dat is hij nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef cafca het volgende:
nee, ik weet het. het is die vent van de banana boat song...maar hoe heet ie ook weer?
Harry Belafonte dan, maar die was het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:48 schreef peaceman het volgende:
Joost Belifante?
die bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Harry Belafonte dan, maar die was het niet
dank jequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Charmian het volgende:
Afric Simone of zoiets
quote:Het teken ging één regenachtige ochtend enkel een paar uren na dageraad uit Mevr. Hanley uit door haar gordijnen gluurde, benieuwd zijnd wat op de buren bovengenoemd meer dan koffiekoppen ging, die het aardige jonge paar verdeelt
denk aan een liedje dat ongeveer gaat van 'ramaya koe koe ramaya' etc. geen idee trouwens of dit tekstvast is, dat met die h weet ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:57 schreef cafca het volgende:
ik zat toch met heel iemand anders in mijn hoofd....nu weet ik nog steeds niet wie
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik dacht aan iemand anders, die er op leek, maar ik weet nu nog niet wie dat was. Afric Simone was ik nooit op gekomen nl.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
denk aan een liedje dat ongeveer gaat van 'ramaya koe koe ramaya' etc. geen idee trouwens of dit tekstvast is, dat met die h weet ik niet
Ik zit me bij dit soort vragen altijd af te vragen of ik het met de normale tekst wel zou weten. Nu probeer ik het maar niet eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:59 schreef Charmian het volgende:
Welk nummer en uitvoerende(n)?
Vrij vertaald door babelfish:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef bartrid het volgende:
House for sale van Lucifer.
Omdat ie idd lastig is: Cafca +1 , wel was ie met recht als vraag gesteld, want heb door de hitte slecht geslapen..quote:Op woensdag 7 september 2005 08:09 schreef cafca het volgende:
Jeetje, peaceman, lastige vraag. Maar met wat creativiteit:
Meatloaf - You took the words... (it was a hot summernight..)
Rob de Nijs - Het werd zomer
Olivia Newton John & Travolta - Summer nights
ABBA - Summer Night City
Jimi Hendrix - Long Hot Summer Night
Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river (it was too hot to sleep..)
Polle Eduard - Ik wil jou (ergens komt in de tekst voor dat ze gaan zwemmen 's-nachts)
en zo kom ik ook nog op:
REM-Nightswimming
dan ook maar:
REM-Gardening at night (als het te warm is om te slapen, ga je maar in de tuin werken)
King Crimson - Sleepless
Vandaar dat ik ook Sleepless erbij had gezetquote:Op woensdag 7 september 2005 09:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat ie idd lastig is: Cafca +1 , wel was ie met recht als vraag gesteld, want heb door de hitte slecht geslapen..![]()
pacman +1quote:Op woensdag 7 september 2005 09:47 schreef peaceman het volgende:
something happens.. sufferd dat ik ben
quote:Op woensdag 7 september 2005 09:49 schreef ranja het volgende:
als het goed is is dit ook een leuke hint:![]()
![]()
![]()
![]()
hap hapquote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef peaceman het volgende:
Wie is pacman?
je hebt gelijk.. die telt ook niet mee.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef cafca het volgende:
[..]
hap hap
Gardening at night zou ik ook niet meetellen
Best wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 10:10 schreef Flibble het volgende:
Pfew, tien is best veel!
Activiteiten werd gevraagd, dit zijn er geen 10 verschillende, bovendien veelal geen activiteit.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:20 schreef Flibble het volgende:
Kelly watch the stars - Air
Can't fight the moonlight - Lean Rimes
Het is een nacht - Guus Meeuwis
Starlight - Weezer
This must be the night - Willy DeVille
Dancing in the moonlight - Toploader
Starshine - Gorillaz
By starlight - Smashin pumpkins
Dancing in the moonlight - Thin Lizzy (mag dat?)
Silent night - Santa ()
I know... Maar ik moest toch iets proberen....quote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
Activiteiten werd gevraagd, dit zijn er geen 10 verschillende, bovendien veelal geen activiteit.
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
"Als je nou dezelfde huidziekte had als ik dan hadden ze je misschien wel geholpen" maar dan dus in het engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |