HOE HEJJE DAT GEDAAN!?quote:
ik wil het gewoon weten, als er dode pixels zijn dan probeer ik een anderequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet. Waarom op zoek gaan naar iets wat je normaal niet ziet en er dus geen last van hebt? Alleen maar een kans dat je je gaat ergeren aan iets wat eigenlijk niks voorstelt.
wassen?Hij komt alleen in Japan uit in het wit AFAIK.
Je zoekt dus de problemen op, begrijp ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:48 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ik wil het gewoon weten, als er dode pixels zijn dan probeer ik een andere
Heb je ook een precieze link??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:35 schreef Pecker het volgende:
[..]
HOE HEJJE DAT GEDAAN!?
Edit: Gevondenboardsus.playstation.com
Staan wel een hoop errug mooie. Ik hoop op een goudkleur, afdrukken op fotopapier!!
*Bling, bling bee-atch!!*
HIERRR!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb je ook een precieze link??
staat allemaal image bucked bandwith exeeced?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef Pecker het volgende:
[..]
HIERRR!!!
Errug veel pagina's en een shitload skins. Tutorial voor het printen staat op de 1ste pagina
[afbeelding]
Print setting voor paint
Alleen op pagina 1 volgens mij, kijk maar verderquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef spenky het volgende:
[..]
staat allemaal image bucked bandwith exeeced?
Kewl! http://img158.echo.cx/my.php?image=bmxxxx0ew.jpgquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef Pecker het volgende:
[..]
HIERRR!!!
Errug veel pagina's en een shitload skins. Tutorial voor het printen staat op de 1ste pagina
[afbeelding]
Print setting voor paint
haha jaa.. maar daar stond heo je het moest doen..quote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef Pecker het volgende:
[..]
Alleen op pagina 1 volgens mij, kijk maar verder
nog xquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:47 schreef Sickert het volgende:
hmmz hebben jullie ook dat als je aan het browsen bent dat ie dan aangeeft dat er te weinig geheugen is?
moet je hiervoor iets veranderen of is dit iets wat ze nog moeten oplossen met een nieuwe firmware?
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedemorgen deze morgen!![]()
Heb vandaag Ridge Racer maar meegenomen naar het werk,
als ik Lumines meeneem wordt ik gegarandeerd ontslagen.![]()
Lukte het onder de douche?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedemorgen deze morgen!![]()
Heb vandaag Ridge Racer maar meegenomen naar het werk,
als ik Lumines meeneem wordt ik gegarandeerd ontslagen.![]()
Ja, er zit er eentje bij het value pack. Maar niet getreurd, je kunt elke USB -> mini-USB kabel gebruiken (Die bijvoorbeeld bij de meeste digicams ook zit). Er zijn ook speciale USB kabels met een steker om je PSP op te laden. Dit gaat echter niet snel, want zoveel power komt er nou ook weer niet uit een USB poortquote:Op woensdag 7 september 2005 09:17 schreef -Dries- het volgende:
Hallo![]()
Een paar vraagjes over de PSP:
- Als je je PSP moet updaten heb je een USB kabel nodig. Zit deze bijverpakt in de PSP value Pack of kan je ook een andere USB kabel gebruiken (bijvoorbeeld van een iPod)
Programma's, engines en soms zelfs complete programmeertalen gemaakt voor en door hobbyisten. Sommigen zijn erg professioneel gemaakt en geven nagenoeg dezelfde kwaliteit, gameplay en opties als hun prijzige concurrenten. Een mooi voorbeeld is de ScummVM Engine die je in staat stelt om Monkey Island en zo op je PSP te spelen. Je vindt ontelbare soorten homebrew bij Sourceforge. De meeste homebrews bieden d ebroncode gratis aan en zijn voor diverse platformen geport.quote:- Wat zijn Homebrew programmas?
Overal waar je toegang kunt krijgen op een WiFi access point. Dat kan de onbeveiligde WiFi adapter van je buurjochie zijn.quote:- Ik heb geen draadloos Internet. Kan ik thuis op mijn PSP internette? (nee)
- Waar wel?
Hangt er vanaf. Savegames zijn doorgaans niet meer dan 500kb. De memorystick pro duo die je bij het valuepack krijgt is 32MB. Wil je er echter ook veel Films en MP3's opzetten, dan heb je natuurlijk aan 32MB niet genoeg. Een 1 GB kaartje kost ongeveer 70 tot 120 Eurie.quote:- Als je het PSP value pack koopt, is het handig om er iets bij te kopen? (mem. card ofzo)
No thanksquote:degene die al mijn vragen kan beantwoorden krijgt een kusje![]()
Updaten kan ook via de bijgeleverde demo disc, maar ook door updates op memory stick te zetten, of via een draadloze verbinding, zie hieronder.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:17 schreef -Dries- het volgende:
Hallo![]()
Een paar vraagjes over de PSP:
- Als je je PSP moet updaten heb je een USB kabel nodig. Zit deze bijverpakt in de PSP value Pack of kan je ook een andere USB kabel gebruiken (bijvoorbeeld van een iPod)
Programma's die 'zelfgemaakt' zijn als in niet door Sony of een officiele partner van Sony. De officiele software (spellen) hebben gesigneerde code. Dat wil zeggen dat er een soort handtekening in de code van het spel staat die bewijst dat het een officieel programma is. Homebrew software heeft deze handtekening niet en kan dus niet bewijzen dat het officiele software is. Naast het feit dat Sony zo in eigen hand kan houden wat er wel en niet gedraaid wordt op de PSP is dit ook een manier om ervoor te zorgen dat er geen onveilige software gedraaid wordt die je PSP zou kunnen vernielen.quote:- Wat zijn Homebrew programmas?
Je kan thuis een access point neerzetten. Die sluit je aan op je eigen netwerk, kabelmodem of ADSL-modem. Je hebt dan een draadloos netwerk. Ook zou je kunnen kijken of een onwetende buurman misschien een draadloos netwerkje heeft liggen, wat niet is beveiligd door WPA of WEP (met een geheime code dus).quote:- Ik heb geen draadloos Internet. Kan ik thuis op mijn PSP internette? (nee)
Wil je geen homebrew of backups gaan spelen, of veel muziek en zelf gecodeerde films gaan bekijken dan is een extra memorycard niet nodig. Wil je dat wel dan zul je een 512MB of zelfs 1GB kaartje aan moeten schaffen. 2GB en 4GB zijn nog niet te betalen voor de meeste mensen.quote:- Als je het PSP value pack koopt, is het handig om er iets bij te kopen? (mem. card ofzo)
Mits je een lekker wijf bent; kom maar brengen.quote:degene die al mijn vragen kan beantwoorden krijgt een kusje![]()
Vast wel met een broodzakje en plakbandquote:
Grappenmaker...quote:Op woensdag 7 september 2005 09:57 schreef maggi het volgende:
lumines slap aftreksel van tetris.
Iddquote:
Zo iets moet je vooral blijven schrijven op een forumtopic waar de gehele gamescrew regelmatig lurktquote:Op woensdag 7 september 2005 09:57 schreef maggi het volgende:
nee voor mij geen psp, tenzij ik er een win en miss verkoop ik die dan wel weer voor ds spellen.
ga toch fietsen manquote:Op woensdag 7 september 2005 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS spellen zijn wel veel toffer natuurlijk
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:alles
Dan maar een knuffeltjequote:Op woensdag 7 september 2005 09:45 schreef American_Nightmare het volgende:alles
NuUUUUUUuuuuUUUuuuuuuUUUU!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
[..]
Dan maar een knuffeltje![]()
Maar goed, bedankt voor je info, ik weet nu zeker dat ik er één haal. Waarschijnlijk met Ape Escape of Metal Gear Ac!D. Alleen nog ff kijken wanneer![]()
Same here.. heb dan wel een xbox maar die gebruik ik meer voor andere dingen dan om mee te gamen. Wil ik met de PSP dus ook gaan doen, maar een spelletje af en toe natuurlijk ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:14 schreef Little_Meanie het volgende:
ben niet echt een gamer maar toch ga ik mij die PSP vandaag halen, wat een geil dingetje
mijn gamen beperkt zich tot mijn gameboy 10+ jaar geleden en Half Life 1 & 2 en GTA 3 op de PC. Nooit Playstation of XBOX or whatsoever gehad. Hopelijk valt de PSP mee, Ridge Racer vind ik alvast heel erg leuk
strakke prijs, ik betaal 238 EUR voor de PSP en 48 EUR voor Ridge Racer wel uit Belgiëquote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Same here.. heb dan wel een xbox maar die gebruik ik meer voor andere dingen dan om mee te gamen. Wil ik met de PSP dus ook gaan doen, maar een spelletje af en toe natuurlijk ook.
De (US) PSP gaat me 200 euro kosten en Ridge Racer 32 euro. Beide uit de US.
Je kunt Ouderlijk Toezicht aanzetten op het hoogste niveau. Dan vraagt ie altijd om het wachtwoord bij het starten van een spel. Dan kun je annuleren, en dan zit je in het menu.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:25 schreef spenky het volgende:
kan je in je psp ofzo instellen dattie niet automatisch me spel opstart als ik hem aanzet... vinnut behoorlijk irritant...
jij hebt zooo geen ID, hoeveel mensen nu denken; "goh heb je weer zon gast die de psp niet kan betalen en em daarom maar afkraaktquote:Op woensdag 7 september 2005 09:57 schreef maggi het volgende:
ach jah hij ziet er leuk uit, lijkt op de gamegear van sega, het laden duurt lang, lumines slap aftreksel van tetris.
muziek, ik luister liever mp3 daar kan je er tenminste veel op zetten zonder dat je weer memory moet halen, films kijk ik wel op een groot scherm.
nee voor mij geen psp, tenzij ik er een win en miss verkoop ik die dan wel weer voor ds spellen.
Je neemt de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:46 schreef SureZal het volgende:
[..]
jij hebt zooo geen ID, hoeveel mensen nu denken; "goh heb je weer zon gast die de psp niet kan betalen en em daarom maar afkraakt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |