Volgens mij komen ze op een derde eiland terecht. Misschien wel het eiland wat na de samensmelting gebruikt gaat worden?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja goed... iig zeer vermakelijk, ben benieuwd naar de overtocht volgende week en waar ze dan terecht komen? Is dat Noord of Zuid?
JAaa Bjornquote:Op woensdag 7 september 2005 13:53 schreef OldSchoolFool het volgende:
Om even de matte sfeer te verhogen, gouwe ouwe Bjorn in de remix.
[afbeelding]
[afbeelding]
hehehee ja man. Bjorn roeleert vet heftag.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef Cartman_the_best het volgende:
Björn Lemeire, wat een enorme maat was dat toch!! Persoonlijk vind ik dat echt de vetste deelnemer aan expeditie robinson ooit. Even een paar uitspraken van hem:
Over de leugens, die Ilona hem kwalijk neemt: "Dat is voor mij niet liegen...dat is iets verzwijgen."
Op het eiland Gual: "Björn is in z?n nopjeeeeeeeeeeeeeeeeeees!"
Over het breken van de belofte aan Geert: "Geert sorry man, nieuwe bazen nieuwe regels, nieuwe wetten, nieuwe reglementen, ik ben een man van m?n woord?.thuis, maar hier speel ik het spel, sorry Geert maar het is voor mij hier nog niet genoeg."
Wat een koning [afbeelding]![]()
Ah, nee! Dat is zieligquote:Op donderdag 8 september 2005 07:24 schreef StefanP het volgende:
Die schildpad, die hadden ze gewoon moeten opvreten, wat is dat nou weer voor onzin. Voordat de cameraman of productiemedewerker (die er ongetwijfeld bij is) het goed en wel doorheeft (dat beest is vast beschermd of zo) de kop inslaan en boven het vuur hangen![]()
quote:SjonnieVorige week was ie nog wel tof omdat hij Maxime niet mocht, maar wat een huilebalk blijkt dat stuk zieligheid te zijn... mamma, ik wil m'n mamma.... boehoe, ik wil naar huis.... MIETJE!!! Ik weet nog wel een tattoo voor bij de rest. Op je voorhoofd: loser.
Ja, dat is die vent die uit Portugal komt maar in Nederland woont toch? Heeft een getinte huidskleur en heeft volgens mij nog geen woord voor de camera gezegd.quote:Wie is die Wim trouwens in godsnaam? Ik heb hem nog geen minuut in beeld gezien.
Met dit gedeelte ben ik het helemaal met je eensquote:Esther is trouwens een superwijffie![]()
Ik dacht laatst: zijn er nog wel mannen naast Maximequote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Nory het volgende:
Ja, dat is die vent die uit Portugal komt maar in Nederland woont toch? Heeft een getinte huidskleur en heeft volgens mij nog geen woord voor de camera gezegd.![]()
Oh, Chileen. Nou, ook goed. Van hem hoor je niets. Hij irriteert niemand, wacht gewoon af totdat iedereen eruit wordt gestemd door irritaties en dan voilá, hij zit in de finale.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef hardsilence het volgende:
Wim is Chileen, gupke van 20jr.
Nog weinig van 'm gezien inderdaad.
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:24 schreef StefanP het volgende:
Ik heb volgens mij alleen het 1e seizoen gezien. Met die Melvin. Die was toch echt welNiet zeiken, niet zeuren, puur pragmatisme en rationalisme. Die kerel vrat op het eind gewoon zeekomkommer man
En dan steeds met z'n "boze krachten" over die trut die hij niet mocht, hahaha fantastisch
![]()
Ik vond die ouderen wel zeiken deze aflevering zeg. Wint Elbert die proef, beginnen ze allemaal te zeuren over dat ie zo arrogant was... ja hallo, psychologische oorlogsvoering, niks mis mee! En niet eens eentje, maar allemaal.... die ene had gewoon het lef om hem 'no brains' te noemen, en de anderen zeiden iets soortgelijks. Dat ie daar zo rustig onder bleef siert hem bijzonder, vooral toen ie zij "ik zal voortaan nooit meer op 1 been staan"... fantastisch![]()
volgens mij moet jij een ander programmatje gaan kijken als je toch niemand intresant vind,kijk gewoon naar bassie en adriaan ofzo is meer voor jouw niveau denk ik,wel raar om op deze manier mensen af te kraken zeg,en over die johnny,als jullie hem persoonlijk dit zouden zeggen dan weet ik wel wat er met jullie gebeurt denk ik.... dus wie zijn er nu de loosers?
ik vind het dapper dat als je een stoere harde jongen bent toch overstag gaat voor je kinderen terwijl heel nederland en belgie het ziet....
Die Maxime is een onderkruipsel, dat vond ik na 1 minuut van de eerste aflevering al. Frappant dat het zo lang geduurd heeft voor de meeste Fokkers dat ook inzienEn dan die Belgen zeg, wat een hypocriete huichelende ratten. Meteen de Nederlanders beschuldigen van bot gedrag, terwijl ze zelf een zootje conniving, scheming bastards zijn, pardon maar ik weet het Nederlandse woord niet. Die Nederlandse grietjes kunnen maar beter oppassen.
Die schildpad, die hadden ze gewoon moeten opvreten, wat is dat nou weer voor onzin. Voordat de cameraman of productiemedewerker (die er ongetwijfeld bij is) het goed en wel doorheeft (dat beest is vast beschermd of zo) de kop inslaan en boven het vuur hangen![]()
Die accountant, die zal op d'r werk ook wel van haar voetstuk vallen na de aflevering van volgende week. Een beetje als een hersenloos heethoofd te keer gaan, dat siert je wel ja![]()
SjonnieVorige week was ie nog wel tof omdat hij Maxime niet mocht, maar wat een huilebalk blijkt dat stuk zieligheid te zijn... mamma, ik wil m'n mamma.... boehoe, ik wil naar huis.... MIETJE!!! Ik weet nog wel een tattoo voor bij de rest. Op je voorhoofd: loser.
Wie is die Wim trouwens in godsnaam? Ik heb hem nog geen minuut in beeld gezien.
Esther is trouwens een superwijffieIk houd niet van giechelende huppelkutjes, maar zij is behoorlijk leuk en botergeil. Als ik met haar op dat eiland zat... nou, dat werd niet uitgezonden hoor, geloof me maar.
![]()
![]()
Ik kijk trouwens via Internet, als Talpa nou maar niet halfverwege stopt met het online plaatsen van de uitzendingen...
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:24 schreef StefanP het volgende:
Ik heb volgens mij alleen het 1e seizoen gezien. Met die Melvin. Die was toch echt welNiet zeiken, niet zeuren, puur pragmatisme en rationalisme. Die kerel vrat op het eind gewoon zeekomkommer man
En dan steeds met z'n "boze krachten" over die trut die hij niet mocht, hahaha fantastisch
![]()
Ik vond die ouderen wel zeiken deze aflevering zeg. Wint Elbert die proef, beginnen ze allemaal te zeuren over dat ie zo arrogant was... ja hallo, psychologische oorlogsvoering, niks mis mee! En niet eens eentje, maar allemaal.... die ene had gewoon het lef om hem 'no brains' te noemen, en de anderen zeiden iets soortgelijks. Dat ie daar zo rustig onder bleef siert hem bijzonder, vooral toen ie zij "ik zal voortaan nooit meer op 1 been staan"... fantastisch![]()
Die Maxime is een onderkruipsel, dat vond ik na 1 minuut van de eerste aflevering al. Frappant dat het zo lang geduurd heeft voor de meeste Fokkers dat ook inzienEn dan die Belgen zeg, wat een hypocriete huichelende ratten. Meteen de Nederlanders beschuldigen van bot gedrag, terwijl ze zelf een zootje conniving, scheming bastards zijn, pardon maar ik weet het Nederlandse woord niet. Die Nederlandse grietjes kunnen maar beter oppassen.
Die accountant, die zal op d'r werk ook wel van haar voetstuk vallen na de aflevering van volgende week. Een beetje als een hersenloos heethoofd te keer gaan, dat siert je wel ja![]()
SjonnieVorige week was ie nog wel tof omdat hij Maxime niet mocht, maar wat een huilebalk blijkt dat stuk zieligheid te zijn... mamma, ik wil m'n mamma.... boehoe, ik wil naar huis.... MIETJE!!! Ik weet nog wel een tattoo voor bij de rest. Op je voorhoofd: loser.
Wie is die Wim trouwens in godsnaam? Ik heb hem nog geen minuut in beeld gezien.
Esther is trouwens een superwijffieIk houd niet van giechelende huppelkutjes, maar zij is behoorlijk leuk en botergeil. Als ik met haar op dat eiland zat... nou, dat werd niet uitgezonden hoor, geloof me maar.
![]()
![]()
Ik kijk trouwens via Internet, als Talpa nou maar niet halfverwege stopt met het online plaatsen van de uitzendingen...
Ik ben ik dubio:quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef einstein2005 het volgende:
en over johnny : ik vind dat als je een harde stoere jongen bent en dan nog eens voor heel nederland en belgie je emotie laat zien omdat je je kindje mist nou dan vind ik je een topper,grote bek hart van goud!!
en die maxime..volgens mij als johnny er nog had in gebleven dan had ie zijn nek omgedraaid!
dus geluk voor maxime dat hij euit is gegaan!
[..]
Stel je in godsnaam niet aan. Dit hele topic dient maar 1 nut, de kandidaten bespreken. Misschien is het je niet opgevallen, maar 75% van de posts gaan over 'kandidaat X is wel zo'n kwal!' of 'kandidaat Y is zo'n overdreven macho' e.d. Jij bent blijkbaar de enige die dat 'not done' vindt. Over afzeiken gesproken, wat probeer je in jouw post? Clown die je bent.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef einstein2005 het volgende:
volgens mij moet jij naar iets anders gaan kijken in plaats van mensen afzeiken,mischien een goede tip : bassie en adriaan? is meer jouw niveau.
als de kandidaten je niet aanstaan kijk dan lekker naar iets anders,is altijd makkelijk om mensen af te zeiken.
Whahaha ik dacht t zelfde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben ik dubio:Jij bént (een) sjonnie Jij heet sjonnie
Ik weet het nog niet.....nog even over nadenken.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Stel je in godsnaam niet aan. Dit hele topic dient maar 1 nut, de kandidaten bespreken. Misschien is het je niet opgevallen, maar 75% van de posts gaan over 'kandidaat X is wel zo'n kwal!' of 'kandidaat Y is zo'n overdreven macho' e.d. Jij bent blijkbaar de enige die dat 'not done' vindt. Over afzeiken gesproken, wat probeer je in jouw post? Clown die je bent.Oh en hier expeditie robinson 2005: wie vind maxime ook een engerd?? loop je zelf Belgen af te zeiken. Paljas
edit: ik zie net dat je blijkbaar familie van Sjonnie bent, en dat je je daardoor op je teentjes getrapt voelt. Ik zal mijn mening daarom nog maar eens herhalen: Sjonnie is een loser.
Ik raad je aan die pilletjes die je dokter heeft voorgeschreven ook in te nemen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef einstein2005 het volgende:
zo zo ben je helderziend ofzo ik ben geen familie van hem ken heel die gozer niet,en ja ik haat,haat,haat belgen stelletje pedofielen zijn het allemaal,is het nie ,marc d.??
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:53 schreef einstein2005 het volgende:
en ja ik haat die belgen arrogant volk is het,heel achterbaks bah!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef einstein2005 het volgende:
en ja ik haat,haat,haat belgen stelletje pedofielen zijn het allemaal
He, einstein.....je spreekt jezelf erg tegen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef einstein2005 het volgende:
is altijd makkelijk om mensen af te zeiken.
Een lesje Nederlands kan ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:56 schreef einstein2005 het volgende:
zo zo ben je helderziend ofzo ik ben geen familie van hem ken heel die gozer niet,en ja ik haat,haat,haat belgen stelletje pedofielen zijn het allemaal,is het nie ,marc d.??
[..]
Kijk op internet, is veeeeel handigerquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef NoSigar het volgende:
Is er overigens iets te zeggen over het tijdstip van de herhalingen: nu kwam er net weer één, totaal onaangekondigd. En aangezien ik niet meer op maandagavond kan kijken en die schildpaddenminnaar welk op zijn bek wil zien gaan, gaat dat nogal moeilijk als ze maar wat aankloten bij Talpa.
Dat word echt feestquote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef DuchessX het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen, hoe-heet-ze-ook-weer gaat doot het lint
Je bent een gabber van Johnny?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef einstein2005 het volgende:
en over johnny : ik vind dat als je een harde stoere jongen bent en dan nog eens voor heel nederland en belgie je emotie laat zien omdat je je kindje mist nou dan vind ik je een topper,grote bek hart van goud!!
Vorige keer niet meteen volgens mij.quote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef annoh het volgende:
Komt de aflevering meteen online na de uitzending? Ik mis het namelijk waarschijnlijk nét...
Ik ben benieuwd, tot nu toe vind ik de serie een geslaagde. Ik kan niet wachten op de escapades vanuit de grot en een gillende "weetikveelhoezeheet".quote:Op maandag 12 september 2005 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaa!!!!! Vanavond gaan we weer!
Zaterdag om 18:30 ja.quote:Op maandag 12 september 2005 15:26 schreef janimie het volgende:
gister of eergister werd het toch herhaald op tv ?
Is dat echt zo, daar kan ik m'n ma blij mee maken wier video stuk is en een toneelavond heeft.quote:
Afgelopen zaterdag wel ja, maar met die programmering van Talpa weet je het nooit.quote:Op maandag 12 september 2005 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat echt zo, daar kan ik m'n ma blij mee maken wier video stuk is en een toneelavond heeft.
Het werd ook rond middernacht nog ergens herhaald.quote:
Met de nadruk op "laat"quote:Op maandag 12 september 2005 20:30 schreef golfer het volgende:
*laat maar weer beginnen*
Dacht al dat ik de enige was, Elbert is oke!quote:
Ja geweldigquote:Op maandag 12 september 2005 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
Lekker de muziek van Jaws tijdens het zwemmen
Hij bedoelde :quote:Op maandag 12 september 2005 20:49 schreef golfer het volgende:
Elbert is letterlijk een DOMME kracht.
"Ik maak nooit geen ruzie"
een echte man doet ook wel eens de wasquote:Op maandag 12 september 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Waarom trouwens allemaal reclames over Mandverbanden, ondergoed en wasmiddelen. Ik voel me als man buitengesloten.
Vergeet niet de cameramensen, de geluidsmensen, de onderwatercameraman en de regie er omheen die ook allemaal daar mee doen in die zo gevaarlijke zee.quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zeg, wat hebben die belgen toch tegen Elbert? Denk dat ze hem later wel nodig kunnen hebben. Ik vind Elbert geweldig!Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen?
Brrr lijkt me toch eng...nou ik ga weer verder kijken
![]()
er vaart toch een bootje met cameraploeg naast.....quote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, zouden ze echt 3 mensen op een gammel vlotje de Zuidchinese zee in laten gaan waar haaien rondzwemmen?Brrr lijkt me toch eng...
Wat ik zeiquote:Op maandag 12 september 2005 20:53 schreef cora4034 het volgende:
Altijd weer die tegenstelling met de belgen die zo een moeite hebben met de directheid van de nl- ers. Merkwaardig.
Wijsheid komt met de jaren blijkt maar weerquote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Spindizzy het volgende:
Goed ingeschat en slim om alles op te bergen
Die hebben andere jaren goed gekeken naar ER.quote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Spindizzy het volgende:
Goed ingeschat en slim om alles op te bergen
Te zwaar ?quote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Lu_uK het volgende:
waarom mocht ze niet gewoon die kist mee nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |