Duh, bolognese natuurlijk.quote:

Jep, dat kregen we na het hoofdstuk "Voorbarige conclusies trekken".quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iets anders interpreteren. Heb je geleerd wat dat is?

Juistem!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duh, bolognese natuurlijk.
(Van de 3 traditionele smaken, hè)
Please, zeg dat het zo is.

Kijk, soms ben je wel grappigquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep, dat kregen we na het hoofdstuk "Voorbarige conclusies trekken".

Damn, ik ben té goed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Juistem!
1 Bolognese
2 Paprika
3 Naturel.
Ga je door voor de koelkast?.

Wat is mijn lievelingsdrankje? (+ alc.)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, ik ben té goed..
Ach ja, waarom ook niet?

quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach jaKort en bondig samenvatten kregen we pas een klas later.

BVO, voortaan mag jij het woord voor me voerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Miljuschka is een eng wijf en Renate is leuk.

EM-ES-EN is handiger in deze.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Duiveltja het volgende:
Doe per mail niet hier

BrEeZaH. DuH LoL h1h1quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat is mijn lievelingsdrankje? (+ alc.)

Stiekem ben ik wel een wijf, vandaar dat gezeikquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
Wat een gezeur Duivel over dat quoten, zo gauw je post, moet je maar zorgen dat je bericht kloppend is.

Baileys! en gewoon wijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
BrEeZaH. DuH LoL h1h1
Maar euh...euh..ik weet het wel..als je het zegt, zeg ik zo van: "Ooooooh, ja" .
Euh...
Ik weet in ieder geval wel dat je breezers te zoet vindt.

Ik ben eigenlijk meer een vent, scheelt dat evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel een wijf, vandaar dat gezeik![]()

Een simpele doch prettige oplossingquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat ben je één klap van dat gezeur af :-).

Ow...dat wist ik nietquote:
Dat weer wel een beetje.quote:en gewoon wijn natuurlijk!

Dan vooral witte wijn (soms rosé), rood is niet zo aan mij besteed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ow...dat wist ik niet
[..]
Dat weer wel een beetje.

quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan vooral witte wijn (soms rosé), rood is niet zo aan mij besteed.
Een man met witte wijn?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer een vent, scheelt dat even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |