abonnement Unibet Coolblue
pi_30597824
Las ik nu dat jij je lippiercing er gewoon uit kan halen ? Ik dacht dat die ringetjes dichtgeknepen zaten ?
pi_30599478
Nee, er zit een balletje tussen Die kan je er uit halen met wat moeite, maar des te meer je het doet, des te sneller lukt het Ik zit nu ook piercingloos (op tong na ) hier op stage
† The 3 Kings †
pi_30599795
mmmz ik vind jouw lippiercing namelijk erg mooi.. misschien weer een voor op de verlanglijst...
pi_30599896
Mja ik wil er ook nog wel een paar Maarja dan word t zo overdone in mn gezicht Maar zowieso eerst een ringetje in mn oor na stage, en misschien ook een paar maandjes daarna nog een tongpiercing erbij
† The 3 Kings †
  donderdag 15 september 2005 @ 12:47:15 #105
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_30599996
Wat ik altijd doe met mijn tongpiercing als ik een nieuwe heb gekocht. Ik laat het staafje altijd hetzelfde en verwissel alleen het bovenste balletje. Zo heb je dus altijd de goede maat, maar kan je toch wisselen.
Zag nl veel reacties over verschillende maten etc...dit is dus een makkelijke oplossing. Ok, het onderste balletje is dan een gewone, maar dat ziet toch niemand.

Overigens, dat je je tong niet ver kan uitsteken met zo'n lange tongpiercing is logisch. Die is gewoon te lang om over je tanden heen te kunnen. Dat veranderd als je een gewone maat krijgt. Dan kan je makkelijker het onderste balletje over je tanden krijgen
To infinity…and beyond!
pi_30600253
Na 3 dagen kon ik ineens mn tong weer uitsteken, daarvoor was hij te stijf om te doen. Moet idd wel opletten met mn ondertanden. Vanavond van het gedoe af met een kortere.

Verlanglijstje: Center lipring en daaronder nog een labret
pi_30603942
Ja dat leek mij ook erg vet..ik zit ook nog te twijfelen of ik t ga doen Een ring met daaronder een lans
† The 3 Kings †
pi_30604394
Kan iemand mij wat vertellen over stretchen? Ik heb daar echt 0 verstand van maar ik vind het wel interessant om te weten. Multidimensionaal neuspeuteren!
pi_30605264
Bmezine laat leuke dingen zien, met een of andere tooltje complete stukken huid+vel weg, in t oor dan.. Nuek heeft toch van die pluggen in haar oor? Ik denk dat zij je er vast mee kan helpen!
† The 3 Kings †
pi_30605429
Dat perforeren vind ik niet zo'n heel prettig idee, een piercing daar was al pijnlijk genoeg voor mij.
pi_30608020
Zo, mijn piercings van www.cheappiercings.com binnen! Eergisteravond besteld, volgende dag dus niet in huis, logisch , maar als je het op de dag zou doen denk ik dat je ze de volgende dag binnen hebt! Goed verpakt, had er 3 tegelijk besteld, alle 3 in een apart zakje, en alle 3 in 1 cd envelopje, met van dat 'knal plastic' aan de binnenkant... 3 piercings, 15 euro, ik vind het dus een zeer goede site, goede snelle service ook!
† The 3 Kings †
  donderdag 15 september 2005 @ 22:11:56 #112
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30617054
quote:
Op donderdag 15 september 2005 15:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen over stretchen? Ik heb daar echt 0 verstand van maar ik vind het wel interessant om te weten. Multidimensionaal neuspeuteren!
Wat wil je erover weten? Wil je er mee beginnen?
Proud Powerpauper
pi_30618051
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:11 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat wil je erover weten? Wil je er mee beginnen?
Misschien, ooit, in een rare bui. Zulke dingen denk ik een poos over en dan is het op een dag 'ja' en dan is het zover.
Ik heb toevallig net op BME zitten lezen, ik was even vergeten dat daar ook een enceclopedie was over zulke zaken. Maar ik ben nu dus redelijk op de hoogte
http://encyc.bmezine.com/?cmd=search&query=stretching
Dus gewoon ooit een iets grotere retainer/iets anders leuks er in en gaaaaaaan lijkt me?
pi_30618681
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je een retainer in kunt (in je lip) ?

Ik werk namelijk in het weekend bij een benzinepomp, en ze zullen er wel niet zo happy mee zijn als ik aan ga komen met een lippiercing.
  donderdag 15 september 2005 @ 23:14:11 #115
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30619225
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Misschien, ooit, in een rare bui. Zulke dingen denk ik een poos over en dan is het op een dag 'ja' en dan is het zover.
Ik heb toevallig net op BME zitten lezen, ik was even vergeten dat daar ook een enceclopedie was over zulke zaken. Maar ik ben nu dus redelijk op de hoogte
http://encyc.bmezine.com/?cmd=search&query=stretching
Dus gewoon ooit een iets grotere retainer/iets anders leuks er in en gaaaaaaan lijkt me?
Stretchen gaat helaas/gelukkig niet in een dag tijd. Tussen elke rekbeurt dien je je gestretchte onderdeel toch een 4 a 6 wk rust te geven.
Proud Powerpauper
pi_30619362
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Nuek het volgende:

[..]

Stretchen gaat helaas/gelukkig niet in een dag tijd. Tussen elke rekbeurt dien je je gestretchte onderdeel toch een 4 a 6 wk rust te geven.
Een rekbeurt is? 1 week/dag?
  vrijdag 16 september 2005 @ 01:09:49 #117
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30623331
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:17 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Een rekbeurt is? 1 week/dag?
Van bv. van 1,6 mm naar 2,4 mm gaat in 1 keer, dat bedoel ik met een rekbeurtje.
Misschien kun je soms zelfs wel een stapje hoger qua dikte (maar het stretchen doet pijn en als je te ver gaat kan het gaan bloeden en onsteken en krijg je harder weefsel, littekentjes en dat wil je niet)
Proud Powerpauper
pi_30626958
Ah op die manier Als ik het doe dan doe ik het toch liever met kleine stapjes, het hoeft ook niet echt heel veel groter van mij
pi_30632580
Droefdeluxe, officieel pas als het is genezen (maand of 2/3 ?).. Aan de andere kant, voor een tongpiercing staat ook 2/3 weken, de mijne is na een week al genezen. Tis net hoe je het verzorgd, hoe je lichaam erop reageert. Ik wil ook een Lip/labret en ik ga ervan uit dat ik na een week een retainer erin kan zetten.
pi_30633061
Ik had pas na 3 weekjes ofzo dat er geen prut of nix meer uit kwam.. het was al wel helemaal mooi en pijnloos na iets van 4 daagjes,maar die gele wondvochtprut bleef 2 weekjes lang nog eruit komen.
† The 3 Kings †
pi_30649719
Hoe makkelijk vervang je zo'n piercing eigenlijk met een retainer?

Een normale labret kan ik me de eenvoudigheid nog bij voorstellen, maar een vertical labret; is dat niet erg lastig?

  vrijdag 16 september 2005 @ 23:09:49 #122
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30651096
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:54 schreef j0ep het volgende:
Droefdeluxe, officieel pas als het is genezen (maand of 2/3 ?).. Aan de andere kant, voor een tongpiercing staat ook 2/3 weken, de mijne is na een week al genezen. Tis net hoe je het verzorgd, hoe je lichaam erop reageert. Ik wil ook een Lip/labret en ik ga ervan uit dat ik na een week een retainer erin kan zetten.
Daar zou ik niet vanuit gaan als ik jou was. Het niet meer gevoelig zijn van een frisse piercing wil niet zeggen dat het genezen is. En al helemaal niet na een week. Dus je vergroot je kansen op infecties e.d. aangezien je door een nauwelijks genezen tunneltje iets nieuws gaat drukken en dat gaat volgens mij nooit helemaal zonder kleine beschadigingen.
Daarbij... een retainer is nooit zo schoon en glad als een titanium staafje. Dus nog meer kans op ontstelingen.
Proud Powerpauper
pi_30658092
ok, ik heb het mis . Duidelijk dat labret toch iets anders is dan een tongpiercing. Klopt het wel als ik denk dat je bij een vertical labret niet zo heel veel hebt aan een retainer ? Ik vermoed dat je het toch aardig blijft zien ?
pi_30659050
Ik heb vorige week een surface naast mijn tragus laten zetten. Iemand die hier ervaring mee heeft en weet hoe lang het duurt voor hij volledig genezen is?
pi_30660165
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:44 schreef j0ep het volgende:
ok, ik heb het mis . Duidelijk dat labret toch iets anders is dan een tongpiercing. Klopt het wel als ik denk dat je bij een vertical labret niet zo heel veel hebt aan een retainer ? Ik vermoed dat je het toch aardig blijft zien ?
Oei, dat zou wel zuur zijn.

Maargoed, het gaat ook een beetje om het idee natuurlijk. Dat klanten zich kunnen storen aan een lippiercing, allé, maar als ze nog gaan zeuren als ik hem probeer te verbergen ....
pi_30660939
Ik werk op een operatie kamer. En zo nu en dan krijgen we met spoed iemand die nog een navel piercing in heeft. Maar vaak zitten die dingen muur vast en zijn ze niet met de hand los te krijgen. Een ringzaag bied dan vaak wel uitkomst. Maar hebben jullie nog iedeen om em op een nettere manier los te krijgen. (uiteraard als het geen uitererste nood is, anders gaat er gewoon de tang of zaag in)
pi_30667509
Met chirurgenhandschoenen krijg ik ze echt altijd los...of misschien een klemtang op het staafje, en dan losdraaien met een handschoen? Gewoon altijd de richtingen tegen elkaar indraaien,dan gaat er altijd wel 1 vd 2 los
† The 3 Kings †
  zaterdag 17 september 2005 @ 17:39:50 #128
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30668948
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 16:38 schreef TheSorrow het volgende:
Met chirurgenhandschoenen krijg ik ze echt altijd los...of misschien een klemtang op het staafje, en dan losdraaien met een handschoen? Gewoon altijd de richtingen tegen elkaar indraaien,dan gaat er altijd wel 1 vd 2 los
Wat lul jij nou zo maar wat raak, man... Alsof men op het ziekenhuis geen handschoentjes heeft Volgens mij heb je geen idee waar het over gaat.

Een van mijn navelpiercings is een ring van 4,2 mm dik en daar krijg je het bolletje van zijn levenslang niet tussenuit mits je een sterke kerel bent met het juiste gereedschap. Er zijn speciale tangetjes te verkrijgen waarmee je de ring uiteen rekt zodat het bolletje er tussen uit valt. Een andere oplossing kan ik zo niet verzinnen aangezien het er met de verkeerde tangetjes altijd tussenuit floept enzo.
Proud Powerpauper
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:22:54 #129
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30669981
bij een tepelpiercing moet je daar ook om de zoveel tijd mee spelen om het soepel te houden en het wondje niet dichtgroeit?

heb er vanmiddag 1 laten zetten en nu leek het alsof er een korstje op begon te zitten dus speelde met de piercing om hem weer los te krijgen en logischerwijs bloed het nu weer een beetje

pijn is fijn
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:33:07 #130
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_30670206
deze week eindelijk traguspiercing
wilde het al 3 weken geleden doen maar geen tijd gehad
uiteraard foto zo snel hij erin zit
khebber zin in
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:03:15 #131
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30673013
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:22 schreef Enyalius het volgende:
bij een tepelpiercing moet je daar ook om de zoveel tijd mee spelen om het soepel te houden en het wondje niet dichtgroeit?

heb er vanmiddag 1 laten zetten en nu leek het alsof er een korstje op begon te zitten dus speelde met de piercing om hem weer los te krijgen en logischerwijs bloed het nu weer een beetje

pijn is fijn
Zoveel mogelijk afblijven is echt beter. Van 'spelen' krijg je irritaties, daarom bloedt het ook. Er is een korstje aan je staafje of ringetje blijven hangen en dat is tegen de binnenkant van je pas gestoken tunneltje gaan schuren. Tijdens het schoonmaken van de piercing het staafje of ringetje bewegen is uiteraard ok, maar verder kun je er beter afblijven (en al helemaal met ongewassen handen).
Proud Powerpauper
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:15:32 #132
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30673429
aha net ff onder de douche geweest en er wel mee gespeeld. zat nog aangekoekte zooi op de piercing. dus ik beetje bewegen om er beter bij te kunnen om het er af te halen. heel het ringetje bewoog nu lekker soepel. geen bloed. daarna spul uit dat flesje erop gedaan zodat het ff lekker prikt.

ontstekingen heb ik nooit last van. niet met wenkbrauw nog met de tattoo

maar zal zo weinig mogelijk spelen

http://photobucket.com/albums/y13/Enyalius/Tattoo/ dat is alles wat ik sinds maart dit jaar heb laten zetten

[ Bericht 22% gewijzigd door Enyalius op 17-09-2005 20:21:35 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:24:22 #133
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30673759
Wat strooi je erop dat het gaat prikken man? Sterilon?
Bij welke piercingshop ben je geweest?
Proud Powerpauper
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:28:10 #134
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30673881
tattoo mick in dord.

is chloorhexidine om te ontsmetten, 2x daags. kreeg flesje mee. en aangezien ik aardig wat druppels op zo'n wattestaafje prop en er dan op de wondjes ga. dan prikt het soms.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:03:09 #135
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30675128
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Enyalius het volgende:
tattoo mick in dord.

is chloorhexidine om te ontsmetten, 2x daags. kreeg flesje mee. en aangezien ik aardig wat druppels op zo'n wattestaafje prop en er dan op de wondjes ga. dan prikt het soms.
Kan ook te sterk zijn. Als je dat denkt kun je beter een beetje betadine of betadinezalf nemen of helemaal niets.
Happy healing!
Proud Powerpauper
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:04:32 #136
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30675190
is inderdaad te sterk als ik teveel druppels gebruik ja

tepel is wel lekker gevoelig. nu snap ik waarom vrouwen er zo graag mee willen spelen
kan er zelf nauwelijks van af blijven hahaha
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30677893
Sorry hoor Nuek, onze kennis is niet allemaal zo groot als die van jou, jezus
† The 3 Kings †
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:31:42 #138
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30678648
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef TheSorrow het volgende:
Sorry hoor Nuek, onze kennis is niet allemaal zo groot als die van jou, jezus
Alsof ik alles weet
Proud Powerpauper
pi_30701931
ik heb laatst mijn tepelpiercing, nadat hij voor de zoveelste keer ging ontsteken, eruit gehaald. Ik denk dat hij verkeerd is gezet ofzo, want in de anderhalf jaar dat ik hem heb gehad, heb ik alles geprobeerd om het goed te krijgen.
anyway, mijn tepel is nu, na 2 weken, nog steeds wat dikker dan de andere. hoelang kan het duren voordat mijn tepel weer een normaal formaat heeft?

en 2 puntjes (van waar de gaatjes zaten) hou ik wel toch?
Extremistisch gematigd.
  zondag 18 september 2005 @ 18:20:45 #140
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30702394
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:04 schreef P8 het volgende:
ik heb laatst mijn tepelpiercing, nadat hij voor de zoveelste keer ging ontsteken, eruit gehaald. Ik denk dat hij verkeerd is gezet ofzo, want in de anderhalf jaar dat ik hem heb gehad, heb ik alles geprobeerd om het goed te krijgen.
anyway, mijn tepel is nu, na 2 weken, nog steeds wat dikker dan de andere. hoelang kan het duren voordat mijn tepel weer een normaal formaat heeft?

en 2 puntjes (van waar de gaatjes zaten) hou ik wel toch?
Dat blijft waarschijnlijk ietsje dikker omdat er nu een tunneltje in zit. Kun je er nu nog een ringetje oid doorheen halen? Is wel zo handig dat af en toe te doen ivm je talg die zich erin gaat ophopen (en da's niet echt fris)
Proud Powerpauper
pi_30722345
pfff een ringetje opnieuw in de wond duwen is wel heeeeeel erg dom, eruit is eruit...
hoezo zou er talg ophopen en waarom zou dit gaan stinken? j

grtz
pi_30730457
Ook wonden die je wilt laten dichtgroeien moeten toch schoon zijn.. Of prefereer jij een bol etter/pus in je tepel ? Denk dat ie dan over een half jaar 3 x zo groot is . T lijkt me logisch dat nuek een ontsmet ringetje bedoelt.
pi_30844152
Ik dacht dat er geen retainers voor wenkbrauwpiercings waren (hoe dom ben ik), maar nu heb ik het dus op de site gezien waar ik m'n labret-retainer ook heb gekocht
Verleiding komt nu wel HÉÉL dichtbij om een wenkbrauw piercing te zetten...
(Moet retainer hebben ivm baantje )
pi_30883428
Houd er wel rekening mee dat meteen een retainer in een nog genezende piercing doen niet echt een geweldig plan is...
pi_30888933
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:30 schreef Adurothiel het volgende:
Houd er wel rekening mee dat meteen een retainer in een nog genezende piercing doen niet echt een geweldig plan is...
I know, dat is het enige dat me nog tegenhoudt...
pi_30956533
Kan iemand (Nuek wellicht) mij wat meer vertellen over surface piercings?
Nazorg, genezing, valkuilen, het soort sieraad (vaak wordt PFTE gebruikt, las ik?) en vooral uitgroeien?

Ik wil eigenlijk wel zoiets:


De onderste dus.

Ik heb verschillende ervaringen gelezen, die heel verschillende dingen melden over pijn, van vreselijk meevallend tot vreselijk pijnlijk. Dat boeit me echter niet zoveel, ik ben benieuwder naar de nazorg en het al dan niet uitgroeien (en zo ja, na hoe lang) van zo'n piercing. Maar dat lees je nergens, want de geposte ervaringen zijn meestal vrij recent.

En weet iemand ook of er piercers zijn (liefst in de randstad) die hier specifiek ervaring mee hebben?

[ Bericht 6% gewijzigd door Adurothiel op 26-09-2005 22:46:35 ]
  maandag 26 september 2005 @ 23:23:32 #147
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30958142
Niet veel piercer zetten surface piercings omdat ze over het algemeen uitgroeien of littekens achter laten. Daarnaast geneest de navel gewoon heel slecht. Ik heb er zelf nu 3 in zitten maar alle 3 min of meer bovenin. Ligt ook wel een beetje aan je navelvorm.
Proud Powerpauper
pi_30978029
quote:
Op zondag 18 september 2005 18:20 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dat blijft waarschijnlijk ietsje dikker omdat er nu een tunneltje in zit. Kun je er nu nog een ringetje oid doorheen halen? Is wel zo handig dat af en toe te doen ivm je talg die zich erin gaat ophopen (en da's niet echt fris)

een tepel, helemaal als er wat kapot is aan de binnenkant, is binnen een paar uur dichtgegroeid.

maar er hoopt zich dus nu talg op in mijn tepel?? noujah, het lichaam breekt dat zelf na een lange tijd wel weer af lijkt mij
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:06:41 #149
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30978456
Ik weet niet waar jij het over hebt, hoor. Maar een tepel groeit echt niet zo snel dicht. Doen oorbellen toch ook niet als je heel lang wel oorbellen hebt gedragen?
Proud Powerpauper
pi_30979247
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef Nuek het volgende:
Ik weet niet waar jij het over hebt, hoor. Maar een tepel groeit echt niet zo snel dicht. Doen oorbellen toch ook niet als je heel lang wel oorbellen hebt gedragen?
ik heb em anderhalf jaar gehad, en in die anderhalf jaar is-ie misschien 10-12 maanden ontstoken geweest. En bij mij was ie, toen ik 8 uur nadat ik em eruit had gehaald, al bijna dicht gegroeid.

edit: en groeit een tepel sowieso niet veel sneller dicht dan een oorbel, omdat een tepel veel en veel beter doorbloed wordt?
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 27 september 2005 @ 18:35:27 #151
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30979348
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef P8 het volgende:

[..]

ik heb em anderhalf jaar gehad, en in die anderhalf jaar is-ie misschien 10-12 maanden ontstoken geweest. En bij mij was ie, toen ik 8 uur nadat ik em eruit had gehaald, al bijna dicht gegroeid.

edit: en groeit een tepel sowieso niet veel sneller dicht dan een oorbel, omdat een tepel veel en veel beter doorbloed wordt?
Die van mij is nu een jaar of 4 uit en ik kan er nog steeds wat doorheen drukken. Zou zomaar kunnen aangezien die van jou waarschijnlijk nooit helemaal genezen is dat het dan binnen een aantal keren helemaal dicht groeit.
Proud Powerpauper
pi_31091430
mijn tepelpiercingkje

mijn tepelpiercing
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:31:44 #153
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31178341
hallo hallo
wie heeft er ervaring met rings of pleasure in haarlem?
de website ziet er professioneel en goed uit.
maar ben benieuwd naar verhalen van mensen zelf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31180238
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hallo hallo
wie heeft er ervaring met rings of pleasure in haarlem?
de website ziet er professioneel en goed uit.
maar ben benieuwd naar verhalen van mensen zelf
Ik heb er mijn navelpiercing laten zetten. Het is een erg aardige man, hij praat alleen erg snel . Maar hij pierct even snel als hij praat, dus ik voelde er nauwelijks wat van . Ik heb nu (na bijna 2 maanden) nergens last van gehad, en het geneest mooi. Hij zit helemaal recht (je mag zelf even kijken nadat hij puntjes heeft gezet). Ik heb erg met hem gelachen, en hij neemt echt de tijd voor je. Je krijgt een formuliertje mee hoe je je piercing moet naverzorgen, en je kan er altijd even binnenlopen om te kijken hoe het er is, en of het je er aanspreekt. Je loopt er alleen wel zo voorbij, want de shop zelf is vrij klein en valt hiet zo heel erg op. Je hoeft geen afspraak te maken voor het zetten trouwens, je kan gewoon zonder laten piercen.
pi_31279112
Ik wil misschien een lip piercing gewoon een bolletje zeg maar. Ik neem aan dat er aan de achterkant ook een bolletje zit. (vergelijkbaar met een staafje bij een wenkbrauwpiercing?) Tikt dat dan niet tegen je tanden want ik hoorde dat dat slecht is voor je glazuur?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:52:46 #156
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31279221
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:16 schreef racing_max het volgende:
mijn tepelpiercingkje

mijn tepelpiercing
ziet er goed uit. hier is een foto van toen ik mijn tepelpiercing er net in had. hij hangt niet echt naar beneden, maar tegenwoordig wel

om de 1 of andere vage reden zit ik de laatste tijd te denken aan "Uitgroei". hoop niet dat dat gaat gebeuren hehe.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31279626
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef bacoman het volgende:
Ik wil misschien een lip piercing gewoon een bolletje zeg maar. Ik neem aan dat er aan de achterkant ook een bolletje zit. (vergelijkbaar met een staafje bij een wenkbrauwpiercing?) Tikt dat dan niet tegen je tanden want ik hoorde dat dat slecht is voor je glazuur?
als ik me niet vergis zit aan de achterkant een plaatje. een bolletje lijkt me vrij ongemakkelijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:52:08 #158
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_31286625
Yeps, en als metaal je irriteert op je tandvlees kun je ook kiezen voor een plastic staafje als het geheeld is.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_31287571
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

als ik me niet vergis zit aan de achterkant een plaatje. een bolletje lijkt me vrij ongemakkelijk
Oh kan ook wel ja klinkt wel logischer. Maar komt het tegen je tanden aan? dat lijkt met heel iritant
pi_31289470
Soms wel bij mij... soms hoor je het er ook langs schuren, geeft zo'n leuk piepend effect Ikzelf ben begonnen met een ringetje, heb sinds een paar maanden ook een labret staafje dan, maar ik heb toch liever het ringetje in
† The 3 Kings †
pi_31421272
Bah.. heb ik net weer.... Al mijn moed verzamelt om een labretje te laten zetten... zit ie volgens de piercer net iets te schuin omdat ik duidelijk had aangegeven dat ik miss ook nog ringetjes wilde gaan dragen en daarmee zou je het dus wel heel goed zien. Dus haalde ze hem er weer uit en moet ik volgende week terug komen.. als mijn wondje genezen is.... Maar goed.. mijn punt... Iedereen zegt dus dat ik naar een andere piercer moet gaan... terwijl ze het naar mijn idee goed heeft aangepakt... ze had me natuurlijk ook gewoon kunnen laten betalen en met die schuine piercing naar buiten kunnen sturen.

Weet nu niet zo goed meer wt ik moet doen?! :S
pi_31422995
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:09 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

als ik me niet vergis zit aan de achterkant een plaatje. een bolletje lijkt me vrij ongemakkelijk
Valt best mee...

Omdat met een plaatje mn tandvlees wegtrok, heb ik een plastic balletje aan de binnenkant gedaan, en sinds toen is het niet meer verder weggetrokken, en heb ik geen geirriteerd tandvlees meer.

Alleen dat balletje gaat helemaal in je lip zitten, en moetje er soms uitdrukken, omdat het vlees erover heen zit.

Eigenlijk zou er een 'half' balletje moeten zijn (plat aan lip kant, bol aan tandvlees kant)
hoi
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:29:39 #163
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_31433306
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef SKA-tjuh het volgende:
Bah.. heb ik net weer.... Al mijn moed verzamelt om een labretje te laten zetten... zit ie volgens de piercer net iets te schuin omdat ik duidelijk had aangegeven dat ik miss ook nog ringetjes wilde gaan dragen en daarmee zou je het dus wel heel goed zien. Dus haalde ze hem er weer uit en moet ik volgende week terug komen.. als mijn wondje genezen is.... Maar goed.. mijn punt... Iedereen zegt dus dat ik naar een andere piercer moet gaan... terwijl ze het naar mijn idee goed heeft aangepakt... ze had me natuurlijk ook gewoon kunnen laten betalen en met die schuine piercing naar buiten kunnen sturen.

Weet nu niet zo goed meer wt ik moet doen?! :S
Kan gebeuren toch? En ze laat je toch niet nogmaals betalen. Netjes opgelost, vind ik.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_31433494
Mjah ok dat vond is dus ook . Ben gelukkig dus niet de enige ....

Dank voor de reactie
pi_31612074
K ga morgen mn tong laten piercen maar k vraag me nu af, is het niet te vroeg aangezien ik 2 maanden terug mn lip heb laten piercen... of kan t geen kwaad :p (k hoop dat laatste hehe)
pi_31613605
Het ligt er heel erg aan hoe je lichaam erop reageert. Ik kan echt álles doen en er gebeurt nooit wat raars. Anderen ontsteken bij het minste of geringste.
pi_31616751
k hoor net van iemand die in een piercingshop werkt dat t wel kan... en mn lichaam reaggeert dr goed op, zeg maar zoals het hoort
pi_31645331
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:14 schreef Nuek het volgende:
Stretchen gaat helaas/gelukkig niet in een dag tijd. Tussen elke rekbeurt dien je je gestretchte onderdeel toch een 4 a 6 wk rust te geven.
Dat ligt aan jezelf.. Ik deed er een dag over om van 1 naar 5 mm te komen.
Sit back, relax.
pi_31762911
Iemand ervaring met piercings uit de Large? Ze hebben er vrij goedkope ringetjes (highline en blackline), maar ik weet niet of die ook geschikt zijn voor navelpiercings? Kan je ze zelf in- en uithalen, want dat is vaak moeilijk met ringetjes (voor je navel)?

Bvd!
pi_31764360
Ik heb zelf toendertijd de Blackline (zwart) 10mm gekocht voor in mn lip Netjes verpakt in een zakje, en ik kon het balletje zo losklikken en weer vast doen Ik ben er dus zeer positief en tevreden over!
† The 3 Kings †
pi_31768042
Godver. Af en toe is volwassen worden écht kut.

Ik wil nog steeds zóó graag een drietandje bovenin m'n oor, maar ja... stage en toekomstige 'carriëre' enzo...
pi_31771708
Mja ik wil er 1 tussen mn ogen... maarja, ik weet niet hoe dat eruit ziet als je hem eruit haalt, en ik heb ook weer stage dan over een jaar enzo
† The 3 Kings †
pi_31771841
Ze doen er echt niet zo moeilijk over hoor tegenwoordig. Ik heb ook een ringetje aan de zijkant van mijn lip maar ik heb er nog nooit commentaar op gehad.
Sit back, relax.
pi_31774700
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb zelf toendertijd de Blackline (zwart) 10mm gekocht voor in mn lip Netjes verpakt in een zakje, en ik kon het balletje zo losklikken en weer vast doen Ik ben er dus zeer positief en tevreden over!
Nu nog uitvinden welke maat geschikt is voor een navel. De dikte is sowieso goed, maar moet ik 10 of 12 mm hebben?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:12:42 #175
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_31775007
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:42 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Nu nog uitvinden welke maat geschikt is voor een navel. De dikte is sowieso goed, maar moet ik 10 of 12 mm hebben?
Meet het eens op.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_31791059
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 10:12 schreef Neuk het volgende:
Meet het eens op.
Volgens mij is het gewoon 10 mm. Dus dikte 1,6 mm, diameter 10 mm.
pi_31930865
Ik wil graag een tongpiercing laten zetten en ben nu op zoek naar een goede shop om dat te laten doen. Het liefst in gelderland, en dus als het even kan niet te ver van apeldoorn. (al heb ik het er ook wel voor over iets verder weg te gaan hoor) Iemand tips?
pi_31946117
Heey medemens,
IK zou graag een surface peircing willen zetten.
maar ik wil der eerst meer over weten.
wat moet ik er over weten.
is de piercing tuidelijk of kan het er net zo lang in blijven zitten zolang ik wil.
Hoe wordt de peircing in je lichaam geplaats/gepiercds.
Wat voor gevaren zit eraan.
Door een verkeerde site gelezen te hebben weet ik nu wel welk staafjes ik niet moet hebben en welke wel.
en als laast weten jullie misschien waar ik het vertouwd en profesioneel de piercing kan laten zetten in de stad groningen of in de provincie drenthe.

Onzettend bedankt ,
Dennis
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:22:10 #179
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_31952986
Weet je al wat een surface piercing is? Zoja, welke kies je?

Over het algemeen groeien ze allemaal uit.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_31976314
Ik zou er graag eentje op mijn boven arm willen
maar je hebt van die U vormige piercings oftewel een surfacebar
Maar hoe plaatsen ze er een

het lijkt me zo leuk om op een ongewone plek een piercing te hebben,
maar ik heb liever niet dat ik er wat aan over hoe. behalve dan twee gaatjes
  zondag 6 november 2005 @ 14:13:34 #181
134281 dennispater
Leef je leven
pi_32023301
hey neuk kan je mij wat meer vertellen over surface piercing op een boven arm
onzettend bedankt
ps ik ben het sinned maar door enige gmail problemen kreeg ik mijn nieuwe wachtwoord niet.
Als de horizon breed is
En de aarde rond.
Hoe kan het dan dat de aarde bedekt is met de horizon ;)
pi_32111184
quote:
Op zondag 6 november 2005 14:13 schreef dennispater het volgende:
hey neuk kan je mij wat meer vertellen over surface piercing op een boven arm
onzettend bedankt
ps ik ben het sinned maar door enige gmail problemen kreeg ik mijn nieuwe wachtwoord niet.
BME is your friend!
http://encyc.bmezine.com/?Surface_Piercing
Zie ook 'Surface Piercing Rejection' voor meer informatie over het afstoten
pi_32128432
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:58 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

BME is your friend!
http://encyc.bmezine.com/?Surface_Piercing
Zie ook 'Surface Piercing Rejection' voor meer informatie over het afstoten
BME is goed, maar het is wel een beetje jammer dat er bijna alleen ervaringen staan van mensen die net iets hebben laten zetten. Er is weinig te vinden over al dan niet succesvolle surfacepiercings na een aantal maanden (of misschien zelfs langere, die niet tijdelijk bleken...ze moeten bestaan)
  woensdag 9 november 2005 @ 21:35:09 #184
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_32129387
Ze bestaan wel maar helen gewoonweg niet. Ik ken geen een iemand die zijn of haar surface niet heeft verwijderd na een tijd omdat het zo irriteert en niet geneest.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_32132132
quote:
Op woensdag 9 november 2005 21:35 schreef Neuk het volgende:
Ze bestaan wel maar helen gewoonweg niet. Ik ken geen een iemand die zijn of haar surface niet heeft verwijderd na een tijd omdat het zo irriteert en niet geneest.
Niet erg opbeurend

Oh en even tussendoor...
Hoe zit het nu met Neuk en Nuek? Dezelfde persoon of niet?
pi_32134558
Ds als ik een laat zetten dan is de kans groot dat het er weer uit moet.
dat is wel jammer.
ben is ff wezen shoppen op dit gebied maar ben de verkeerde piercings shops binnen gewandelt.
maar je lichaam geneest wel naar enige tijd als er geen spaning op de piercing zit vandaar de surface bar, maar dan is het nog riskant om er een laten te zetten.
ik weet nu niet of ik er een moet laten zeten of niet.
het is op mijn boven arm en ik wil het niet doen als ik er littekens van over hou
en hoe doen ze de surface bar in je lichaam.
daar ben ik nog steeds niet achter.
a.s. maandag maar is weer proberen in groningen om een goede piercing shop te vinden.
Als de horizon breed is
En de aarde rond.
Hoe kan het dan dat de aarde bedekt is met de horizon ;)
  donderdag 10 november 2005 @ 00:01:36 #187
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_32134896
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:49 schreef Adurothiel het volgende:

[..]

Niet erg opbeurend

Oh en even tussendoor...
Hoe zit het nu met Neuk en Nuek? Dezelfde persoon of niet?
Ja, zelfde persoon, betere nick
quote:
Op woensdag 9 november 2005 23:51 schreef dennispater het volgende:
Ds als ik een laat zetten dan is de kans groot dat het er weer uit moet.
dat is wel jammer.
ben is ff wezen shoppen op dit gebied maar ben de verkeerde piercings shops binnen gewandelt.
maar je lichaam geneest wel naar enige tijd als er geen spaning op de piercing zit vandaar de surface bar, maar dan is het nog riskant om er een laten te zetten.
ik weet nu niet of ik er een moet laten zeten of niet.
het is op mijn boven arm en ik wil het niet doen als ik er littekens van over hou
en hoe doen ze de surface bar in je lichaam.
daar ben ik nog steeds niet achter.
a.s. maandag maar is weer proberen in groningen om een goede piercing shop te vinden.
De kans is inderdaad HEEL erg groot. Hoe veel duidelijker wil je het hebben?
Ga je nu naar een andere shop omdat de antwoorden van de eerste shops je niet bevielen? Succes.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_32135113
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:48 schreef SKA-tjuh het volgende:
Bah.. heb ik net weer.... Al mijn moed verzamelt om een labretje te laten zetten...
-laat maar, zal voortaan eerst de OP lezen -
pi_32140985
quote:
Op donderdag 10 november 2005 00:01 schreef Neuk het volgende:

Ga je nu naar een andere shop omdat de antwoorden van de eerste shops je niet bevielen? Succes.
In de shops waar ik ben geweest deden ze het niet. of je kreeg er een recht staafje door. waarbij je bij de 2 van de 3 een waarschuwing kreeg dat het er uit groeit.
En iedergeval bedankt voor de info
Als de horizon breed is
En de aarde rond.
Hoe kan het dan dat de aarde bedekt is met de horizon ;)
pi_32280515
Ik wil graag een anti-brow piercing!!

Vraag me alleen af wat voor litteken erover blijft als je hem eruit haalt?!?!
pi_32622202
Bumpje....

ik heb gisteren een inverse navelpiercing laten zetten (aan de onderkant van de navel dus in plaats van de bovenkant). Leek mij de beste compromis aangezien een surface piercing horizontaal eronder blijkbaar veel gedoe zou opleveren.

Ik vond het nog best wat pijn doen eigenlijk, maar ben er helemaal gelukkig mee
Ik heb het net als m'n labret- en tepelpiercing laten doen bij l'Extremiste in Alphen aan den Rijn, en ben weer zeer tevreden.

crappy webcamfoto:

pi_32622312
Ziet er mooi uit Aduro !
pi_32623281
Ziet er zekers mooi uit
† The 3 Kings †
  woensdag 30 november 2005 @ 02:06:57 #194
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_32688022


Vandaag gehaald
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_32703184
Weet iemand wie in Eindhoven een beetje goed (veilig, hygienisch, ik mag namelijk geen antibiotica en heb al problemen met m'n immuunsysteem) een oorpiercing zou kunnen zetten? Het moet wel met OV + te voet te bereiken zijn, want het wordt een "verrassing!" voor m'n moeder.
Ik heb eerder al m'n hele oorlellen zelf geprikt en dat is altijd goed gegaan, maar het harde deel van m'n oor durf ik zo niet zelf zonder het een keer te hebben gezien.
  woensdag 30 november 2005 @ 23:29:47 #196
16082 Wytze
...Confidential
pi_32713682
Ik zit sinds tijdje ook te twijfelenom een piercing te nemen.

Maar niet zo een extreme. Ik ben altijd vrij stijlvol gekleed, dus het moet een piercing zijn die in dat straatje valt. Ik ben niet zo thuis in dat wereldje, maar ik neig een beetje naar de oorpiercing kant. Heeft iemand tips, aanraders of een mooi voorbeeldje?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_32713897
okay, ben ik weer.
ik vraag me toch iets af over een tongpiercing
zwelt het erg op?
ontsteekt het snel, geneest het snel?
ik ben vrij gevoelig voor ontstekingen
en heb een vrij zwak gebit.
is het dan alsnog een verstandige zet?
kan ik vrij snel een plastic staafje erin stoppen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 1 december 2005 @ 00:35:39 #198
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_32715622
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, ben ik weer.
ik vraag me toch iets af over een tongpiercing
zwelt het erg op?
ontsteekt het snel, geneest het snel?
ik ben vrij gevoelig voor ontstekingen
en heb een vrij zwak gebit.
is het dan alsnog een verstandige zet?
kan ik vrij snel een plastic staafje erin stoppen?
Hij zwelt wel op.... maar dat verschilt allemaal per persoon... als je je tanden goed poetst en je spoelt je mond geregeld met mondwater gaat ie niet zo snel ontsteken, en natuurlijk een goeie piercingzaak nemen!
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
  donderdag 1 december 2005 @ 00:42:24 #199
16082 Wytze
...Confidential
pi_32715763
Zo'n spike door me oor lijkt me misschien wel wat. Zijn er ook nepperds om te kijken hoe het staat eerst, of hoe hebben jullie dit eerst bekeken ?
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_32719335
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, ben ik weer.
ik vraag me toch iets af over een tongpiercing
zwelt het erg op?
ontsteekt het snel, geneest het snel?
ik ben vrij gevoelig voor ontstekingen
en heb een vrij zwak gebit.
is het dan alsnog een verstandige zet?
kan ik vrij snel een plastic staafje erin stoppen?
Zwelling is meestal na 2/3 dagen wel groten deels weg.
Als jij het netjes verzorgt kan die niet ontsteken, je moet wel naar de regels ff leven, zoals geen drugs en geen melk, ben de rest alweer vergeten
des te meer je de piercing naar achteren zet des te beter voor je tanden, en er niet teveel mee spelen spaart ook je tanden.

het is per persoon ookverschillend wanneer je de een andere in kan zetten, ikzelf vind zilver wel cool dus heb hem gewoon gehouden wel een maatje kleiner, maar wel gewoon zilver
really..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')