Wat begrijp je niet aan de 1e spelregel?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef qwerty_x het volgende:
Rio de Janeiro
En nauwelijks op één dag te doen. Geldt ook voor Luxemburg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:17 schreef amr_diab het volgende:
Parijs zal wel niet origineel genoeg zijn :w
Is wel te doen, je bent namelijk zo uitgekeken in Parijs.quote:
da's makkelijk te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de 1e spelregel?
Roei jij zo snel dan?quote:
Bedankt voor de tip! Limburg, here I comequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef DutchTrain het volgende:
...
Ga naar Venlo (nu voor 10 euro een dagretour bij Kruidvat)
...
Dat komt voort uit het jarenlang dagexcursies organiseren voor de universiteit, het bedrijfsuitje, de studievereniging, kerstshoppenden vrienden, aandachtbehoevende vriendinnen, te bezoeken buitenlandse contacten en OV-jaarkaart verveeldagen. En toevallig kwam ik iedere keer uit in het Ruhrgebied, het is buitenland, het is groot en veelzijdig, het is voor velen niet wat je ervan verwacht en je kan er in één dag naar toe en terugquote:
Vroegâh....quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef k_man het volgende:
Verkapte pats-hier-met-je-boeiende-leven-buiten-Fok-post.
De enige low cost airline waarmee dat kan is bmibaby naar Birmingham of Nottingham en evt air berlin of transavia naar berlijn (allen rond 70 euro minimumtarief incl)quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb bij een zekere low cost airline gewerkt, en 1 van de perks was een retourtje anywhere in europe voor 30 euro incl. taxes enzo.
Daar heb ik dus ook vaak gebruik van gemaakt.. dagje Ibiza, dagje Madrid, Malaga, Rome, Geneve, Edinburgh, Belfast, Parijs..
Maar dit geldt zeker niet?
Eh... Die calculeer je vast in ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef okkith het volgende:
Heenreis (Web fare) 1 Ticket(s) op 0.01 EUR Belastingen, toeslagen en boetes 25.90 EUR
Terugreis (Web fare) 1 Ticket(s) op 0.01 EUR Belastingen, toeslagen en boetes details 15.87 EUR
Je vergeet de 6,50 euro creditcardkosten en de 13 euro busretour van Bergamo naar Milaan. Hotel is niet nodig voor dit wel erg korte verblijf.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef okkith het volgende:
Wat leuk is nu bij ryanair 'gratis' tickets
Totaalkosten vlucht: 41.79 EUR
Ohja, vanaf eindhoven ook naar: dublin, pisa, barcelona, londen en rome.
't Was niet vanuit Amsterdam, maar vanuit Luton, UKquote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De enige low cost airline waarmee dat kan is bmibaby naar Birmingham of Nottingham en evt air berlin of transavia naar berlijn (allen rond 70 euro minimumtarief incl)
Alle andere low cost airlines hebben slechts 1 vlucht op een dag en vliegen direct na aankomst al weer terug, waardoor je niets van de stad kan zien
Leuven is inderdaad een hele leuke stad! Ik heb een vriendin gehad die daar studeerde, maar wat ik me vooral herinner is de enorme bar buiten op het perron, waar iedereen die de trein uit kwam eerst een Stella dronk voor ze naar huis gingen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef Zzyzx het volgende:
Ook een leuke destinatie is natuurlijk Leuven. Zeer mooie Belgische stad met een leuk centrum. Gezien de aanwezigheid van een Universiteit is er veel te zien en doen. Er zijn ook leuke musea voor als je dat graag ziet. De reistijd zal wel tegenvallen en ik denk dat vervoer ook best hoog zal zijn voor iets zo dichtbij. In België zelf raak je 7 euro armer ofzo, dat is de prijs van twee enkeltjes tussen Leuven en Mechelen, waar je over moet stappen. En dan moet je dus nog een treinticket versieren naar Mechelen vanuit Nederland en die treinrit is waarschijnlijk lang en duur.
hehequote:Op woensdag 7 september 2005 10:28 schreef Hik het volgende:
[..]
Eh... Die calculeer je vast in ofzo?![]()
Je kan ook in bergamo blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je vergeet de 6,50 euro creditcardkosten en de 13 euro busretour van Bergamo naar Milaan. Hotel is niet nodig voor dit wel erg korte verblijf.
Is het ook, gewoon de site van Ryan Air in de gaten houden, binnenkort Dublinquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:50 schreef Dynia het volgende:
@richi_Rich ...zo'n dagje milaan is wel geinig trouwens...:D
Je tank vol benzine gooien en er vervolgens mee naar Belgie rijden lijkt me ietwat stomquote:Op donderdag 8 september 2005 18:18 schreef KarinBee het volgende:
Gooi je tank vol benzine en
Vandaag heb ik aan alle voorwaarden voldaan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef k_man het volgende:
Een vakantie in één dag, hoe doe je dat?
Paar spelregels:
- In één dag: 's morgens heen, 's avonds voor middernacht terug
- De bestemming is buiten Nederland
- De bestemming is wat origineler dan Antwerpen
- Er is wat cultureels te zien
- Het budget is beperkt: maximaal 100 euro
Wat zou jij aanraden?
Inderdaad wel goed te doen. Paar jaar geleden ook gedaan. Ik was wel iets meer dan 100 euro kwijt voor het ticket.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:13 schreef LordLynx het volgende:
London, 's ochtends heen met een budgetmaarschappijtje, kan je om een uurtje of half 11 in london centrum zijn en ergens rond 7 uur vlieg je weer terug. Afhankelijk van hoe goedkoop je een ticket kan scoren moet het voor 100 euro te doen zijn.
Okeej. Op dezelfde dag heen en terug? En hoelang ben je dan daar?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:40 schreef erik-de-perik het volgende:
ik heb zojuist 2 retourtjes milaan geboekt...vanaf brussel...voor maar 68 euri, incl CCkosten
edit:
hoe lang duurt en hoeveel kost de transfer naar en van milaan?
we komen om 8.05u aan, en vertrekken om 20.20uquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Okeej. Op dezelfde dag heen en terug? En hoelang ben je dan daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |