Ja schandalig. NEC gaf moedig tegengas. Was helemaal niet de mindere. Bareto was de beste man van het veld. Goeie spelopvatting in een uitwedstrijd. Derksen is fan van NEC maar hij gaat te ver met het vermijden van belangenverstrengeling. Als één club aandacht verdiend had was het NEC wel. Maar laten we hopen dat ie van z'n fout leert en NEC de volgende keer wel de aandacht geeft dat het verdient.quote:Op maandag 12 september 2005 22:33 schreef Soul_Survivor het volgende:
En Feyenoord - NEC?
beter hem dan als ze boer theo lucies gaan uitnodigen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een speler van bennekom 4 en zo'n non-persoonlijkheid hij is kan me niet echt bekoren.
Vorig jaar kan ik mij herinneren was het rond de 500.000, met dalen van 450.000 en pieken van 550.000. Helaas kan ik daar geen bron meer over vinden. Overigens wordt de vrijdag wel goed bekeken met meer dan 1.000.000 kijkers, maar of die nou allemaal voor Barend kijken betwijfel ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
Er keken nog geen 300.000 mensen, volgens mij was dat vorig jaar ook wel wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |