Ga lekker naast Ingrid zitten Menno, jullie hadden het zo leuk vanmiddagquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef BB-King het volgende:
Nee Menno... je krijgt Dido niet.
Dus echt niet he! Sinds BB speel ik het nu onlinequote:Op maandag 5 september 2005 23:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Backgammon is zo'n ontieglijk saaie spel.
Joost is jaloers op dido....quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Joost is nu best jaloers op Menno denk ik zo
Misschien is Linda wel reserve-zwanger, voor als Tanja eruit wordt geknikkerdquote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad net even iets té bol. Maar ik zag haar vanmiddag lopen en toen zag ik daar niets van.
Linda's broerquote:Op maandag 5 september 2005 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heb ik ook geen problemen mee hoor. Maar ik vind het bij haar, zeker in combinatie met die tattoo, dat verlopen hoofd en die stem als een scheepstoeter, gewoon too much
[afbeelding]
En als het donker is stiekem er tussen uit gaan terwijl de kampleider slaaptquote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef b0ng het volgende:
rob had het over gemengd slapen en een kussen gevecht.
Nou, kijk nu maar eens naar haar op de streams. Daar lijkt haar buik(je) in de verste verte niet op die buik op de foto. Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld.... of was het gewoon een ongunstige foto.quote:Op maandag 5 september 2005 23:33 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Misschien is Linda wel reserve-zwanger, voor als Tanja eruit wordt geknikkerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |