Nee 100E excl. is al hele scherpe prijs vind ik. Ik kan beter Smash Bros los verkopen. Maar goed, er staat ook nog een thread open op marktplaats.nl. En aan illegale dingen doe ik niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Voor 100 euri inclusief verzenden en info over waar rommetjes te vinden (of een CD'tje vol) heb je een deal ;-)
Ach ja, prima. Mail me maar op ern apestaart gmx punt net.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:44 schreef J.A.D.A. het volgende:
ok 15 inclusief verzenden op voorwaarde dat hij niet player's choice is en je akkoord gaat dat het een verzending naar belgie is (is een eurootje duurder)
Bod genoteerd (maar op marktplaats.nl staat nu 27,50E)...quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef GertJanPeter het volgende:
25 euri incl voor de GBplayer
Hoi, goed dat je het zegt. Mijn gmx spamfilter had je er gewoon uitgezeefd! Sorry, had beide mailtjes gemist. Ik heb je zojuist teruggemaild. Als je nog terugmailt, wil je dat dan ook heel even in deze thread laten weten. Beetje omslachtig, maar ik kan me niet veroorloven om de spamfilter uit te zetten...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:03 schreef J.A.D.A. het volgende:
3rno ik heb je een mailtje gestuurd, zou je eventjes willen reageren? Bedankt![]()
Hoi, Smash Bros is inderdaad weer "for sale" nu ik van Jeroen_is_hier geen tegenbod heb ontvangen. Wat was onze deal ook alweer?quote:Op donderdag 15 september 2005 19:30 schreef Cheiron het volgende:
3rno, hebben wij nu een deal voor Smash Brothers?
Het was 20 inc.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:20 schreef 3rno het volgende:
[..]
Hoi, Smash Bros is inderdaad weer "for sale" nu ik van Jeroen_is_hier geen tegenbod heb ontvangen. Wat was onze deal ook alweer?(ben 't effe kwijt)
Ah ja. Prima. Mail me maar op ern apestaart gmx punt net. 15E excl. is niet schandalig veel, maar dan ben ik er maar vanaf.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het was 20 inc.
Toen 15 inc
En het laatste was 15 Euro exclusief verzendkosten.
is niet erg, dan laat ik je nu eventjes weten dat ik je een mailtje heb toegestuurd en de betaling uitgevoerd is. Starfox adventures en smuggler's run mag je dan schappen van het lijstje met overgebleven spelletjes en aan mijn collectie toevoegenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef 3rno het volgende:
[..]
Hoi, goed dat je het zegt. Mijn gmx spamfilter had je er gewoon uitgezeefd! Sorry, had beide mailtjes gemist. Ik heb je zojuist teruggemaild. Als je nog terugmailt, wil je dat dan ook heel even in deze thread laten weten. Beetje omslachtig, maar ik kan me niet veroorloven om de spamfilter uit te zetten...
Da's mooi!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:52 schreef Razorfist het volgende:
Ik heb de cube met mariokart enzo ontvangen. Heel erg bedankt!
Gemailedquote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ah ja. Prima. Mail me maar op ern apestaart gmx punt net. 15E excl. is niet schandalig veel, maar dan ben ik er maar vanaf.
Nee alleen de GBA (normaal) en GBplayerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:31 schreef 3rno het volgende:
GertJanPeter: bied jij op zowel de GBA als de GBA SP?
Ik heb niets meer van Jeroen_is_hier gehoord, dus wat mij betreft vervalt zijn aanbod sowieso (op Super Smash Bros Melee, Flash Linker en GBA).
En rew... tot wanneer gaat het bieden door? Eh... zullen we begin volgende week (zeg, eh... maandagavond) aanhouden? Jouw bod staat genoteerd. Als iemand nu 60E biedt (ik betaal verzendkosten van 5,50) mag de eerste bieder hem hebben.
Sorry dat ik nu pas reageer, was weekendje weg. Ik heb (als jij tenminste S.B. bent)quote:Op zondag 18 september 2005 11:16 schreef Cheiron het volgende:
3rno, heb je mijn mail gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |