Haha, heb je de Volvo station al besteld en al een labrador op het oog?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Ik was de afgelopen week iets te druk met het krijgen van een leven (lees:).
Is dit ook dé rede dat UIO_AMS al meerdere dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:11 schreef Hik het volgende:
Ik was de afgelopen week iets te druk met het krijgen van een leven (lees:).
Dus als er straks ineens weer een topic voorbij is zonder mijn inbreng weten jullie dat ik mijn tijd in elk geval nuttig besteed...![]()
Met plakstickers voor de kinderen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef flipsen het volgende:
Haha, heb je de Volvo station al besteld en al een labrador op het oog?
Geen idee... heeft bij meer mensen hier de lente toegeslagen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef Douwe het volgende:
Is dit ook dé rede dat UIO_AMS al meerdere dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn?![]()
Ieuw! Kinderen! Weg vrijheidquote:
Ik ga er bijna dingen van denken.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Is dit ook dé rede dat UIO_AMS al meerdere dagen van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn?![]()
De waan is leuk, maar daar krijg je weer van die rare roddels vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Hik het volgende:
Ok, het is weer duidelijk dat mensen die zelf geen leven hebben... enz.
Zal ik jullie nu uit gaan leggen dat ik ècht een leven heb náást Fok, of willen jullie graag in de waan blijven? (Hoewel ik moet toegeven dat deze date niet helemaal internetloos tot stand is gekomen)
Vergeet de lijst van Boebiedoe nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft Yvonne weer een roddel om te noemen op FokRadio volgende week.![]()
Cool!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef Vogue het volgende:
gesprek!
Omdat de beschrijving wel datgene was wat ik ongeveer zocht. Het was alleen het enige bedrijf dat nog enigszins een stagevergoeding bood + goed bereisbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Douwe het volgende:
Hoe wist je dan dat het een stage zou zijn in de richting die je zocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |