ja toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Myers het volgende:
Idd, in dit topic moet er alleen gediscussieerd worden over dingen die al op RTL5 zijn geweest.
Dat zeggen ze wel op RTL5quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef klossie het volgende:
ik hoop op een vaste 24-tijd... volgende week om 22:35??
en dan volgende week weer 22:00, de week erna 23:00... ik ben er bang voor want ze doen een film voor 24 volgens mij...quote:
Inderdaad. Ik zag het gisteren toevallig omdat ik uit pure verveling de kijkcijfers ging bekijken op teletekst. Er keken niet veel mensen naar 24 trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Sender_ het volgende:
Ik kwam er zondag pas op het einde van de eerste aflevering achter dat het 4e seizoen weer begonnen was. Dus dat wordt woensdag nacht maar de herhaling kijken.
Ze hadden wel is wat reclames mogen maken dat het weer van start ging...
Ben ik het mee eens. Dat is met meerdere series.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Sender_ het volgende:
Ze hadden wel is wat reclames mogen maken dat het weer van start ging...
Het is ook totaal niet gepromoot. Ik kwam er ook te laat achter dat het kwam...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef Dos37 het volgende:
mooie op
net even kijkcijfers gekeken maar het valt volgens mij wel tegen met 220.000 kijkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grapjeFok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
NNnnngghhhh Play.comquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:19 schreef H.Flick het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=581855&p=57&g=72&pa=sr
56 euro.
Ik bestel hem denk ik wel. Ik ben nou eenmaal bijna nooit thuis, dus een serie echt elke week volgen zit er bij mij niet in. Bovendien heb je nu betere beeldkwaliteit en 5.1 geluid.
Gewoon de oude code nog misschienquote:Op woensdag 7 september 2005 08:59 schreef omnius het volgende:
Ik vroeg me af hoe kan Jack de code wetenvan de kamer waar de gevangene ondervraagt werd bij CTU? Hij werkt daar helemaal niet meer...
iig meer Fok!kersquote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Zombine het volgende:
Volgens mij trekt de herhaling meer kijkers dan de eerste aflevering![]()
Voor een samenvatting van de afgelopen aflevering (1), verwijs ik je naar TV.com.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:38 schreef bloodymary het volgende:
Kut, kut, kut, kut, kut!!! Ik kom er nu pas achter dat het weer begonnen is, dus zelfs na de herhaling. Ik heb van de eerste drie seizoenen nog nooit een aflevering gemist. Ik had het zondag wel in de gids zien staan maar dacht dat dat nog steeds herhalingen waren.
Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb toch pas 1 aflevering gemist he?
Dank je! Met dit en de previously on 24 zondag moet ik er wel in kunnen vallen denk ik zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Voor een samenvatting van de afgelopen aflevering (1), verwijs ik je naar TV.com.
Ja hallo je weet toch hoe het gaat in 24land.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Goed en spannend begin! Al vind ik al die nieuwe mensen bij CTU wel wennen. Ze komen ook erg incompetent over, Jack komt even langs en lost het meteen weer op.
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Goed en spannend begin! Al vind ik al die nieuwe mensen bij CTU wel wennen. Ze komen ook erg incompetent over, Jack komt even langs en lost het meteen weer op.
willekeurig(!) nog wel. ik denk niet dat je iets kan bedenken binnen 10 sec, met al die spanning.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.
Maar uiteraard gaat het mij eerder om de spanning dan om het realisme.
Dat had Jack ongetwijfeld doorzien, hij heeft namelijk altijd alles door.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.
Maar uiteraard gaat het mij eerder om de spanning dan om het realisme.
Genoeg bekend doelen te noemen, zoals het Witte Huis, of andere regeringsgebouwen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
willekeurig(!) nog wel. ik denk niet dat je iets kan bedenken binnen 10 sec, met al die spanning.
Nouja, dat komt omdat de eerdere seizoenen (die beter zijn gepromoot) ook niet aansloegen. Toch vreemd dat zulke successeries uit Amerika toch niet aanslaan voor de massa in Nederland.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef Love_My_Baby het volgende:
Jezus, het is dat ik gister langs dit topic kwam, anders had ik de eerste aflevering mooi gemist. Wat onzettend slecht gedaan dit zeg, echt een achterlijke streek van RTL 5 en Yorin (Oh sorry, RTL 7).
Onuitstaanbaar. Zoon goeie serie, die echt wel kijkers trekt, totaal niet promoten..
Ik vond de kijkcijfers in het verleden ook tegenvallen, maar er zijn wel verschillen met andere programma's met dezelfde kijkcijfers. De waardering is veel hoger, en er lijkt mij ook een grote vaste kern van 24-kijkers te zijn die alle afleveringen zien. Zeker bij zo'n situatie moet je blijven proberen om de serie te pluggen om zo nieuwe verslaafden te genereren.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nouja, dat komt omdat de eerdere seizoenen (die beter zijn gepromoot) ook niet aansloegen. Toch vreemd dat zulke successeries uit Amerika toch niet aanslaan voor de massa in Nederland.
88.000 kijkers woensdag. Waarvan 80.000 fokkers?quote:
is seizoen 4 nog niet in nederland uit dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
NNnnngghhhh Play.com![]()
Als je de volgende link klikt, niet naar de dvd hoes kijken er staat een spoiler op![]()
52 eurootjes bij cd-wow
Nee het is de engelse boxquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef superhaagie het volgende:
[..]
is seizoen 4 nog niet in nederland uit dan?
Deze zijn toch niet dutch subbed?
Ik heb die herhalingen niet gekeken, en dacht toen ik het in de tvgids zag staan dat het wel weer een herhaling zou zijn. Gelukkig had de tvgids er nog een apart stukje over geschreven zodat het niet miste.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Palau het volgende:
En trouwens : 24 is wel gepromoot, alleen op het verkeerde tijdstip. Op de tijd dat het kwam keken de die-hards de herhalingen van seizoen 2 en 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |