abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 11:02:31 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30347362
Gisteren gekeken op video.
Ik moest wel lachen om Elbert. Kan me het ook wel voorstellen, eindelijk mocht hij eens. Niet zo zeuren hoor, die groep. Als je er dan wat van wil zeggen doe je dat toch op een andere manier.

Tom eruit helemaal goed!
Tactisch niet slim om er meteen weer een man uit te gooien, maar ik vond dit zo'n lulletje rozewater... bijzonder weinig uitstraling of wat dan ook. Niet krachtig, niet interessant, helemaal niks... En ja, krachten sparen... volgens mij zijn er in eerdere afleveringen ook wel mensen geweest die dat deden, maar die krachten moeten wel gevoed worden en dan kan je wel gaan liggen wachten, maar volgens mij maakt het geen moer uit.

En nee... dit is niet omdat ik Maxime zo hoog heb zitten, want ik las net ergens iets over verzuipen... Ik had meegedaan. Wat een ongelofelijk irritant mannetje is dat... Het is de manier waarop etc. etc. Op zich een hele goede kerel, maar hij slaat nu een beetje door in zijn 'ik ben onaantastbaar' houding.

En trouwens ook superirritant en stom dat hij zowel het mes als de bijl mee had genomen. Als er iets gebeurd ben je ze allebei kwijt en heb je een probleem...

Nou ja goed... iig zeer vermakelijk, ben benieuwd naar de overtocht volgende week en waar ze dan terecht komen? Is dat Noord of Zuid?

Oh, enneh... Sjonnie... why am I not surprised...
pi_30347587
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja goed... iig zeer vermakelijk, ben benieuwd naar de overtocht volgende week en waar ze dan terecht komen? Is dat Noord of Zuid?
Volgens mij komen ze op een derde eiland terecht. Misschien wel het eiland wat na de samensmelting gebruikt gaat worden?
pi_30352800
Om even de matte sfeer te verhogen, gouwe ouwe Bjorn in de remix.

Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30352993
Ik ben ook weer van de partij. Ik gisteren teruggekomen van vakantie. En ben nu de schade aan het inhalen.... en heb net de eerste aflevering gezien.....

Lijkt me wel een leuke reeks....
  woensdag 7 september 2005 @ 15:21:37 #205
44906 merino
World of Sleepers
pi_30355143
damn wat zoog de laatste aflevering zeg

Eerst die kut Johnny die eruit gaat. Wat een blunder van de casting was dat zeg
en dan die Kung-Fu leraar die eruit gaat omdat er bij Expeditie Robinson niet aan alliances wordt gedaan. Hij had zo naar de belgen toe kunnen gaan om een van de Nederlandse vrouwen eruit te stemmen. Zonder taktisch spel is het eigenlijk helemaal niet leuk.

Enige reden dat ik volgende keer dan ook weer ga kijken is Douwe
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  woensdag 7 september 2005 @ 16:30:00 #206
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30357133
quote:
Op woensdag 7 september 2005 13:53 schreef OldSchoolFool het volgende:
Om even de matte sfeer te verhogen, gouwe ouwe Bjorn in de remix.

[afbeelding]

[afbeelding]
JAaa Bjorn , waar ie tie als je hem nodig hebt.
Kijk Johnny , zo moet het
Feyenoord!!! * Barįa
  woensdag 7 september 2005 @ 16:57:22 #207
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_30358034
Björn Lemeire, wat een enorme maat was dat toch!! Persoonlijk vind ik dat echt de vetste deelnemer aan expeditie robinson ooit. Even een paar uitspraken van hem:

Over de leugens, die Ilona hem kwalijk neemt: "Dat is voor mij niet liegen...dat is iets verzwijgen."

Op het eiland Gual: "Björn is in z?n nopjeeeeeeeeeeeeeeeeeees!"

Over het breken van de belofte aan Geert: "Geert sorry man, nieuwe bazen nieuwe regels, nieuwe wetten, nieuwe reglementen, ik ben een man van m?n woord?.thuis, maar hier speel ik het spel, sorry Geert maar het is voor mij hier nog niet genoeg."

Wat een koning
ja
pi_30370347
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Cartman_the_best het volgende:
Björn Lemeire, wat een enorme maat was dat toch!! Persoonlijk vind ik dat echt de vetste deelnemer aan expeditie robinson ooit. Even een paar uitspraken van hem:

Over de leugens, die Ilona hem kwalijk neemt: "Dat is voor mij niet liegen...dat is iets verzwijgen."

Op het eiland Gual: "Björn is in z?n nopjeeeeeeeeeeeeeeeeeees!"

Over het breken van de belofte aan Geert: "Geert sorry man, nieuwe bazen nieuwe regels, nieuwe wetten, nieuwe reglementen, ik ben een man van m?n woord?.thuis, maar hier speel ik het spel, sorry Geert maar het is voor mij hier nog niet genoeg."

Wat een koning [afbeelding]
hehehee ja man. Bjorn roeleert vet heftag.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30377543
Ik heb volgens mij alleen het 1e seizoen gezien. Met die Melvin. Die was toch echt wel Niet zeiken, niet zeuren, puur pragmatisme en rationalisme. Die kerel vrat op het eind gewoon zeekomkommer man En dan steeds met z'n "boze krachten" over die trut die hij niet mocht, hahaha fantastisch

Ik vond die ouderen wel zeiken deze aflevering zeg. Wint Elbert die proef, beginnen ze allemaal te zeuren over dat ie zo arrogant was... ja hallo, psychologische oorlogsvoering, niks mis mee! En niet eens eentje, maar allemaal.... die ene had gewoon het lef om hem 'no brains' te noemen, en de anderen zeiden iets soortgelijks. Dat ie daar zo rustig onder bleef siert hem bijzonder, vooral toen ie zij "ik zal voortaan nooit meer op 1 been staan"... fantastisch

Die Maxime is een onderkruipsel, dat vond ik na 1 minuut van de eerste aflevering al. Frappant dat het zo lang geduurd heeft voor de meeste Fokkers dat ook inzien En dan die Belgen zeg, wat een hypocriete huichelende ratten. Meteen de Nederlanders beschuldigen van bot gedrag, terwijl ze zelf een zootje conniving, scheming bastards zijn, pardon maar ik weet het Nederlandse woord niet. Die Nederlandse grietjes kunnen maar beter oppassen.

Die schildpad, die hadden ze gewoon moeten opvreten, wat is dat nou weer voor onzin. Voordat de cameraman of productiemedewerker (die er ongetwijfeld bij is) het goed en wel doorheeft (dat beest is vast beschermd of zo) de kop inslaan en boven het vuur hangen

Die accountant, die zal op d'r werk ook wel van haar voetstuk vallen na de aflevering van volgende week. Een beetje als een hersenloos heethoofd te keer gaan, dat siert je wel ja

Sjonnie Vorige week was ie nog wel tof omdat hij Maxime niet mocht, maar wat een huilebalk blijkt dat stuk zieligheid te zijn... mamma, ik wil m'n mamma.... boehoe, ik wil naar huis.... MIETJE!!! Ik weet nog wel een tattoo voor bij de rest. Op je voorhoofd: loser.

Wie is die Wim trouwens in godsnaam? Ik heb hem nog geen minuut in beeld gezien.

Esther is trouwens een superwijffie Ik houd niet van giechelende huppelkutjes, maar zij is behoorlijk leuk en botergeil. Als ik met haar op dat eiland zat... nou, dat werd niet uitgezonden hoor, geloof me maar.

Ik kijk trouwens via Internet, als Talpa nou maar niet halfverwege stopt met het online plaatsen van de uitzendingen...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30381254
quote:
Op donderdag 8 september 2005 07:24 schreef StefanP het volgende:

Die schildpad, die hadden ze gewoon moeten opvreten, wat is dat nou weer voor onzin. Voordat de cameraman of productiemedewerker (die er ongetwijfeld bij is) het goed en wel doorheeft (dat beest is vast beschermd of zo) de kop inslaan en boven het vuur hangen
Ah, nee! Dat is zielig
quote:
Sjonnie Vorige week was ie nog wel tof omdat hij Maxime niet mocht, maar wat een huilebalk blijkt dat stuk zieligheid te zijn... mamma, ik wil m'n mamma.... boehoe, ik wil naar huis.... MIETJE!!! Ik weet nog wel een tattoo voor bij de rest. Op je voorhoofd: loser.
En op de achterkant: Huilie.
quote:
Wie is die Wim trouwens in godsnaam? Ik heb hem nog geen minuut in beeld gezien.
Ja, dat is die vent die uit Portugal komt maar in Nederland woont toch? Heeft een getinte huidskleur en heeft volgens mij nog geen woord voor de camera gezegd.
quote:
Esther is trouwens een superwijffie
Met dit gedeelte ben ik het helemaal met je eens Ik vind haar nog het leukste van allemaal.
pi_30395266
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Nory het volgende:
Ja, dat is die vent die uit Portugal komt maar in Nederland woont toch? Heeft een getinte huidskleur en heeft volgens mij nog geen woord voor de camera gezegd.
Ik dacht laatst: zijn er nog wel mannen naast Maxime Ja, Wim dus, vergeten
pi_30407222
Wim is Chileen, gupke van 20jr.
Nog weinig van 'm gezien inderdaad.
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 01:32:02 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_30408338
Expeditie Robinson is weer helemaal geweldig! Even een paar opmerkingen:

Triest dat Johnny eruit stapte onder het mom dat hij zijn zoontje zo mistte. Hij kon het gewoon niet verkroppen dat hij de leidersrol niet had! Zielig figuur...
Ik ben blij dat Elsje (?) eruit is, wat een muts!
Dat Elbert zo bekritiseerd werd begreep ik niet zo goed, ik vond hem juist grappig!

Ik ben voor het dertigerskamp + Douwe. Douwe is echt geweldig! Ik ben blij dat hij terugkwam, vond het echt jammer dat hij er als eerste uitgestemd werd!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_30422953
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef hardsilence het volgende:
Wim is Chileen, gupke van 20jr.
Nog weinig van 'm gezien inderdaad.
Oh, Chileen. Nou, ook goed. Van hem hoor je niets. Hij irriteert niemand, wacht gewoon af totdat iedereen eruit wordt gestemd door irritaties en dan voilá, hij zit in de finale.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:00:32 #215
129739 einstein2005
iedereen is altijd zoooo slim.
pi_30438670
quote:
Ik heb volgens mij alleen het 1e seizoen gezien. Met die Melvin. Die was toch echt wel Niet zeiken, niet zeuren, puur pragmatisme en rationalisme. Die kerel vrat op het eind gewoon zeekomkommer man En dan steeds met z'n "boze krachten" over die trut die hij niet mocht, hahaha fantastisch

Ik vond die ouderen wel zeiken deze aflevering zeg. Wint Elbert die proef, beginnen ze allemaal te zeuren over dat ie zo arrogant was... ja hallo, psychologische oorlogsvoering, niks mis mee! En niet eens eentje, maar allemaal.... die ene had gewoon het lef om hem 'no brains' te noemen, en de anderen zeiden iets soortgelijks. Dat ie daar zo rustig onder bleef siert hem bijzonder, vooral toen ie zij "ik zal voortaan nooit meer op 1 been staan"... fantastisch
volgens mij moet jij een ander programmatje gaan kijken als je toch niemand intresant vind,kijk gewoon naar bassie en adriaan ofzo is meer voor jouw niveau denk ik,wel raar om op deze manier mensen af te kraken zeg,en over die johnny,als jullie hem persoonlijk dit zouden zeggen dan weet ik wel wat er met jullie gebeurt denk ik.... dus wie zijn er nu de loosers?
ik vind het dapper dat als je een stoere harde jongen bent toch overstag gaat voor je kinderen terwijl heel nederland en belgie het ziet....
Die Maxime is een onderkruipsel, dat vond ik na 1 minuut van de eerste aflevering al. Frappant dat het zo lang geduurd heeft voor de meeste Fokkers dat ook inzien En dan die Belgen zeg, wat een hypocriete huichelende ratten. Meteen de Nederlanders beschuldigen van bot gedrag, terwijl ze zelf een zootje conniving, scheming bastards zijn, pardon maar ik weet het Nederlandse woord niet. Die Nederlandse grietjes kunnen maar beter oppassen.

Die accountant, die zal op d'r werk ook wel van haar voetstuk vallen na de aflevering van volgende week. Een beetje als een hersenloos heethoofd te keer gaan, dat siert je wel ja

Esther is trouwens een superwijffie Ik houd niet van giechelende huppelkutjes, maar zij is behoorlijk leuk en botergeil. Als ik met haar op dat eiland zat... nou, dat werd niet uitgezonden hoor, geloof me maar.

Ik kijk trouwens via Internet, als Talpa nou maar niet halfverwege stopt met het online plaatsen van de uitzendingen...
loved by few,hated by many,RESPECTED by all!!!!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:08:38 #216
129739 einstein2005
pi_30438982
volgens mij moet jij naar iets anders gaan kijken in plaats van mensen afzeiken,mischien een goede tip : bassie en adriaan? is meer jouw niveau.
als de kandidaten je niet aanstaan kijk dan lekker naar iets anders,is altijd makkelijk om mensen af te zeiken.
en over johnny : ik vind dat als je een harde stoere jongen bent en dan nog eens voor heel nederland en belgie je emotie laat zien omdat je je kindje mist nou dan vind ik je een topper,grote bek hart van goud!!

en die maxime..volgens mij als johnny er nog had in gebleven dan had ie zijn nek omgedraaid!
dus geluk voor maxime dat hij euit is gegaan!
quote:

vrijdag 9 september 2005 @ 23:34:40 #217
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_30439993
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef einstein2005 het volgende:
en over johnny : ik vind dat als je een harde stoere jongen bent en dan nog eens voor heel nederland en belgie je emotie laat zien omdat je je kindje mist nou dan vind ik je een topper,grote bek hart van goud!!

en die maxime..volgens mij als johnny er nog had in gebleven dan had ie zijn nek omgedraaid!
dus geluk voor maxime dat hij euit is gegaan!
[..]
Ik ben ik dubio:
  • Jij bént (een) sjonnie
  • Jij heet sjonnie

Ik weet het nog niet.....nog even over nadenken.
  • pi_30443933
    quote:
    volgens mij moet jij naar iets anders gaan kijken in plaats van mensen afzeiken,mischien een goede tip : bassie en adriaan? is meer jouw niveau.
    als de kandidaten je niet aanstaan kijk dan lekker naar iets anders,is altijd makkelijk om mensen af te zeiken.
    Stel je in godsnaam niet aan. Dit hele topic dient maar 1 nut, de kandidaten bespreken. Misschien is het je niet opgevallen, maar 75% van de posts gaan over 'kandidaat X is wel zo'n kwal!' of 'kandidaat Y is zo'n overdreven macho' e.d. Jij bent blijkbaar de enige die dat 'not done' vindt. Over afzeiken gesproken, wat probeer je in jouw post? Clown die je bent. Oh en hier expeditie robinson 2005: wie vind maxime ook een engerd?? loop je zelf Belgen af te zeiken. Paljas

edit: ik zie net dat je blijkbaar familie van Sjonnie bent, en dat je je daardoor op je teentjes getrapt voelt. Ik zal mijn mening daarom nog maar eens herhalen: Sjonnie is een loser.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_30444422
    quote:
    Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik ben ik dubio:
  • Jij bént (een) sjonnie
  • Jij heet sjonnie

Ik weet het nog niet.....nog even over nadenken.
  • Whahaha ik dacht t zelfde.
    Ik zie dat die poster uit Rijswijk (is vlak naast Den Haag) komt.. dikke kans dat t Sjonnie de butt fucker hmself is.
    Bismillahi rahmani rahim
    Arahmani rahim
    Maliki yawmi-din
      zaterdag 10 september 2005 @ 17:53:51 #220
    129739 einstein2005
    pi_30458490
    hahahaha ja ik ben een but fucker,volgens mij werden jullie vroeger op school altijd gepest en daarom reageren jullie het af op het forum want in het dagelijkse leven durven jullie zo`n persoon als johnny geeneens aan te spreken laat staan iets naars over hem te zeggen stelletje lafaards
    en ja ik haat die belgen arrogant volk is het,heel achterbaks bah!
    en nee ik ken johnny niet
      zaterdag 10 september 2005 @ 17:56:20 #221
    129739 einstein2005
    pi_30458575
    zo zo ben je helderziend ofzo ik ben geen familie van hem ken heel die gozer niet,en ja ik haat,haat,haat belgen stelletje pedofielen zijn het allemaal,is het nie ,marc d.??
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef StefanP het volgende:

[..]

Stel je in godsnaam niet aan. Dit hele topic dient maar 1 nut, de kandidaten bespreken. Misschien is het je niet opgevallen, maar 75% van de posts gaan over 'kandidaat X is wel zo'n kwal!' of 'kandidaat Y is zo'n overdreven macho' e.d. Jij bent blijkbaar de enige die dat 'not done' vindt. Over afzeiken gesproken, wat probeer je in jouw post? Clown die je bent. Oh en hier expeditie robinson 2005: wie vind maxime ook een engerd?? loop je zelf Belgen af te zeiken. Paljas

edit: ik zie net dat je blijkbaar familie van Sjonnie bent, en dat je je daardoor op je teentjes getrapt voelt. Ik zal mijn mening daarom nog maar eens herhalen: Sjonnie is een loser.
    pi_30459569
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef einstein2005 het volgende:
    zo zo ben je helderziend ofzo ik ben geen familie van hem ken heel die gozer niet,en ja ik haat,haat,haat belgen stelletje pedofielen zijn het allemaal,is het nie ,marc d.??
    [..]
    Ik raad je aan die pilletjes die je dokter heeft voorgeschreven ook in te nemen.

On topic, nog een paar daagjes em dan kunnen we weer genieten.
    Dat is eens wat anders...
      zaterdag 10 september 2005 @ 19:03:13 #223
    65997 Oldbie
    pi_30460598
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef einstein2005 het volgende:
    en ja ik haat die belgen arrogant volk is het,heel achterbaks bah!
    quote:
    en ja ik haat,haat,haat belgen stelletje pedofielen zijn het allemaal
    quote:
    is altijd makkelijk om mensen af te zeiken.
    He, einstein.....je spreekt jezelf erg tegen.
    Sjonnie
    pi_30460657
    quote:
    [..]
    Een lesje Nederlands kan ook geen kwaad.
    pi_30461645
    Is er overigens iets te zeggen over het tijdstip van de herhalingen: nu kwam er net weer één, totaal onaangekondigd. En aangezien ik niet meer op maandagavond kan kijken en die schildpaddenminnaar welk op zijn bek wil zien gaan, gaat dat nogal moeilijk als ze maar wat aankloten bij Talpa.
    Helpt waar hij kan!
    pi_30462202
    quote:
    Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef NoSigar het volgende:
    Is er overigens iets te zeggen over het tijdstip van de herhalingen: nu kwam er net weer één, totaal onaangekondigd. En aangezien ik niet meer op maandagavond kan kijken en die schildpaddenminnaar welk op zijn bek wil zien gaan, gaat dat nogal moeilijk als ze maar wat aankloten bij Talpa.
    Kijk op internet, is veeeeel handiger
    pi_30490206
    Ben benieuwd naar de aflevering van morgen, hoe-heet-ze-ook-weer gaat doot het lint
    #geen
      zondag 11 september 2005 @ 18:09:47 #228
    65997 Oldbie
    pi_30490261
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef DuchessX het volgende:
    Ben benieuwd naar de aflevering van morgen, hoe-heet-ze-ook-weer gaat doot het lint
    Dat word echt feest
    pi_30492141
    quote:
    Je bent een gabber van Johnny?

Het was gewoon een kulsmoes omdat meneer op het eiland niet de stoere bink kon uithangen die hij thuis ongetwijfeld wel is

Maarre, testje: als iets fysiek zwaar is, moet je dan denken, denk je?
    pi_30492552
    John is trouwens de oom van Ellemieke Vermolen

The resemblence is uncanny.
      zondag 11 september 2005 @ 22:56:17 #231
    116760 dutchheroin
    heldinnen zijn schaars!!!
    pi_30499821
    Jaa! Vandaag naar Terra Incognita gekeken, en morgen is het weer Robinson! Joepie!
    pi_30507713
    Vandaag
      maandag 12 september 2005 @ 11:35:21 #233
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_30509406
    Komt de aflevering meteen online na de uitzending? Ik mis het namelijk waarschijnlijk nét...
    I'm just a girl in the world.
      maandag 12 september 2005 @ 11:39:56 #234
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_30509526
    Jaaaaaa!!!!! Vanavond gaan we weer!
      maandag 12 september 2005 @ 12:50:05 #235
    129011 -Bubseltje-
    absofuckinglutely!!
    pi_30511176
    Vanavond weer ER heb er zin in
    pi_30515010
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef annoh het volgende:
    Komt de aflevering meteen online na de uitzending? Ik mis het namelijk waarschijnlijk nét...
    Vorige keer niet meteen volgens mij.
    sig verwijderd door FA
    pi_30515033
    De dag erna in de middag stond ie vorige week op internet.
    pi_30515330
    gister of eergister werd het toch herhaald op tv ?
    pi_30516269
    Elke zondag de herhaling. Elke maandag een nieuwe aflevering
    "The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
      maandag 12 september 2005 @ 19:46:25 #240
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_30521153
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
    Jaaaaaa!!!!! Vanavond gaan we weer!
    Ik ben benieuwd, tot nu toe vind ik de serie een geslaagde. Ik kan niet wachten op de escapades vanuit de grot en een gillende "weetikveelhoezeheet".
    Lekker douchen!
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:11:50 #241
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30521962
    Vanavond de eerste echte ruzies.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      maandag 12 september 2005 @ 20:12:42 #242
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_30521981
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef janimie het volgende:
    gister of eergister werd het toch herhaald op tv ?
    Zaterdag om 18:30 ja.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:23:01 #243
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30522280
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Is dat echt zo, daar kan ik m'n ma blij mee maken wier video stuk is en een toneelavond heeft.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_30522396
    * BliksemSchigt alweer klaar gaat zitten
    pi_30522423
    Psycho Nicole .

Ik heb er zin in .
    pi_30522480
    ow kut mis ik het nu, of begint het om half 9?
      maandag 12 september 2005 @ 20:29:34 #247
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_30522489
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Is dat echt zo, daar kan ik m'n ma blij mee maken wier video stuk is en een toneelavond heeft.

Afgelopen zaterdag wel ja, maar met die programmering van Talpa weet je het nooit. .

Het staat nu iig ook weer in de programmering, a.s. zaterdag om 18:25.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_30522520
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef BVO het volgende:

[..]

Het werd ook rond middernacht nog ergens herhaald.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      maandag 12 september 2005 @ 20:30:38 #249
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_30522527
    *laat maar weer beginnen*
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! Šgolfer
      maandag 12 september 2005 @ 20:34:11 #250
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_30522631
    Johnny is wel een uber loser
    Die vrouw in die grot gaat denk ik wel ver komen, Douwe ook hoop ik
    pi_30522638
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
    *laat maar weer beginnen*
    Met de nadruk op "laat"
    pi_30522663
    Begint vast weer te laat
    pi_30522672
    aha het begint
    pi_30522685
    We zijn weer begonnen.....
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_30522748
    Vandaag waarschijnlijk de beelden van de oversteek van de drie uit de grot.
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:37:49 #256
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30522755
    Dat wilde niet vlotten.

pi_30522913
    Ruzie in de tent .
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:43:57 #258
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30522938
    Ja heerlijk.

pi_30522939
    vechte, vechte
    pi_30522955
    Ik vind Elbert echt geweldig
    pi_30522957
    Nederlanders zijn veel te direct voor die belgen dat zijn ze niet gewent.
    pi_30522967
    MMh die Carl vind ik een stiekum mannetje.

[ Bericht 3% gewijzigd door cora4034 op 12-09-2005 20:50:26 ]
    pi_30522974
    zeilen? ze haden toch wind tegen?
    pi_30522981
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
    Ik vind Elbert echt geweldig
    Dacht al dat ik de enige was, Elbert is oke!
    Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
    'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
    pi_30523010
    Elbert is
    pi_30523036
    Ze halen het wel.
    pi_30523041
    Lekker de muziek van Jaws tijdens het zwemmen
    pi_30523056
    Welja, Douwe wil de redactie wel behouden tot de finale
      maandag 12 september 2005 @ 20:48:16 #269
    65997 Oldbie
    pi_30523074
    Och ja, helemaal vergeten Nicole gaat deze aflevering helemaal loco.
    Herinner me nu weer dat het al te zien is geweest in de preview
      maandag 12 september 2005 @ 20:49:29 #271
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_30523090
    Elbert is letterlijk een DOMME kracht.

"Ik maak nooit geen ruzie"
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! Šgolfer
      maandag 12 september 2005 @ 20:49:40 #272
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_30523096
    Jaws
    maar jeetje, ze zijn wél stoer bezig hoor!!
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:50:38 #273
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523122
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
    Lekker de muziek van Jaws tijdens het zwemmen
    Ja geweldig

Donald Duck held maandag 12 september 2005 @ 20:51:03 #274
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_30523131
    Elbert is gewoon een enorm simpele maar toffe gast
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:51:57 #275
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523157
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
    Elbert is letterlijk een DOMME kracht.

"Ik maak nooit geen ruzie"
    Hij bedoelde :

'Niemand durft ruzie met mij te maken.'

maandag 12 september 2005 @ 20:52:26 #276
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_30523169
    viel me net pas op dat Nicole op die rooie uit SATC lijkt....

en wat zijn die Belgische meisjes een schapen zeg,
    volgen Maxime blind... "hij is gewoon de beste" bah
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:52:44 #277
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523183
    Waarom trouwens allemaal reclames over Mandverbanden, ondergoed en wasmiddelen. Ik voel me als man buitengesloten.

pi_30523198
    Sjee zeg, wat hebben die belgen toch tegen Elbert? Denk dat ze hem later wel nodig kunnen hebben. Ik vind Elbert geweldig! Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen? Brrr lijkt me toch eng...nou ik ga weer verder kijken
    pi_30523218
    Altijd weer die tegenstelling met de belgen die zo een moeite hebben met de directheid van de nl- ers. Merkwaardig.
    pi_30523225
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
    Waarom trouwens allemaal reclames over Mandverbanden, ondergoed en wasmiddelen. Ik voel me als man buitengesloten.

een echte man doet ook wel eens de was
      Donald Duck held maandag 12 september 2005 @ 20:54:40 #281
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_30523243
    Hopelijk breekt er op dat eiland geen ministrijd uit tussen BE en NL, dat zou ik echt zwak vinden
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      maandag 12 september 2005 @ 20:55:19 #282
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_30523260
    verder
    Feyenoord!!! * Barįa
      maandag 12 september 2005 @ 20:55:26 #283
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_30523264
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
    Sjee zeg, wat hebben die belgen toch tegen Elbert? Denk dat ze hem later wel nodig kunnen hebben. Ik vind Elbert geweldig! Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen? Brrr lijkt me toch eng...nou ik ga weer verder kijken
    Vergeet niet de cameramensen, de geluidsmensen, de onderwatercameraman en de regie er omheen die ook allemaal daar mee doen in die zo gevaarlijke zee.
    Poef.....gone! Šgolfer
      maandag 12 september 2005 @ 20:56:03 #284
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_30523282
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
    Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen? Brrr lijkt me toch eng...
    er vaart toch een bootje met cameraploeg naast.....
      maandag 12 september 2005 @ 20:58:07 #285
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_30523347
    John de meest medogenloze????????
    Lekker douchen!
    pi_30523353
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef cora4034 het volgende:
    Altijd weer die tegenstelling met de belgen die zo een moeite hebben met de directheid van de nl- ers. Merkwaardig.
    Wat ik zei
    pi_30523372
    Haha, kramp, komop zwemmen wijf. hehe.
    pi_30523375
    plunderen......
    pi_30523409
    Nou dat valt tegen...
    pi_30523413
    wat slim! alles gewoon verstopt:)
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 21:00:49 #291
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523416
    Plunderen ? Er is niks om het plunderen

maandag 12 september 2005 @ 21:00:55 #292
    65653 Spindizzy
    FUCK-A-DOODLE-DO!
    pi_30523419
    Goed ingeschat en slim om alles op te bergen
    Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
    Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
      maandag 12 september 2005 @ 21:02:14 #293
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_30523465
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Spindizzy het volgende:
    Wijsheid komt met de jaren blijkt maar weer
    Lekker douchen!
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 21:02:16 #294
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523467
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Spindizzy het volgende:
    Die hebben andere jaren goed gekeken naar ER.

pi_30523469
    Die presentatrice is echt vreselijk. Echt zo'n Flair doos .
    pi_30523472
    waarom mocht ze niet gewoon die kist mee nemen
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 21:03:13 #297
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523498
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Lu_uK het volgende:
    waarom mocht ze niet gewoon die kist mee nemen
    Te zwaar ?

pi_30523505
    Gelukt .
      Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 21:04:15 #299
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_30523527
    Schatje kun je buiten topics sluiten ook nieuwe openen ?

pi_30523533
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Te zwaar ?

mwa, ze zat er ook mee te gooien, zo ver hoefde ze het niet te dragen toch.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')