Mja, ergens is het wel vreemd. Toch voelde het wel prettig, omdat onze date zo kort was. En het was geen zware evaluatie oid. Gewoon losjes, "het was leuk ja".quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef Christine het volgende:
MenMpje, lastig verhaal... zowiezo vind ik het achteraf bespreken van een date via msn altijd een beetje dubieus. Als je zulk soort dingen tegen elkaar wil zeggen, kan dat net zo goed op de avond zelf, of de volgende keer... internet zorgt voor een "veilige" omgeving waarin je jezelf meer bloot durft te geven, maar het zorgt ook voor gigantische communicatieproblemen soms.
En als hij er niet op in gaat... sja, ik weet het niet. Ik heb hetzelfde meegemaakt en toen was het al heel snel einde verhaal. Hoop dat het voor jou anders afloopt.
Ga je mee een sociaal leven opbouwen buiten internet om?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
Zowiezo ben ik niet overtuigd meer van internetdating.
Oké.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee een sociaal leven opbouwen buiten internet om?
Waarom bel je 'm niet om een afspraak te maken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Mja, ergens is het wel vreemd. Toch voelde het wel prettig, omdat onze date zo kort was. En het was geen zware evaluatie oid. Gewoon losjes, "het was leuk ja".
Het vreemde is, dat dat "nogmaals wat doen", toch echt van hem uit kwam in eerste instantie... En niet 1x maar meerdere keren...Daarom vind ik het zo raar, dat hij nu opeens zo traag is![]()
Net nu ik me ook begin te realiseren van, goh, ik wil hem nog een keer zien!
Wat heb je in gedachten?quote:
Klinkt vast weer als een moeilijke vrouw...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom bel je 'm niet om een afspraak te maken?
Ik mis het sociale aspect in deze...quote:
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Klinkt vast weer als een moeilijke vrouw...Maar, het zit voor mij zo: Ik heb hem nu al gesmst met die vraag.. om nu ook nog te bellen. Ik neem aan dat hij het heeft ontvangen
De beurt is aan hem hoor.
Nouja, mijn hoofd zit vol met die scriptie... dus ik had nog niks anders bedacht. Ik kan nog naar panama* gaan vanavond, maar ik vrees dat ik dan morgen helemaal niks meer aan die scriptie doequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis het sociale aspect in deze...![]()
Zoals een wijs man iemand ooit eens zei: assumption is the mother of all fuck ups...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Klinkt vast weer als een moeilijke vrouw...Maar, het zit voor mij zo: Ik heb hem nu al gesmst met die vraag.. om nu ook nog te bellen. Ik neem aan dat hij het heeft ontvangen
Die laatste regel impliceert dat je er zonder Panama ook weinig aan zou doen. Dus zeg ik: ga lekker de bloemetjes buiten zetten vanaaf!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef Christine het volgende:
Nouja, mijn hoofd zit vol met die scriptie... dus ik had nog niks anders bedacht. Ik kan nog naar panama* gaan vanavond, maar ik vrees dat ik dan morgen helemaal niks meer aan die scriptie doe
Ja, waar dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die laatste regel impliceert dat je er zonder Panama ook weinig aan zou doen. Dus zeg ik: ga lekker de bloemetjes buiten zetten vanaaf!
zo zou ik ook denken inderdaad.... al hoe wel niet alles in een weegschaal gelegd hoeft te worden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Uitgaan in Den Haag deel 3quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, waar dan?
Ergens waar leuke kerels rondlopen, zodat ik eens kan testen of ik me inderdaad zonder datingsites ook een beetje kan redden.
Ja, ergens heb je ook wel gelijk. Ik zou het jammer vinden hem zo te laten lopen. Maar kennelijk is hij dan wel erg goed in acteren met die voorstellen van hem, en zo enthausiast zijn over mij.. wat weer pleit voor hem laten lopen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een wijs man iemand ooit eens zei: assumption is the mother of all fuck ups...
In zo'n situatie zou ik gewoon gaan voor de zekerheid. Sms'en is zo heerlijk vrijblijvend. Als je belt, weet je meteen waar je aan toe bent. Zoals jij 't omschrijft, hij geeft aan te willen en jij ook wel, dan kun je dat best maken. Desnoods verzin je er nog een smoes omheen dat je telefoon raar deed bij het versturen van die sms en dat je niet zeker was of 'ie wel was verstuurd...
Doe hetzelfde als ik, val op vrouwen... Dan weet je precies waar je aan toe bent...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef MenMpje het volgende:
[ heel verhaal ] *
* Ter voorkoming van RSI door scrollen is de duidelijke en heldere uiteenzetting van MenMpje samengevoegd tot een neutraal begrip...
Man, dat "heel verhaal'! Zo lijkt het net, of je me vindt zeuren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hetzelfde als ik, val op vrouwen... Dan weet je precies waar je aan toe bent...![]()
Hehe, weet je nog mijn nickname op msn van laatst...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hetzelfde als ik, val op vrouwen... Dan weet je precies waar je aan toe bent...![]()
Ik ook allang niet meer. En dank je trouwens, Christine, voor je bevestigingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Zowiezo ben ik niet overtuigd meer van internetdating.
Uh?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ook allang niet meer. En dank je trouwens, Christine, voor je bevestiging![]()
En toch ken ik er irl een aantal die wel een succesverhaal hebben qua datingsites....quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ook allang niet meer. En dank je trouwens, Christine, voor je bevestiging![]()
Bij Metropolis, je ging kijken of hij ook lelijk wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Uh?
Of bedoel je in het fotoboek... dat kwam een beetje anders over dan ik bedoelde geloof ik... wat ik zei, kutmedium dat internet.
Nog maar niet over vrouwen gesproken. Daar heb ik dit ook mee gehad...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef MenMpje het volgende:
Ik ben ook niet meer overtuigd. God, ik lijk wel een puber. Wachtend op een smsje.
Waar ben ik aan begonnen.
Mannen?? Wat is jullie motivatie toch? Eerst een vrouw herhaaldelijk laten weten dat je haar graag nogmaals wilt zien, en dat je het oh zo leuk vond, en vervolgens.. Nada!
En ja, 3 dagen stilte vind ik LANG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |