Omdat we hoopten dat jij dan niet meer zou reagerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:54 schreef Tackleberry het volgende:
Self esteem - Gone away
Waarom werden de links niet meer in het centrale topic gedumpt...!? Heb een aantal rondes gemist...
Ik had het ook nooit verwacht...quote:Op donderdag 8 september 2005 15:29 schreef Komakie het volgende:
hmm opvallend dat Gone Away ook nog aan het winnen is....
Had ik voor het begin van het toernooi nooit gedacht
Trouwens, zelfs bij de halve finale nog niet
nou, dat had iets mooier verpakt kunnen worden dan zo'n zinnetje...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:25 schreef Ixnay het volgende:
Ok, afgelopen, Gone Away heeft gewonnen.
Waarom echtquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik skip dit nr altijd als ik mijn Ixnay On The Hombre cd op heb staan.
Dexter moet een goede dag hebben om Gone away te zingen... Die uithalen moeten wel een béétje zuiver zijn natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:21 schreef Komakie het volgende:
Vind alleen dat ze hem beter niet live kunnen spelen. Dan verliest het een hoop kracht (itt Self Esteem)
Dat bedoel ik, maar ik bracht het iets gematigder...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef Nitro_YE het volgende:
bij sommige concerten zingen ze hem vrij in het begin en dan klinkt ie echt zeeer matig
Nee het is gewoon geen live nummer.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dexter moet een goede dag hebben om Gone away te zingen... Die uithalen moeten wel een béétje zuiver zijn natuurlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |