Ja sorry, ben niet elke dag online ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:51 schreef GertJanPeter het volgende:
Misschien wel eens handig als 3mo eens zou reageren...
Zullen we het in het midden doen: 15 euro ex verzendkosten? (ik neem aan dat hij compleet is, en krasvrij?)quote:Cheiron:
Zou je smash brothers melee los wegdoen heb ik interesse!
20 euro? betaal ik de verzendkosten
Prima alleen kan ik je emailadres niet in dit topic vinden en ook niet in je profielquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef 3rno het volgende:
Yuna:
Mocht je toch los verkopen dan bied 15 euro incl verzenden voor super mario sunshine
Ik weet niet wat de verzendkosten zijn, maar als het onder de 2.50E blijft voor mij hebben we een deal, mail me maar
Bij nader inzien trek ik mij terug.quote:JT_RSD:
Wil je evt. de Gamecube + 2 gewone controllers + Mario Kart als pakketje verkopen en zo ja, wat wil je daar voor hebben?
75E? krijg je de geheugenkaart erbij...
Wil je je gegevens mailen naar het adres in mijn profiel?quote:ikwilookwatzeggen:
Ik geef je 15 euro voor Zelda!
exclusief verzendkosten? ok
Prima. Dan zeg ik "nee". Even goeie vrienden. Succes met het zoeken naar een goedkopere.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:38 schreef Shigeru het volgende:
Waarom ga je nu ineens omhoog met je prijs?
Eerst zei je nog dit:
Als je los mocht verkopen: 10 incl voor je cube memory card
Exclusief verzendkosten, deal. TENZIJ ik hem als geheel verkoop (aan JT_RSD bijvoorbeeld), even onder voorbehoud dus
Ik bied niet meer dan 10 incl
Ik heb de boel op marktplaats geplempt. Daar wil ik even op wachten. Kom ik begin komende week op terug. Als ook dat te lang duurt beschouw ik je bod als ingetrokken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:34 schreef xdc het volgende:
3rno verzendkosten delen gelijk deal voor het pakket ?
ik heb geen zin om 2 weken te wachten voor uiterste eindtijd...
beiden doen we er dan 2,50 bij , overkoombaar verschil lijkt mij , gezien ik de rest van de vraagprijs voldoe ?
zie email / msn vorige post
SP is in nieuwstaat. Ik kom nog terug op je bod. Voorlopig staat je bod in elk geval als hoogste.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef GertJanPeter het volgende:
okee...ik zie het...hoe is de staat dan van de GBA SP..als die in goede staat is dan koop ik hem voor 46,50 incl euro
mijn bod...wat doe jequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef rew- het volgende:
ik bied 47,50 incl. voor de SP.
edit: dat is ook weer zo'n lullige verhoging van 1 euro he :/
50 euro incl. dan.
ik denk, doe water bij de wijn , verzendkosten door de helft ..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ik heb de boel op marktplaats geplempt. Daar wil ik even op wachten. Kom ik begin komende week op terug. Als ook dat te lang duurt beschouw ik je bod als ingetrokken.
Wat is er dan zo logisch aan dat je eerst ineens 5 euro omhoog gaat, terwijl je eerst zei dat we een deal zouden hebben als ik 10 excl boodquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef 3rno het volgende:
[..]
Prima. Dan zeg ik "nee". Even goeie vrienden. Succes met het zoeken naar een goedkopere.
En ik wacht rustig op een antwoordquote:Op donderdag 8 september 2005 09:00 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Interesse in:
- Mario Kart
- Super Smash Bros
- GBA + link ding
Bod: 125 euri
Sorry dat ik nu pas reageer, had druk weekend. maar goed, om hier nog even op terug te komen: dat jij evt. bereid was om alles te betalen had jij tot nu toe nog nooit gezegd. Zolang mijn vraagprijs niet bereikt is lijkt het mij dat ik sowieso vrij ben om mijn spul ergens anders te slijten. Sterker nog, zelfs al haal je WEL mijn vraagprijs (dus incl. verzendkosten) dan nog kan iemand anders meer bieden. Ik zie het probleem niet. Maar goed, ik neem aan dat je dus van je bod afziet (als ik goed tussen de regels door lees)?quote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef xdc het volgende:
[..]
ik denk, doe water bij de wijn , verzendkosten door de helft ..
Goed ik ben evt ook bereid om de volledige verzendkosten te betalen, verder voldoe ik aan je vraagprijs .. lijkt me dan toch dat de zaak rond is ? Om nu het handeltje (voor dezelfde prijs) vervolgens nog op marktplaats te gooien en ons hier in de wacht te zetten is op zijn zachts gezegd een beetje raar....
Varieert, er zijn ouwe rotspellen bij (Warzones als topper), die mag voor 5E weg. Er zijn spellen bij die 25E mogen kosten. Ligt eraan wat je wilt hebben. Dat ik 45E vraag voor de Cube met alle spellen, eh... DAT heb ik even gemist.quote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef Bot13 het volgende:
Hoeveel vraag je voor al die spellen?
Ik weet nog niet of ik er geintresseert in ben om te kopen, maar ik wil de prijs wel ongeveer weten.
45 euro vraag je voor de gamecube met alle spellen. Haal ik daar de gamecube + controllers + memoriekaart vanaf...
Nogmaals, ik weet het allemaal nog niet, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat je daar voor vraagt
Sorry, helemaal overheen gelezen. Kom ik vanavond op terug, moet nu echt weg. Maar is goed bod, ik denk er over! Bedoel je trouwens de GBA of de GBA SP?quote:Op zondag 11 september 2005 14:09 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
En ik wacht rustig op een antwoord![]()
Ik wil graag de GBA met dat link2Advance ding (of hoe het ook mag heten).quote:Op maandag 12 september 2005 07:12 schreef 3rno het volgende:
[..]
Sorry, helemaal overheen gelezen. Kom ik vanavond op terug, moet nu echt weg. Maar is goed bod, ik denk er over! Bedoel je trouwens de GBA of de GBA SP?
reactie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:56 schreef rew- het volgende:
ik bied 47,50 incl. voor de SP.
edit: dat is ook weer zo'n lullige verhoging van 1 euro he :/
50 euro incl. dan.
Sorry, ook vergeten op jou te reageren (beetje een zooitje in m'n mailbox en hier, haha). Je bod van 50E incl. voor de GBA SP staat. Ik laat 'm nog een of 2 dagen staan, als er dan niemand overheen is gegaan vind ik het goed!quote:Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef rew- het volgende:
[..]
reactie?
P.S.
Ik wil die flashlinker er ook wel bij... hoeveel vraag je daarvoor? Voor de SP en de Flashlinker dan? Noem ook even de prijzen voor losse verkoop van de 2 dingen, want de SP koop ik niet voor mezelf maar namens iemand anders. De Flashlinker ben ik zelf in geinterreseerd.
Ook voor jou geldt: sorry, Xdc heeft nu een aanbod om 'm te kopen. Als hij alsnog afhaakt kom ik hier op terug, ok?quote:Op maandag 12 september 2005 19:33 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ook geïnteresseerd in donkey konga + trommel (1 of 2?)
sorry, dacht dat er maar 1 pagina was
maar als je ze nog hebt dan is het goed
15E inclusief?quote:Op maandag 12 september 2005 20:58 schreef J.A.D.A. het volgende:
Starfox adventures 10 exclusief verzenden?
SHIT! Ik quote mezelf even. Ik heb een foutje gemaakt. XDC heeft me net gemaild. Ik had hem voorgesteld om dit te kopen:quote:Op maandag 12 september 2005 18:31 schreef 3rno het volgende:
jeroen_is_hier en Razorfist:
Jeroen, jij had interesse in: Mario Kart, Super Smash Bros en GBA + linker (voor 125E)
Ik heb nu een probleempje, omdat Razorfist Mario Kart ook wil (bij de Gamecube).
Ik ben liever de Cube kwijt dan m'n linker, dus i'm sorry, ik geef de voorkeur aan Razorfist.Mijn voorstel aan beide heren:
Jeroen_is_hier:
GBA (originele) samen met Flash Linker (die inderdaad op zowel GBA als GBA SP werkt) plus Super Smash Bros Melee samen voor 100E (excl. verzendkosten)?
Razorfist:
Ja, helaas. Het geld is nog niet binnen, maar in principe is Sunshine verkocht. Voor de rest:
Gamecube + 2 gewone controllers + Mario Kart + memorycard voor 75E (omdat ik die mem.card erin gooi wel exclusief verzendkosten)?
xdc
Ach whatever.Is goed, mail me maar op ern apestaart gmx punt net, ok?
liefst wil ik de normale controllerquote:Op maandag 12 september 2005 23:32 schreef 3rno het volgende:
[..]
SHIT! Ik quote mezelf even. Ik heb een foutje gemaakt. XDC heeft me net gemaild. Ik had hem voorgesteld om dit te kopen:
- Metroid 2
- Donkey Konga
- normale controller
Maar Razorfist had de set met 2 normale controllers al besteld. What to do? Sorry, is erg slordig, maar dit kan gewoon niet.Ik heb namelijk maar 2 gewone controllers. Heb jou (XDC) teruggemaild met een voorstel of je 'm ook zonder controller wilt. Als je dat niet wilt, eh... Razorfist, ook interesse in de set min 1 controller? (krijg je dus 15 euro "korting")
Laat aub even weten in dit topic wat we gaan doen. Mijn voorstel staat hierboven. Razorfist dus 1 controller minder.
Ik heb 23:34 deze mail verstuurd. Kan iedereen meegenieten.quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef xdc het volgende:
[..]
liefst wil ik de normale controller
maar anders betaal ik 5 eu extra , en krijg ik ipv de normale controller er een wavebird bij
vind ik ook ok..
ps geen mail van je terug ontvangen hoor .
Die wavebird voor 5E extra kan voorlopig ook niet doorgaan, die is onder voorbehoud al verkocht.quote:Hoi!
Ik heb net op Fok weer gereageerd, ik ben niet al te handig geweest, heb 1
controller teveel "wegbeloofd". Eeeeven geduld, wat mij betreft krijg jij
die controller (en dus de afgesproken set), maar het is even afwachten wat
"Razorfist" wil. Sorry again, erg slordig, maar het is niet anders.
Mailen we dan nog over (zal dan ook mijn gegevens mailen, heeft voor jou nog
geen zin om voor nix geld over te maken).
Nogmaals sorry, erg slordig, maar het is gewoon wat hectisch.
Ik was slechts benieuwd hoeveel zo'n Flashlinker me zou gaan kosten, mocht hij weer vrij komen te staan voor biedingen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef 3rno het volgende:
[..]
Sorry, ook vergeten op jou te reageren (beetje een zooitje in m'n mailbox en hier, haha). Je bod van 50E incl. voor de GBA SP staat. Ik laat 'm nog een of 2 dagen staan, als er dan niemand overheen is gegaan vind ik het goed!
Die linker: Jeroen_is_hier heeft nog niet gereageerd, die heeft 'm onder voorbehoud nu. Maar goed, als 'ie niet binnen 1 a 2 dagen reageert dan praten we verder, ok?
Shit he. Ik kom tamelijk slordig over nu, maar volgens mij gaat het goed nu. Thanks dat je het zo relaxed opvat. Ik heb je net gemaild, die 15E komt weer jouw kant op. En voor de duidelijkheid: jij (Razorfist) krijgt dus:quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:09 schreef Razorfist het volgende:
Ok dan maar 1tje minderWie het eerst komt..
Had het geld al overgemaakt naar aanleiding van je mail maar die 15 euro regelen we wel
Ja, is goed. Kom ik dus nog op terug. De SP is inderdaad in vrijwel ongebruikte staat. Je KUNT aan de buitenkant zien dat hij niet nieuw is, maar dan moet je goedkijken. Gewoon paar veegjes erop. Het display zelf is totaal kras-vrij. Zo'n SP is ook wat beter beschermd dan de originele GBA, dat scheelt. Echt complete nieuwstaat, dat kan haast niet voor zo'n ding, maar hij ziet er gewoon perfect uit. Als er tegen die tijd interesse is, kan ik wel een paar high-res foto's maken om je een beeld te geven. Maar goed, to be continued...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:08 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik was slechts benieuwd hoeveel zo'n Flashlinker me zou gaan kosten, mocht hij weer vrij komen te staan voor biedingen.
Als je 100 euro voor zo'n ding wilt hebben heb ik geen interesse natuurlijk
Maar de SP was nog in nieuwstaat zei je he? 50 euro incl. vind ik een mooi bedragZeg maar wanneer je het goed vind.
Nee 100E excl. is al hele scherpe prijs vind ik. Ik kan beter Smash Bros los verkopen. Maar goed, er staat ook nog een thread open op marktplaats.nl. En aan illegale dingen doe ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Voor 100 euri inclusief verzenden en info over waar rommetjes te vinden (of een CD'tje vol) heb je een deal ;-)
Ach ja, prima. Mail me maar op ern apestaart gmx punt net.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef J.A.D.A. het volgende:
ok 15 inclusief verzenden op voorwaarde dat hij niet player's choice is en je akkoord gaat dat het een verzending naar belgie is (is een eurootje duurder)
Bod genoteerd (maar op marktplaats.nl staat nu 27,50E)...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef GertJanPeter het volgende:
25 euri incl voor de GBplayer
Hoi, goed dat je het zegt. Mijn gmx spamfilter had je er gewoon uitgezeefd! Sorry, had beide mailtjes gemist. Ik heb je zojuist teruggemaild. Als je nog terugmailt, wil je dat dan ook heel even in deze thread laten weten. Beetje omslachtig, maar ik kan me niet veroorloven om de spamfilter uit te zetten...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef J.A.D.A. het volgende:
3rno ik heb je een mailtje gestuurd, zou je eventjes willen reageren? Bedankt![]()
Hoi, Smash Bros is inderdaad weer "for sale" nu ik van Jeroen_is_hier geen tegenbod heb ontvangen. Wat was onze deal ook alweer?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef Cheiron het volgende:
3rno, hebben wij nu een deal voor Smash Brothers?
Het was 20 inc.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:20 schreef 3rno het volgende:
[..]
Hoi, Smash Bros is inderdaad weer "for sale" nu ik van Jeroen_is_hier geen tegenbod heb ontvangen. Wat was onze deal ook alweer?(ben 't effe kwijt)
Ah ja. Prima. Mail me maar op ern apestaart gmx punt net. 15E excl. is niet schandalig veel, maar dan ben ik er maar vanaf.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het was 20 inc.
Toen 15 inc
En het laatste was 15 Euro exclusief verzendkosten.
is niet erg, dan laat ik je nu eventjes weten dat ik je een mailtje heb toegestuurd en de betaling uitgevoerd is. Starfox adventures en smuggler's run mag je dan schappen van het lijstje met overgebleven spelletjes en aan mijn collectie toevoegenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef 3rno het volgende:
[..]
Hoi, goed dat je het zegt. Mijn gmx spamfilter had je er gewoon uitgezeefd! Sorry, had beide mailtjes gemist. Ik heb je zojuist teruggemaild. Als je nog terugmailt, wil je dat dan ook heel even in deze thread laten weten. Beetje omslachtig, maar ik kan me niet veroorloven om de spamfilter uit te zetten...
Da's mooi!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:52 schreef Razorfist het volgende:
Ik heb de cube met mariokart enzo ontvangen. Heel erg bedankt!
Gemailedquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ah ja. Prima. Mail me maar op ern apestaart gmx punt net. 15E excl. is niet schandalig veel, maar dan ben ik er maar vanaf.
Nee alleen de GBA (normaal) en GBplayerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:31 schreef 3rno het volgende:
GertJanPeter: bied jij op zowel de GBA als de GBA SP?
Ik heb niets meer van Jeroen_is_hier gehoord, dus wat mij betreft vervalt zijn aanbod sowieso (op Super Smash Bros Melee, Flash Linker en GBA).
En rew... tot wanneer gaat het bieden door? Eh... zullen we begin volgende week (zeg, eh... maandagavond) aanhouden? Jouw bod staat genoteerd. Als iemand nu 60E biedt (ik betaal verzendkosten van 5,50) mag de eerste bieder hem hebben.
Sorry dat ik nu pas reageer, was weekendje weg. Ik heb (als jij tenminste S.B. bent)quote:Op zondag 18 september 2005 11:16 schreef Cheiron het volgende:
3rno, heb je mijn mail gekregen?
Vraagprijs: 10E. ('t is een officiele Nintendo-kabel die in de winkel 20E kost)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:11 schreef Bot13 het volgende:
Hoeveel vraag je voor de RGB kabel (los van of ik 'm koop of niet)?
Hmm... delen we dan de verzendkosten? Voor 65E hebben we een deal, dan betaal ik de verzendkosten en het stukje karton om hem in te pakken...quote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef GertJanPeter het volgende:
Gba (normaal) 35 + gbplayer voor 28 = 63 euri = deal?
Ik gooi liever niet mijn gegevens in deze thread. Als je mij effe wilt mailen op ern apestaart gmx punt net dan komt het helemaal goed!quote:Op zondag 18 september 2005 13:49 schreef GertJanPeter het volgende:
mag ik jouw gegevens?
Ja, ontvangen. GBA en GB Player zijn nu dus verkocht. Iemand interesse in de rest? WIE MAAKT ME LOS!?quote:Op zondag 18 september 2005 13:56 schreef GertJanPeter het volgende:
Done! Ontvangen?
Helaas. Qua controller is alleen de Wavebird nog aanwezig. De snoer-versies zijn weg...quote:Op zondag 18 september 2005 16:18 schreef hardcorekabouter het volgende:
Zijn de controllers nog aanwezig ? Ik ben zeer geinteresseerd
oh ok, jammer, ik bied dan wel 15 voor de overgebleven draadloze controllerquote:Op zondag 18 september 2005 16:19 schreef 3rno het volgende:
[..]
Helaas. Qua controller is alleen de Wavebird nog aanwezig. De snoer-versies zijn weg...
Sorry, vind ik te weinig. Ik probeer er toch minstens 25E voor te krijgen. Dat ding kost 50E in de winkel en hij is nog in prima staat.quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
oh ok, jammer, ik bied dan wel 15 voor de overgebleven draadloze controller
25 inclusief dan maar ?quote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef 3rno het volgende:
[..]
Sorry, vind ik te weinig. Ik probeer er toch minstens 25E voor te krijgen. Dat ding kost 50E in de winkel en hij is nog in prima staat.
Ik laat hem dan nog even op marktplaats.nl staan. Je mag 'm wel komen ophalen voor 25E. Maar als ik er zelf nog voor naar het postkantoor moet EN ik moet er nog 5,50 voor lappen om hem op te sturen vind ik het niet waard. Dan geef ik hem wel als kadootje aan iemand anders.quote:Op zondag 18 september 2005 16:35 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
25 inclusief dan maar ?
je kan me mailen op junkiemeister@gmail.com voor verdere afhandeling
120 euro? Betaal ik de verzendkosten.quote:Op zondag 18 september 2005 16:45 schreef rew- het volgende:
Hey 3rno
Wat vraag je nou voor SP + Flashlinker?
Ik bood al voor de SP 53 euro.. maar incl flashlinker?
Waar woon je? Of kom je toevallig in Amsterdam binnenkort?quote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ik laat hem dan nog even op marktplaats.nl staan. Je mag 'm wel komen ophalen voor 25E. Maar als ik er zelf nog voor naar het postkantoor moet EN ik moet er nog 5,50 voor lappen om hem op te sturen vind ik het niet waard. Dan geef ik hem wel als kadootje aan iemand anders.
Apeldoorn City! Ik kom over 2 weken in Amsterdam, maar dan heb ik geen tijd, want dan scheur ik naar Schiphol.quote:Op zondag 18 september 2005 17:13 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Waar woon je? Of kom je toevallig in Amsterdam binnenkort?
waaat? zo'n flashlinker 70 euro??? Laat dan maar zittenquote:Op zondag 18 september 2005 17:01 schreef 3rno het volgende:
[..]
120 euro? Betaal ik de verzendkosten.
Hier niks binnen gekomen, ook niet in mn spam-junkmail. Zou je het nog eens willen proberen? Je kunt eventueel cc 'en naar smgboog apenstaart planet punt nl.quote:Op zondag 18 september 2005 13:01 schreef 3rno het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer, was weekendje weg. Ik heb (als jij tenminste S.B. bent)een mail van je gehad op 15/09 om 23:45. Toen heb ik gereplied op 16/09 om 0:00 (het staat er echt)
. Maar daar heb ik niets meer op gehoord. Heb jij nog wat gestuurd daarna?
Dussuh, wat doen we?quote:Op zondag 18 september 2005 17:13 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
Waar woon je? Of kom je toevallig in Amsterdam binnenkort?
Heb gisteren om 21:06 een nieuwe poging (inclusief cc) geprobeerd. Nog wel interesse, of kan ik 'm verkopen als er een ander bod komt?quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hier niks binnen gekomen, ook niet in mn spam-junkmail. Zou je het nog eens willen proberen? Je kunt eventueel cc 'en naar smgboog apenstaart planet punt nl.
Komt goed
En mail terug van mn werk. Ik maak meteen het geld overquote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef 3rno het volgende:
[..]
Heb gisteren om 21:06 een nieuwe poging (inclusief cc) geprobeerd. Nog wel interesse, of kan ik 'm verkopen als er een ander bod komt?
Great! Komt goed (je heb ook mail terug)quote:Op maandag 19 september 2005 21:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En mail terug van mn werk. Ik maak meteen het geld over
Ik heb 'm op www.gbashop.nl gekocht. Daar kost zo'n 256mb variant 115 euro.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:23 schreef rew- het volgende:
Hoe duur is zo'n flashlinker als je em nieuw koopt?
Dit mag officieel niet hier geloof ik (omdat die Linker ook gebruikt kan worden voor minder legale zaken zoals gekopieerde spellen)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |