niet waar. ik ben zo gevoeig als de pleuris soms en ik zou liever zeggen dat ik een meisje niet leuk vind, dan mn poot in t gips.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
Een vriendin van me op msn:
mnaar serieus, een man breekt nog liever een been dan dat ie tgen een meissie moet zeggen 'ik vind je nie leuk'
want zelfs de liefste mens is egoistisch, behalve mn moeder dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
niet waar. ik ben zo gevoeig als de pleuris soms en ik zou liever zeggen dat ik een meisje niet leuk vind, dan mn poot in t gips.
Mensen pijn doen is niet leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt. Maar zeg dan gewoon direct wat je bedoelt... mijn mening he...
quote:
eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope...
hetgeen mijn single-status versus leeftijd waarschijnlijk wel verklaart
Hehe.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen over uiterlijk
Genoeg dames die me aantrekkelijk vinden.
Maar heb niet de illusie dat iedereen me leuk zal vinden.
Je zal maar net zien dat de persoon die ik wil mij niet ziet zitten![]()
Gelukkig maak ik een hoop goed met mijn persoonlijkheid![]()
Ja oke, maar geef dan een duidelijke hint!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen pijn doen is niet leuk![]()
Dan wil je liever dat ze een hint snappen
al had ik t wel even moeilijk dat ik een meisje niet leuk vond waarmee ik een date had en die mij hartstikke leuk vond. en dat meot je dan zeggen en zij was helemaal verzopen in dr gevoel enzo. bleh. wel geestig dat t eens omgedraait was. toe begreep ik mn exen tenmisnte toenz e zeiden ja amar ik vind t ook neit leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
niet waar. ik ben zo gevoeig als de pleuris soms en ik zou liever zeggen dat ik een meisje niet leuk vind, dan mn poot in t gips.
Hehe net als mijn opmerking eerder die niet over jou gingquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik vind je leuk overkomen maare het sloeg niet op jou hoor![]()
heb nog steeds msn![]()
Ik zit hier 80% van de tijd om te vlammen en rellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe.
Gek, bij jou had ik precies het omgekeerde... eerste indruk: lekker ding
Maar daarna had ik het idee dat je mij helemaal niet aardig vond... dus het gaat niet altijd op he.
Maar soms doet het op de lange termijn gewoon minder pijn als je wel duidelijk bent...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen pijn doen is niet leuk![]()
Dan wil je liever dat ze een hint snappen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe net als mijn opmerking eerder die niet over jou ging
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
al had ik t wel even moeilijk dat ik een meisje niet leuk vond waarmee ik een date had en die mij hartstikke leuk vond. en dat meot je dan zeggen en zij was helemaal verzopen in dr gevoel enzo. bleh. wel geestig dat t eens omgedraait was. toe begreep ik mn exen tenmisnte toenz e zeiden ja amar ik vind t ook neit leuk!
Ik ga er niet eens vanuit dat de ware liefde bestaat, dus dat zou lastig worden broer. Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wacht je op de Ware Liefde die je op straat in de ogen kijkt en die vervolgens nooit meer van je zijde wijkt? Een beetje twijfel is echt niet zo gek.
En wat is een duidelijke hint?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja oke, maar geef dan een duidelijke hint!
En mannen denken: Snap die hints dan!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar soms doet het op de lange termijn gewoon minder pijn als je wel duidelijk bent...
En dat is wat ik dus al de hele tijd probeer te zeggen...
ware liefde bestaat wel, voor sommigen voor even of ietsjes langer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens vanuit dat de ware liefde bestaat, dus dat zou lastig worden broer. Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.![]()
Klopt... maar ik ken je alleen hiervanquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier 80% van de tijd om te vlammen en rellen
andere topics zijn al heel anders.
Dus daar gaat het inet verhaal weer![]()
Als je mensen daar op gaat beoordelen gaat het fout naar mijn mening
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ware liefde bestaat wel, voor sommigen voor even of ietsjes langer.
Euh... gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is een duidelijke hint?
Afgezien van het zeggen!
ware liefde bestaat. wat ik niet snap is dat dat fout kan gaan voor het begonnen is terwijl het van beide kanten ware liefde was (ga het verder niet toelichten) maar pijnlijk zeer zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens vanuit dat de ware liefde bestaat, dus dat zou lastig worden broer. Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.![]()
En blijven mannen en vrouwen dus continu lekker langs elkaar heen praten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En mannen denken: Snap die hints dan!!!!![]()
Relaties komen en gaan... hard maar waar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ware liefde bestaat wel, voor sommigen voor even of ietsjes langer.
zoals alles in het leven komt en gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Relaties komen en gaan... hard maar waar.
Wou dat sommige van mijn exen OF altijd eerlijk waren geweest, OF juist aan het einde niet zo eerlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar soms doet het op de lange termijn gewoon minder pijn als je wel duidelijk bent...
En dat is wat ik dus al de hele tijd probeer te zeggen...
Geen zand nodigquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt... maar ik ken je alleen hiervan
Zand erover?
Ik zeg het zo goed als altijd tijdens een date als ik denk dat het niks gaat worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef PhaE het volgende:
Alleen ken ik maar erg weinig mensen die het ook ECHT zijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wou dat sommige van mijn exen OF altijd eerlijk waren geweest, OF juist aan het einde niet zo eerlijk.
Ik bedoel, krijg je eerst te horen dat ze het uit wil maken, da's al klote genoeg.. Krijg je er vervolgens nog achteraan dat ze daar al 2 jaar over aan het nadenken is. Nee, da's lekker. Had dan nog ff je bek gehouden zoals al die jaren, en dat laatste stukje informatie weg gelaten.
Dus ja, gewoon eerlijk zijn in een relatie / date / whatever is misschien pijnlijk af en toe, maar wel het beste. Alleen ken ik maar erg weinig mensen die het ook ECHT zijn.
Ik voel me er ook niet prettig bij!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh... gewoon zeggen.
Duidelijkheid voor alles.
Geen hard feelings? Da's dan weer jammer...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen zand nodig
Geen hard feelings
Ik denk dat de meeste mensen het bangst zijn voor dat waar het juist de vorige keer misging. Daar raak je van aan het twijfelen, zeg maar.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.![]()
zge heb jij dezelfde exen als ik? toen t uit was kreeg ik oepens alle irritaties te horen waar ik niks vanaf wist! die ahd ze allemaal opgespaard totdat dr gevoel weg was. ik alles uitleggen enr echtzetten...ja zgetz e das zo...maar nu is mn gevoel al weg!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wou dat sommige van mijn exen OF altijd eerlijk waren geweest, OF juist aan het einde niet zo eerlijk.
Ik bedoel, krijg je eerst te horen dat ze het uit wil maken, da's al klote genoeg.. Krijg je er vervolgens nog achteraan dat ze daar al 2 jaar over aan het nadenken is. Nee, da's lekker. Had dan nog ff je bek gehouden zoals al die jaren, en dat laatste stukje informatie weg gelaten.
Dus ja, gewoon eerlijk zijn in een relatie / date / whatever is misschien pijnlijk af en toe, maar wel het beste. Alleen ken ik maar erg weinig mensen die het ook ECHT zijn.
Vrouwen zijn daar beter in!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zeg het zo goed als altijd tijdens een date als ik denk dat het niks gaat worden.
voor bepaalde personen altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen hard feelings? Da's dan weer jammer...
Heeft ook wel weer iets schattigs...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik voel me er ook niet prettig bij!![]()
Nee, maar dan kan je toch beter duidelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik voel me er ook niet prettig bij!![]()
Ook al had ze het wel verteld dan had het nog niks geholpenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zge heb jij dezelfde exen als ik? toen t uit was kreeg ik oepens alle irritaties te horen waar ik niks vanaf wist! die ahd ze allemaal opgespaard totdat dr gevoel weg was. ik alles uitleggen enr echtzetten...ja zgetz e das zo...maar nu is mn gevoel al weg!
En ondanks dat ik het er helemaal mee eens ben, vind ik dit zó'n deprimerende gedachte.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef Christine het volgende:
Relaties komen en gaan... hard maar waar.
Wederom een herkenbare situatiequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ware liefde bestaat. wat ik niet snap is dat dat fout kan gaan voor het begonnen is terwijl het van beide kanten ware liefde was (ga het verder niet toelichten) maar pijnlijk zeer zeker![]()
Ik heb nu al genoeg andere dingen waar ik over twijfel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het bangst zijn voor dat waar het juist de vorige keer misging. Daar raak je van aan het twijfelen, zeg maar.
Ik heb mijn ex pas een paar maanden later het hele verhaal verteld... omdat hij ernaar vroeg. Anders had hij het nooit geweten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zge heb jij dezelfde exen als ik? toen t uit was kreeg ik oepens alle irritaties te horen waar ik niks vanaf wist! die ahd ze allemaal opgespaard totdat dr gevoel weg was. ik alles uitleggen enr echtzetten...ja zgetz e das zo...maar nu is mn gevoel al weg!
ja, zit ook wel wat in. wat voor bier heb jij gedronken?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook al had ze het wel verteld dan had het nog niks geholpen
Op het moment dat je niet lekker in je vel zit in een relatie dan verzin je wel wat of ga je zoeken naar dingen
Yes, maar misschien is het makkelijker als je het accepteert.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
En ondanks dat ik het er helemaal mee eens ben, vind ik dit zó'n deprimerende gedachte.
Is extreem saai de laatste tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik verwijs u naar
Het grote geilheidstopic deel 48
![]()
Ik ben het zowaar met onze Pim eens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef PPWB84 het volgende:
ik zou t echt neit uithouden emt iemand die niet eerlijk is en dingen opkropt. niemand trouwens.
en ookw eer niet..omdat het eindigt geniet je ervan..als alles maar zou duren..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef broer het volgende:
[..]
En ondanks dat ik het er helemaal mee eens ben, vind ik dit zó'n deprimerende gedachte.
wij zijn t toch bijna altijd eens twisted_fokquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met onze Pim eens.![]()
Ach laatst nog iemand verteld dat het niks ging worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft ook wel weer iets schattigs...
Moet toch weer een beetje gaan lopen nu we PieterCK hebben 'weg gejaagd'quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik verwijs u naar
Het grote geilheidstopic deel 48
![]()
Ik word toch nooit geil van een Fok topicquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is extreem saai de laatste tijd.
Nix geils meer aan...
Ik accepteer het wel hoor. Ik vind het er alleen niet makkelijker van worden. Moeilijker misschien zelfs wel. Alsof je de hoop hebt opgegeven.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Christine het volgende:
Yes, maar misschien is het makkelijker als je het accepteert.
niet eens van het breezertopicquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik word toch nooit geil van een Fok topic
Daar ben ik het helemaal niet mee eens Pim.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:49 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
wij zijn t toch bijna altijd eens twisted_fok![]()
Uhm...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach laatst nog iemand verteld dat het niks ging worden.
Ik had die week geen tijd (slap excuus) en ze wilde maar afspreken
Ik wilde wachten tot ik haar weer zag om het te vertellen (wat lastig is, ogen en zo)
Dus iets gedaan wat ik normaal niet doe maar een zeer lange en duidelijke sms gestuurd.
Verteld dat de klik er niet is, dat ze heel leuk en liuef is maar dat ik niet klaar ben voor die relatie.
En dat het er helaas niet in zit. Etc etc. (dat sms was beetje kut maar omstandigheden enzo.)
Ze is ng boos![]()
Ze wil me naam niet horen of me zien.![]()
Zlefs haar vriendinnen geven me gelijk (ook dat sms niet helemaal perfect was maar voor de rest duidelijk en netjes)
En dan reageren ze zo.
Zou de Ware Liefde bestaan, dan mocht die van mij eeuwig duren. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef PPWB84 het volgende:
en ookw eer niet..omdat het eindigt geniet je ervan..als alles maar zou duren..
Misschien was er al geen hoop...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik accepteer het wel hoor. Ik vind het er alleen niet makkelijker van worden. Moeilijker misschien zelfs wel. Alsof je de hoop hebt opgegeven.
Precies, je weet het misschien wel, diep van binnen, maar je houd toch die hoop, dat je iemand tegen komt met wie je de rest van je leven door wilt en gaat brengen. Misschien een te romantisch beeld, maar ik weiger te geloven dat dat niet bestaat.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik accepteer het wel hoor. Ik vind het er alleen niet makkelijker van worden. Moeilijker misschien zelfs wel. Alsof je de hoop hebt opgegeven.
Ach...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik word toch nooit geil van een Fok topic
ik heb er een keer seks door gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach...
Toch best een paar keer zeer geile gesprekken gehad daar...![]()
Ben er erg makkelijk inquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm...
Tsja...
Denk maar zo: je doet t toch nooit goed!
Denk ik inmiddels ook...
Ik ook een paar keerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb er een keer seks door gehad
Ja sorry word niet opgewonden van dat soort zakenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach...
Toch best een paar keer zeer geile gesprekken gehad daar...![]()
En dan valt het tegenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb er een keer seks door gehad
Precies, dat moet gewoon kunnen... waarom doen sommige mensen er zo moeilijk over?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben er erg makkelijk in
Zal me aan me reet roesten
Weet dat ik het goed heb gedaan.
Graag of niet, daar ben ik te goed voor
Mijn leven is me kostbaar om me druk te maken over dat soort mensen.
Als je niet normaal tegen elkaar kan doen? Boeie
Vervolgens ben ik met haar vrienden op stap en wil ze er niet bij zijn, jammer mis je een gezellige avond. Kan ze net zo goed komen geef ik haar drie zoenen en hebben we het gezellig
Blijf lekker vast houden aan de perfecte liefde en ik beloof je een leven vol ongelukquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef broer het volgende:
[..]
Zou de Ware Liefde bestaan, dan mocht die van mij eeuwig duren. Geen enkel probleem.
Nee, die was er ook niet. En toch kun je het gevoel hebben dat je die opgeeft.quote:
Zo opbeurend altijd, dit topic.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blijf lekker vast houden aan de perfecte liefde en ik beloof je een leven vol ongeluk![]()
Oh je bedoelt dat we het altijd met elkaar eens zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal niet mee eens Pim.![]()
Christine heeft gewoon gelijk. Maar je mag best een beetje verdrietig zijn als je terugstapt in de realiteit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:53 schreef PhaE het volgende:
Misschien een te romantisch beeld, maar ik weiger te geloven dat dat niet bestaat.
Hmmm, je wordt er niet opgewonden van, maar je kent wel die URL?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja sorry word niet opgewonden van dat soort zaken
www.geileverhalen.nl
Dan moet je dat misschien gaan lezen?![]()
Heeft bij mij ook even geduurd... maar dit is tenminste realistisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
Christine heeft gewoon gelijk. Maar je mag best een beetje verdrietig zijn als je terugstapt in de realiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |