quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid : "Heerlijk, dan moet je zoooooveel denken"
Dit zei ze over het spel Rummiekup.
Denk het ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!
Voor sommige mensen is dat best een lastig spelquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt OOIT?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Roel vandaag iets anders aangehad dan z'n oranje bajes-badjas?
Je hebt toch ook zo'n soort spel maar dan met getalletjes?? Dat is leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat best een lastig spel
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Roel vandaag sinds hij in het huis is iets anders aangehad dan z'n oranje bajes-badjas?
Misschien ook om te laten zien, voor het thuisfront, dat d'r vriend niet jaloers wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ookZe komt steeds gemener over, heb zo het idee dat ze hoopt dat het wordt uitgezonden om op die manier de kijkers te beinvloeden
![]()
(oke, ik heb geen hoog petje van haar op
)
heeft nahalie geen kinderstem meer en heeft linda niet gedronken heeft joost het niet over seks gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt?
Nee.
Als je tegen iemand speelt die daar erg goed in is, zul je af en toe toch echt moeten denken hoor.... Lijkt simpeler dan het isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom praat je zo negatief over Tanja, Rob, Chantal, Joost, Dido en Ralph?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt OOIT?
Nee.
Ohja, ik was haar vriendje ff vergeten!! Ze zal wel weten dat er mensen 's avonds zitten te kijken en hoopt dat hij het te horen krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien ook om te laten zien, voor het thuisfront, dat d'r vriend niet jaloers wordt.
"Nee schatje, echt ik haat Ralph![]()
"
Gisteren Nathalie en Ralph in de badkamerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!
Ik doe dat omdat ik wil winnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom praat je zo negatief over Tanja, Rob, Chantal, Joost, Dido en Ralph?![]()
Het lijkt wel of je hier extra levelt, als je extra negatief over ze praat...
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde Ralph nog zeggen "oh ik dacht dat je het over je bikinilijntjûh had"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Gisteren Nathalie en Ralph in de badkamer
Ralph naakt onder de douche![]()
Nathalie trekt een bh-tje goed, maakt zich op, doet haar haar.
Ralph :![]()
"best vreemd, dit"
Nath : "Mwoah, ik vind het wel lachen"
![]()
![]()
(ongemakkelijk dus)
Nath :![]()
"ik vind het wel spannend"
Dat deed ze puur om Ralph op z'n gemak te stellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
"best vreemd, dit"
Nath : "Mwoah, ik vind het wel lachen"
![]()
![]()
(ongemakkelijk dus)
Nath :![]()
"ik vind het wel spannend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |