Dan mag jij hier helemaal niet komenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef H-blast het volgende:
ik heb geen geld voor een psp, hoe graag ik hem ook wil![]()
![]()
hoe sla je die op op je psp?quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:16 schreef BIGGI het volgende:
Volgens mij is het zo dat met die downgrader, als je dan een 2.0 spel wil spelen, dan moet je em telkens weer updaten.. wil je homebrew moet je weer terug... etc.
Ik denk dat je een keuze moet maken, mij lijkt de browser en het kunnen spelen van alle games (en de rest van de functionaliteiten van de PSP) al meer dan voldoende
2.0 en zo'n soort startpagina is toch perfect?![]()
http://www.pspfiledb.com/portal/demo/
Er zijn (binnenkort) vast nog wel geliktere te vinden voor 2.0 met nog meer mogelijkheden (?)
Ga anders ff in de nintendo-hoek lopen kloten ofzo..quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef Cerbie het volgende:
Nee 5 minuten semi-PS2-kwaliteit hebben op je handheld is vet man!
kortzichtige mensen![]()
http://www.pspfiledb.com/portal/download.htmquote:
15,99 euro bij de mediamarkt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Heeft iemand die Logitech Playgear Pocket? Ik wil daar wel es een foto van zien. Wat kost ie en waar is ie te koop??
[afbeelding]
Ik heb hem ook, erg mooi en ahndig dingentjequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
¤19,99 bij de Media Markt. Ik heb hem.
Mooi beschermhoes en standaard als je een film wilt kijken, maar dat doe ik toch niet
Erg fijn dingetje, zeer stevig. Het geld zeker waard.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Heeft iemand die Logitech Playgear Pocket? Ik wil daar wel es een foto van zien. Wat kost ie en waar is ie te koop??
[afbeelding]
- edit: 19,99 bij Dixons zie ik. Heeft iemand een 'echte' foto? -
Hoe duur dan?quote:
Nee dat is hem niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou de goeie SD stick want op dat die ik erbij kreeg staat er ook duo...![]()
[afbeelding]
Die bovenste is een SD-kaart, da's wat anders. Die gaat niet in de PSPquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:28 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Is dit nou de goeie SD stick want op dat die ik erbij kreeg staat er ook duo...![]()
[afbeelding]
MEMORY STICK PRO DUO. Die moet je hebben en niks anders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Even het volgende:
fuck...
wat kost nou dan de Stick die ik wel moet hebben ? (1gb)
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
zo tussen de 100 en 130 euro, afhankelijk van winkel. webshops zijn vaak het goedkoopst
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
....
heb je firmware 2.00 er al op zitten ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Even het volgende:
[..]
![]()
Nog 1 vraagje...
Hoe gebruik ik een foto als achtergrond..
Ik heb een foto op mn psp (memory stick) staan van een zonsondergang die ik als achtergrond wil..
Kan dat? Zo ja, hoe?
Zo nee..... Ok![]()
Afbeelding openen, driehoekje, als achtergrond gebruiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Even het volgende:
![]()
Nog 1 vraagje...
Hoe gebruik ik een foto als achtergrond..
Ik heb een foto op mn psp (memory stick) staan van een zonsondergang die ik als achtergrond wil..
Kan dat? Zo ja, hoe?
Zo nee..... Ok![]()
Ik ben het dus totaal met je eens hequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok.. Vanmiddag na het werk dus Lumines gehaald..
![]()
Ik heb nóg niet gegeten, mijn keel is zo droog als een woestijn, mijn ogen prikken
en ik heb zere duimen. Maar NO F#CKING WAY dat ik Lumines laat liggen!
Eerst zal en moet ik nog even het volgende level halen. De enigste manier dat Lumines
en ik nu nog van elkaar gescheiden worden, is dat ze de PSP uit mijn dode handen trekken.![]()
Mensen; Koop dit spel NIET als je nog "een leven" wenst te hebben!
Dit is zó verslavend dat er een waarschuwingssticker op de hoes zou moeten zitten.
Dit is zó verslavend dat je alle waarschuwingssignalen van je lichaam zal negeren.
Dit is zó verslavend dat zelfs het Fok!-forum je niet meer kan bekoren.
Waarschuwing, onderstaande beelden kunnen uw leven drastisch veranderen!
[afbeelding]
Ik moet nog even douchen, is een PSP waterproof?
jaa was best lullig.. maar in rotterdam centrum... (waar ik hem heb gekocht) hadden ze hem opnieuw geprijst.. maar gewoon over het oude stikkertje heen, dus waren bij een aantal er af gevallen!! (sukkels!!) (heb hem trouwens wel voor 15.99)quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
Dan ben ik opgelicht
Bij welke MM is die ¤15,99?
Hehe...misschien is de www.kindertelefoon.nl iets voor jou?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:....
Nee..quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef SureZal het volgende:
[..]
heb je firmware 2.00 er al op zitten ?
Het eerste klopt, het tweede niet helemaal. Alles boven de 128MB is Pro alles daaronder is niet-Pro. De snelheid van Pro-stickjes ligt inderdaad wat hoger.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
de memory stick duo werkt ook. Pro slaat alleen op de snelheid
Knul, verslavend is het woord niet.. het is (bijna) net als sex.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef SureZal het volgende:
hahaha ik hoorde al dat Lumines heeeeel verslavend was, en Opa, jij bent het levende bewijs
omg, ik klikte ook nogquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hehe...misschien is de www.kindertelefoon.nl iets voor jou?
Ik leg m'n psp altijd aan de andere kant van de badkamer, dan zet ik muziek aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Knul, verslavend is het woord niet.. het is (bijna) net als sex.
Ben je eenmaal bezig, wil je alleen nog maar meer... sneller...![]()
omg, ik ga nog even spelen.
Maar wat ik eigenlijk écht wou weten is:
is zo'n PSP nou waterproof of niet?![]()
Hmm.. ik denk er nog ever na.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik leg m'n psp altijd aan de andere kant van de badkamer, dan zet ik muziek aan. Dus ehm een klein beetje, maar ik zou er niet op gaan spelen
Niet. Waarom op zoek gaan naar iets wat je normaal niet ziet en er dus geen last van hebt? Alleen maar een kans dat je je gaat ergeren aan iets wat eigenlijk niks voorstelt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik ga de PSP morgen aanschaffen: nog 3 kleine vraagjes
Hoe kan je het best kijken of je dode pixels hebt?
1.0 en 1.5 : Wel homebrew/backups mogelijk en geen webbrowser en nieuwe videocodecquote:Wat is het verschil tussen die 2 firmwares?
Handen wassen?quote:Vinden jullie niet dat de PSP heel erg snel vuil wordt met die pianozwarte lak, heb er es 5 min. mee gespeeld en het toestel zat al vol met vingerafdrukken, komt ie in Europa ook uit in het wit?
Ik heb hem bij MM Alexander gekocht. Beetje vreemd dat de prijs verschilt binnen één bedrijfquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef spenky het volgende:
jaa was best lullig.. maar in rotterdam centrum... (waar ik hem heb gekocht) hadden ze hem opnieuw geprijst.. maar gewoon over het oude stikkertje heen, dus waren bij een aantal er af gevallen!! (sukkels!!) (heb hem trouwens wel voor 15.99)
Dit is een still, als je dalijk dit plaatje voorbij ziet komen terwijl die auto's met 130 km/u over je scherm vliegen praat je niet eens meer over AAquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Zijn al die PSP games nou ook zo kartelig als de Ps2 games!? Ik hoop het toch echt niet.![]()
Kent Sony de term anti aliasing niet ofzo?![]()
Dan maakt de ghosting AA overbodigquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit is een still, als je dalijk dit plaatje voorbij ziet komen terwijl die auto's met 130 km/u over je scherm vliegen praat je niet eens meer over AA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |