SPIEGEL!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maakt t wel een stuk duidelijker..
(al blijft t jammer dat ze het niet gewoon zeggen)
Wil je het even niet ingewikkelder gaan maken broer?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef broer het volgende:
[..]
En als mannen iets generaliserends over mannen zeggen, gaat het stiekem eigenlijk alleen maar over henzelf.
dat raakt de waarheid misschien wel een beetjequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Serieus, als mannen twijfelen is het altijd nee. Mooie gedachte he
Waarom denken vrouwen altijd dat de mand die ze leuk vinden elke ander kan krijgen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is geen hondjestype... bovendien kan hij iedereen krijgen die hij wil (denk ik..). Voor mij is het een kwestie van aandacht houden zolang ik die nog heb.
Lamaquote:
Je kan toch maar beter direct zijn dan de ander heel lang met valse hoop opgezadeld te laten? Ik ken iemand, wiens tactiek was: ik vertel haar echt alles in detail over alle leuke andere meiden die ik tegenkom, zodat ze vanzelf wel snapt dat het niks gaat worden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
SPIEGEL!!
vrouwen zijn ook niet duidelijk
Je kan het ook zien als schattig dat ze je geen pijn willen doen
EN er moeite mee hebben om het te vertellen om dat ze je wel leuke n lief vinden maar niet verliefd op je zijn (ligt er weer aan hoe de persoon de boodschap brengt)
Als iemand twijfelt dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Einstein!
Maar ondertussen heb je wel bij al die vrouwen voor elkaar gekregen dat er geen enkele man meer kan twijfelen. Terwijl dat soms toch écht gebeurt.
Klopt, maar deze is wel errug jammie...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom denken vrouwen altijd dat de mand die ze leuk vinden elke ander kan krijgen?
Dat je hem leuk vind betekend niet dat iedereen hem leuk zou vinden![]()
En als je een 'algemeen geldende regel voor alle mannen' wilt maken, maak je een mengelmoesje van al die mannen en kom je met een regel die eigenlijk voor niemand meer helemaal geldt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef Godlike02 het volgende:
Ik put uit eigen verhalen en vele vrienden om me heen
Ze kunnen wel twijfelen, maar dat doen ze dan vast niet zonder reden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Einstein!
Maar ondertussen heb je wel bij al die vrouwen voor elkaar gekregen dat er geen enkele man meer kan twijfelen. Terwijl dat soms toch écht gebeurt.
Ik vertrouw geen kut newbiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef vamos1 het volgende:
ik weet niet hoor...
ik vertrouw sowiezo niet iets dat 1 week per maand bloed en niet doodgaat
Liever wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Wil je het even niet ingewikkelder gaan maken broer?![]()
Ik neem niet (meer) genoegen met minder... voorlopig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Zoekt niet iedereen de liefde zoals deze beschreven is in liedjes.
En neemt niet bijna iedereen uiteindelijk genoegen met minder?
wat... nu al op je...uuuh whatever getraptquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen kut newbies
Dus nu optiefen
geen idee maar het kan vrij pijnlijk zijnquote:
Had mijn taktiek kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Je kan toch maar beter direct zijn dan de ander heel lang met valse hoop opgezadeld te laten? Ik ken iemand, wiens tactiek was: ik vertel haar echt alles in detail over alle leuke andere meiden die ik tegenkom, zodat ze vanzelf wel snapt dat het niks gaat worden.
wat een wijsheid op dit uurquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Nope...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
geen idee maar het kan vrij pijnlijk zijn![]()
Wat een onzin. Wacht je op de Ware Liefde die je op straat in de ogen kijkt en die vervolgens nooit meer van je zijde wijkt? Een beetje twijfel is echt niet zo gek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Als iemand twijfelt dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ach ik mag niet klagen over uiterlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is wel errug jammie...
Klopt. Maar zeg dan gewoon direct wat je bedoelt... mijn mening he...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had mijn taktiek kunnen zijn![]()
Mannen die om zich heen kijken zijn geen materiaal
niet waar. ik ben zo gevoeig als de pleuris soms en ik zou liever zeggen dat ik een meisje niet leuk vind, dan mn poot in t gips.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
Een vriendin van me op msn:
mnaar serieus, een man breekt nog liever een been dan dat ie tgen een meissie moet zeggen 'ik vind je nie leuk'
want zelfs de liefste mens is egoistisch, behalve mn moeder dan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
niet waar. ik ben zo gevoeig als de pleuris soms en ik zou liever zeggen dat ik een meisje niet leuk vind, dan mn poot in t gips.
Mensen pijn doen is niet leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt. Maar zeg dan gewoon direct wat je bedoelt... mijn mening he...
quote:
eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope...
hetgeen mijn single-status versus leeftijd waarschijnlijk wel verklaart
Hehe.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ik mag niet klagen over uiterlijk
Genoeg dames die me aantrekkelijk vinden.
Maar heb niet de illusie dat iedereen me leuk zal vinden.
Je zal maar net zien dat de persoon die ik wil mij niet ziet zitten![]()
Gelukkig maak ik een hoop goed met mijn persoonlijkheid![]()
Ja oke, maar geef dan een duidelijke hint!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen pijn doen is niet leuk![]()
Dan wil je liever dat ze een hint snappen
al had ik t wel even moeilijk dat ik een meisje niet leuk vond waarmee ik een date had en die mij hartstikke leuk vond. en dat meot je dan zeggen en zij was helemaal verzopen in dr gevoel enzo. bleh. wel geestig dat t eens omgedraait was. toe begreep ik mn exen tenmisnte toenz e zeiden ja amar ik vind t ook neit leuk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
niet waar. ik ben zo gevoeig als de pleuris soms en ik zou liever zeggen dat ik een meisje niet leuk vind, dan mn poot in t gips.
Hehe net als mijn opmerking eerder die niet over jou gingquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik vind je leuk overkomen maare het sloeg niet op jou hoor![]()
heb nog steeds msn![]()
Ik zit hier 80% van de tijd om te vlammen en rellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe.
Gek, bij jou had ik precies het omgekeerde... eerste indruk: lekker ding
Maar daarna had ik het idee dat je mij helemaal niet aardig vond... dus het gaat niet altijd op he.
Maar soms doet het op de lange termijn gewoon minder pijn als je wel duidelijk bent...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen pijn doen is niet leuk![]()
Dan wil je liever dat ze een hint snappen
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe net als mijn opmerking eerder die niet over jou ging
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
al had ik t wel even moeilijk dat ik een meisje niet leuk vond waarmee ik een date had en die mij hartstikke leuk vond. en dat meot je dan zeggen en zij was helemaal verzopen in dr gevoel enzo. bleh. wel geestig dat t eens omgedraait was. toe begreep ik mn exen tenmisnte toenz e zeiden ja amar ik vind t ook neit leuk!
Ik ga er niet eens vanuit dat de ware liefde bestaat, dus dat zou lastig worden broer. Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wacht je op de Ware Liefde die je op straat in de ogen kijkt en die vervolgens nooit meer van je zijde wijkt? Een beetje twijfel is echt niet zo gek.
En wat is een duidelijke hint?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja oke, maar geef dan een duidelijke hint!
En mannen denken: Snap die hints dan!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar soms doet het op de lange termijn gewoon minder pijn als je wel duidelijk bent...
En dat is wat ik dus al de hele tijd probeer te zeggen...
ware liefde bestaat wel, voor sommigen voor even of ietsjes langer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens vanuit dat de ware liefde bestaat, dus dat zou lastig worden broer. Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.![]()
Klopt... maar ik ken je alleen hiervanquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier 80% van de tijd om te vlammen en rellen
andere topics zijn al heel anders.
Dus daar gaat het inet verhaal weer![]()
Als je mensen daar op gaat beoordelen gaat het fout naar mijn mening
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:42 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ware liefde bestaat wel, voor sommigen voor even of ietsjes langer.
Euh... gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is een duidelijke hint?
Afgezien van het zeggen!
ware liefde bestaat. wat ik niet snap is dat dat fout kan gaan voor het begonnen is terwijl het van beide kanten ware liefde was (ga het verder niet toelichten) maar pijnlijk zeer zekerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens vanuit dat de ware liefde bestaat, dus dat zou lastig worden broer. Maar ik heb net een slechte ervaring gehad met een twijfelend iemand, dus ik ben daar nu huiverig voor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |