Met de nadruk op "laat"quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
*laat maar weer beginnen*
Dacht al dat ik de enige was, Elbert is oke!quote:
Ja geweldigquote:Op maandag 12 september 2005 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
Lekker de muziek van Jaws tijdens het zwemmen
Hij bedoelde :quote:Op maandag 12 september 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Elbert is letterlijk een DOMME kracht.
"Ik maak nooit geen ruzie"
een echte man doet ook wel eens de wasquote:Op maandag 12 september 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom trouwens allemaal reclames over Mandverbanden, ondergoed en wasmiddelen. Ik voel me als man buitengesloten.
Vergeet niet de cameramensen, de geluidsmensen, de onderwatercameraman en de regie er omheen die ook allemaal daar mee doen in die zo gevaarlijke zee.quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg, wat hebben die belgen toch tegen Elbert? Denk dat ze hem later wel nodig kunnen hebben. Ik vind Elbert geweldig!Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen?
Brrr lijkt me toch eng...nou ik ga weer verder kijken
![]()
er vaart toch een bootje met cameraploeg naast.....quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen?Brrr lijkt me toch eng...
Wat ik zeiquote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef cora4034 het volgende:
Altijd weer die tegenstelling met de belgen die zo een moeite hebben met de directheid van de nl- ers. Merkwaardig.
Wijsheid komt met de jaren blijkt maar weerquote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Spindizzy het volgende:
Goed ingeschat en slim om alles op te bergen
Die hebben andere jaren goed gekeken naar ER.quote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Spindizzy het volgende:
Goed ingeschat en slim om alles op te bergen
Te zwaar ?quote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Lu_uK het volgende:
waarom mocht ze niet gewoon die kist mee nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |