Maar deze was wel erg makkelijk. Net zoals je tegen een oud omaatje een hardloop wedstrijd rennen en dan naast het strompelende vrouwtje mee lopen en schreeuwen "Ken ut niet harder? Ouwe?"quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Overdrijven is ook 'n vak. Als je elkaar kopje onder mag duwen mag je elkaar ook wel psychologisch neerhalen tijdens een proef, vind ik.
Verschrikkelijk idd. Een aantal punten:quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie het niet jammer vinden van Tom verbaast me. Trappen jullie in het macho gedrag van Maxime ?
Dat doen die Belgen wel.quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef trepper het volgende:
Tom heeft het taktisch niet goed gespeeld. Hij had gewoon op Nicole moeten stemmen dan had ie er nog gezeten. Kijk dat krijg je ervan als je van tevoren niet overlegt.
Nee joh, dat doen ze vaak nog niet zo vroeg in het spel. Alhoewel, ik zie maxima er wel voor aan.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef tong80 het volgende:
Wel grappig, de twee besten worden er als eerste uitgestemd. Douwe en Tom. Het is natuurlijk ook zo dat ze wegstemmen waar ze concurrentie van verwachten.
- Nicole en Fleur vertellen dat ze te direct zijn, of ze daar in het vervolg op willen letten, want daar is Maxime niet van gediend.quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd. Een aantal punten:
- Met die schildpad even Tom vertellen wat 'ie gemist heeft
- Dat handje op z'n rug als Tom gaat stemmen
- Lachen toen 'ie een stem kreeg
- Als eerste een arm om Tom leggen als 'ie weet dat 'ie eruit ligt
Van die achterbakse dingetjes, ik hou er niet zo van..
Je hebt ook een monty python sketch waarin Michael Palin als zwerver/robinson crusoe achtig type uit de zee tevoorschijn komt. Precies Douwe:)quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef NoSigar het volgende:
Douwe doet me telkens aan zo'n urine-drnkende zeeman uit Blackadder denken.
Gebeurde vorig seizoen ook met die belgen rond Mo. Ik hou niet van dat smerige stiekeme gedrag. Helaas komt het ieder seizoen weer terug. Men zet 1 persoon op een voetstuk en iedere bedreiging wordt keihard weggestemd.quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Overigens hebben de Belgische jongeren een pact gesloten om de Nederlanders eruit te werken, dat zie je aan de mimiek tijdens het stemmen en tijdens een conflict, en aan het ongelukkige stukje wat die ene muts vertelde.
Nee maar macho-gedrag (en dus het bijbehorend ergeren) is toch vele malen leuker dan kijken naar een ventje dat zich aan regeltjes wil houden en goed zijn best wil doen voor de groep, want dan krijgt ie misschien wel aansluiting?quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Dat jullie het niet jammer vinden van Tom verbaast me. Trappen jullie in het macho gedrag van Maxime ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |