quote:Derided by critics as pompous, melodramatic, and bombastic,, as they were known in their native U.K. (their name had to be changed in America owing to a Philadelphia R&B band with the same moniker), nonetheless attracted a core audience of goth rock fans.
dat is inderdaad the mission. gambolputty +1quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:20 schreef Gambolputty het volgende:
The Mission?
Hij doet mee in de clip van Jessica Simpson die "These boots" heeft verkrachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:29 schreef Gambolputty het volgende:
Da's wel ff geleden zeg..
Gisteren halfslapend langs MTV/TMF gezapt, zie ik ineens Willie Nelson. Wat heeft hij met Nancy Sinatra te maken?
Sack doet z'n huiswerkquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij doet mee in de clip van Jessica Simpson die "These boots" heeft verkracht
D'r zijn wel woensdag-achtigere foto's van Shakira te vinden hoorquote:
dat lijkt me ook welquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
D'r zijn wel woensdag-achtigere foto's van Shakira te vinden hoor
Ach, je verwart ze tenminste niet met de bergenquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:57 schreef ranja het volgende:
Ik mis weer eens iets denk ik. Hoewel... laat maar
ook weer waar.....quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, je verwart ze tenminste niet met de bergen![]()
daar heb ik helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:06 schreef Vindaloo het volgende:
Jamai, Jim, Boris, dat telt allemaal toch niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |