met jus vast welquote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet drink dus he
Mja okequote:
Die moet je er dan maar even bij denkenquote:
Qua alcoholinname is het wel goed dat ik weer naar school moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die moet je er dan maar even bij denken.
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Qua alcoholinname is het wel goed dat ik weer naar school moet.
Ik wou net vragen "Zit er water in die flessen dan?", maar toen gaf je toe dat je het (net als ik) met jus wel zou drinken en toen kende ik je weer.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet drink dus he
Ik drink ook water hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wou net vragen "Zit er water in die flessen dan?", maar toen gaf je toe dat je het (net als ik) met jus wel zou drinken en toen kende ik je weer.
Meestal tropicana of fruitontbijt hoorquote:
MissB is een jokkebrok!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal tropicana of fruitontbijt hoor.
Water zie ik je nooit drinken eigenlijk.
Water drink ik op school veel en als ik ga slapen een glas naast mn bedquote:Op woensdag 7 september 2005 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal tropicana of fruitontbijt hoor.
Water zie ik je nooit drinken eigenlijk.
Oh, op school zie ik je nooitquote:Op woensdag 7 september 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Water drink ik op school veel en als ik ga slapen een glas naast mn bed![]()
Ik lieg nooitquote:
Ik let wel op andere dingen op dat momentquote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
HeatWave is gewoon blind
De binnenkant van je ogen?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik let wel op andere dingen op dat moment.
quote:
Kijk, dat geloof ik dan weer meteen.quote:HeatWave is gewoon blind
Die ban in PUB of die ban van een vrijwel identieke kloon?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hahaha, Svurno gebanned..
Of loop ik weer achter?
Beide.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef BVO het volgende:
Die ban in PUB of die ban van een vrijwel identieke kloon?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |