rest van de zijkant van de auto schuurt ook gewoon langs me heen. Vervolgens rijdt hij dus door, moet ik mezelf dusdanig corrigeren dat ik er nog net niet vanaf flikker en hij racet weg zodat ik z'n nummerplaat niet kan noteren. Heb nog wel kunnen zien dat het een wat oudere vent was.quote:
Zijn spiegel is helemaal dichtgeklapt ja maar dat zou hij zo weer open moeten kunnen klappen. Tuurlijk moet je zoveel mogelijk rechts houden, dat doe ik ook wel maar natuurlijk niet als ik ga inhalen. Ik kan natuurlijk niet tot 3cm op mijn voorganger naderen en dan ineens een onverwachte beweging naar links maken om haar in te halen. Das pas gevaarlijk. Ik haal altijd op een nette manier in maar deze vent wilde ook ff inhalen terwijl ik al bijna halverwege die fiets was.quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef Douwe het volgende:
Maar ja, jij hebt wel zijn spiegel gesloopt, toch?
Ik ben niet 100% op de hoogte van de verkeersregels, maar was jij niet juist fout (buiten beschouwing gelaten dat automobilisten altijd fout zitten)? Ik bedoel, als fietser moet je toch altijd zo veel mogelijk rechts houden?
Waarmee? Dat hij er aan kwam rijden? Ik stak keurig mijn handje uit hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef Douwe het volgende:
Maar daar had jij dan toch rekening mee moeten houden? Of zit ik er weer vreselijk naast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |