hij heeft idd een tribute cd opgenomen jaquote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jaja die ja...laatst hoorde ik daar I'm in love with my car op radio twee...tjeez blijkt de man een heel cd aan Queen te hebben getribute...indrukwekkend; en dat in zijn eentje!
dan laten ze ook alleen maar 5 minuten zien van een wedstrijd van 4 uurquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog nooit live nee
ook geen behoefte aan.
ik zie dat wel s op tv langskomen
neequote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laten ze ook alleen maar 5 minuten zien van een wedstrijd van 4 uur
Ja die is al oud 1993.quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij heeft idd een tribute cd opgenomen ja
hij heeft ook het nummer "gaia" gemaakt..
quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan laten ze ook alleen maar 5 minuten zien van een wedstrijd van 4 uur
en dat vindt ik dan weer niksquote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
ook bij zo'n honkbalweek zenden ze hele lappen wedstrijd uit
tis niet mijn idee van sportbeleving
terwijl ik wel heel wat sportwedstrijden heb gezien (verschillende soorten)
van voetbal-wielrennen-volleybal enz.
ik ga graag naar de honkbalweekquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
veel actie, pauze's zijn wel lekker juist, en het duurd niet onnodig lang
zo te horen ben je niet vaak genoeg naar een wedstrijd gegaan
Queen concert in Gelredome!quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef passie66 het volgende:
@qu63...wat was er eigenlijk gaande op 10-7-2005?
ik ga jullie morgen opzoekenquote:
Ehm ik had per ongeluk geklikt op een linkje dat in je sig staat maar dat is fout...kan dat?quote:
ja, hostingproblemenquote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm ik had per ongeluk geklikt op een linkje dat in je sig staat maar dat is fout...kan dat?
alleen als je een mening over honkbal hebtquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Even teruglezen of niet ?
Neuhneuh...weliswaar ging het niet over neuken pijpen en/of beffen maar is niet echt noodzaak neequote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe doe je dat?Hoe wist je dat ik weer lurkte?quote:Op maandag 5 september 2005 22:04 schreef passie66 het volgende:
Bengeltje? Je hebt je passie alweer gevonden?
Men hoopt de bal goed te raken, punt.quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen als je een mening over honkbal hebt
-=koel=-quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Hoe wist je dat ik weer lurkte?
Ik had in dit topic nog niets gepost .
Dan lees ik ook niet terug als het daar wel over was gegaan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:07 schreef passie66 het volgende:
[..]
Neuhneuh...weliswaar ging het niet over neuken pijpen en/of beffen maar is niet echt noodzaak nee![]()
hoiquote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ook dat magquote:Op maandag 5 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ik ben er ook weerHeel eventjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |