abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30438477
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef Christine het volgende:
MenMpje, lastig verhaal... zowiezo vind ik het achteraf bespreken van een date via msn altijd een beetje dubieus. Als je zulk soort dingen tegen elkaar wil zeggen, kan dat net zo goed op de avond zelf, of de volgende keer... internet zorgt voor een "veilige" omgeving waarin je jezelf meer bloot durft te geven, maar het zorgt ook voor gigantische communicatieproblemen soms.

En als hij er niet op in gaat... sja, ik weet het niet. Ik heb hetzelfde meegemaakt en toen was het al heel snel einde verhaal. Hoop dat het voor jou anders afloopt.
Mja, ergens is het wel vreemd. Toch voelde het wel prettig, omdat onze date zo kort was. En het was geen zware evaluatie oid. Gewoon losjes, "het was leuk ja".
Het vreemde is, dat dat "nogmaals wat doen", toch echt van hem uit kwam in eerste instantie... En niet 1x maar meerdere keren...Daarom vind ik het zo raar, dat hij nu opeens zo traag is

Net nu ik me ook begin te realiseren van, goh, ik wil hem nog een keer zien!
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:58:02 #277
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438550
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Christine het volgende:

Zowiezo ben ik niet overtuigd meer van internetdating.
Ga je mee een sociaal leven opbouwen buiten internet om?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:58:54 #278
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438586
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ga je mee een sociaal leven opbouwen buiten internet om?
Oké.
Nu???
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:59:32 #279
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438623
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Mja, ergens is het wel vreemd. Toch voelde het wel prettig, omdat onze date zo kort was. En het was geen zware evaluatie oid. Gewoon losjes, "het was leuk ja".
Het vreemde is, dat dat "nogmaals wat doen", toch echt van hem uit kwam in eerste instantie... En niet 1x maar meerdere keren...Daarom vind ik het zo raar, dat hij nu opeens zo traag is

Net nu ik me ook begin te realiseren van, goh, ik wil hem nog een keer zien!
Waarom bel je 'm niet om een afspraak te maken?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:00:07 #280
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438649
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef Christine het volgende:

Oké.
Nu???
Wat heb je in gedachten?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:01:35 #281
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438704
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wat heb je in gedachten?
Eén grote scriptiebrei...
pi_30438710
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Waarom bel je 'm niet om een afspraak te maken?
Klinkt vast weer als een moeilijke vrouw... Maar, het zit voor mij zo: Ik heb hem nu al gesmst met die vraag.. om nu ook nog te bellen. Ik neem aan dat hij het heeft ontvangen De beurt is aan hem hoor.
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:02:29 #283
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438739
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Eén grote scriptiebrei...
Ik mis het sociale aspect in deze...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:04:09 #284
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438807
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Klinkt vast weer als een moeilijke vrouw... Maar, het zit voor mij zo: Ik heb hem nu al gesmst met die vraag.. om nu ook nog te bellen. Ik neem aan dat hij het heeft ontvangen De beurt is aan hem hoor.
Helemaal goed.
De bal is in zijn handen... en zo niet dan niet...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:04:48 #285
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438830
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:02 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik mis het sociale aspect in deze...
Nouja, mijn hoofd zit vol met die scriptie... dus ik had nog niks anders bedacht. Ik kan nog naar panama* gaan vanavond, maar ik vrees dat ik dan morgen helemaal niks meer aan die scriptie doe
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:04:59 #286
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438840
quote:

[..]

Zoals een wijs man iemand ooit eens zei: assumption is the mother of all fuck ups...

In zo'n situatie zou ik gewoon gaan voor de zekerheid. Sms'en is zo heerlijk vrijblijvend. Als je belt, weet je meteen waar je aan toe bent. Zoals jij 't omschrijft, hij geeft aan te willen en jij ook wel, dan kun je dat best maken. Desnoods verzin je er nog een smoes omheen dat je telefoon raar deed bij het versturen van die sms en dat je niet zeker was of 'ie wel was verstuurd...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:06:21 #287
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438898
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef Christine het volgende:

Nouja, mijn hoofd zit vol met die scriptie... dus ik had nog niks anders bedacht. Ik kan nog naar panama* gaan vanavond, maar ik vrees dat ik dan morgen helemaal niks meer aan die scriptie doe
Die laatste regel impliceert dat je er zonder Panama ook weinig aan zou doen. Dus zeg ik: ga lekker de bloemetjes buiten zetten vanaaf!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:08:50 #288
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438989
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Die laatste regel impliceert dat je er zonder Panama ook weinig aan zou doen. Dus zeg ik: ga lekker de bloemetjes buiten zetten vanaaf!
Ja, waar dan?
Ergens waar leuke kerels rondlopen, zodat ik eens kan testen of ik me inderdaad zonder datingsites ook een beetje kan redden.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:10:38 #289
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439060
quote:

[..]

zo zou ik ook denken inderdaad.... al hoe wel niet alles in een weegschaal gelegd hoeft te worden natuurlijk

@chrstine: je bent wel consequent maar zowiezo staat zo stom en dat met een hbo niveau... maak er maar sowieso van
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:12:08 #290
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439112
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:08 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja, waar dan?
Ergens waar leuke kerels rondlopen, zodat ik eens kan testen of ik me inderdaad zonder datingsites ook een beetje kan redden.
Uitgaan in Den Haag deel 3
pi_30439192
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zoals een wijs man iemand ooit eens zei: assumption is the mother of all fuck ups...

In zo'n situatie zou ik gewoon gaan voor de zekerheid. Sms'en is zo heerlijk vrijblijvend. Als je belt, weet je meteen waar je aan toe bent. Zoals jij 't omschrijft, hij geeft aan te willen en jij ook wel, dan kun je dat best maken. Desnoods verzin je er nog een smoes omheen dat je telefoon raar deed bij het versturen van die sms en dat je niet zeker was of 'ie wel was verstuurd...
Ja, ergens heb je ook wel gelijk. Ik zou het jammer vinden hem zo te laten lopen. Maar kennelijk is hij dan wel erg goed in acteren met die voorstellen van hem, en zo enthausiast zijn over mij.. wat weer pleit voor hem laten lopen. Ingewikkeld hoor.

Ik neem aan dat hij ook zo zijn bezigheden heeft, en ik laat 'm maar even lekker zn ding doen, maar over een paar dagen bel ik wel. Geef hem even de tijd om op de sms te reageren. Komt er niks, dan is het eigenlijk al duidelijk, en dat belletje, dat doe ik dan maar even voor de zekerheid.

Dan kan ik weer wat makkelijker landen op aarde zeg maar Eigenbelang.

En nu nog dat hierboven gezegde volhouden..

Maar wat ik in het verleden geleerd heb, is dat bijna niets zo stom is om als vrouw conlusies over een man zijn attitude naar jou te relateren aan zijn "sms gedrag". Daar is namelijk vaak geen touw aan vast te knopen. En ja, natuurlijk smst hij wel, als hij je echt leuk vindt, maar vaak zijn ze maar traag en vaag. En dan nog, blijkt er totaal geen reden of logica achter te zitten.

Help
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:15:59 #292
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439259
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:14 schreef MenMpje het volgende:

[ heel verhaal ] *

* Ter voorkoming van RSI door scrollen is de duidelijke en heldere uiteenzetting van MenMpje samengevoegd tot een neutraal begrip...
Doe hetzelfde als ik, val op vrouwen... Dan weet je precies waar je aan toe bent...
pi_30439345
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Doe hetzelfde als ik, val op vrouwen... Dan weet je precies waar je aan toe bent...
Man, dat "heel verhaal'! Zo lijkt het net, of je me vindt zeuren.
En helaas val ik al op mannen.
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:18:10 #294
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439354
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hehe, weet je nog mijn nickname op msn van laatst...

Je weet het gewoon nooit, tenzij je het rechtstreeks vraagt. En internet is gewoon een kutmedium... daar ben ik wel van overtuigd intussen. Ik heb zo vaak ruzie gehad met mensen via internet, terwijl ze dingen gewoon heel anders bedoelden dan ze overkwamen... of andersom. Als je het echt zeker wilt weten, dan kan je het beste nog gewoon bellen.
pi_30439403
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef Christine het volgende:

[..]

Zowiezo ben ik niet overtuigd meer van internetdating.
Ik ook allang niet meer. En dank je trouwens, Christine, voor je bevestiging
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:20:37 #296
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439447
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Uh?
Of bedoel je in het fotoboek... dat kwam een beetje anders over dan ik bedoelde geloof ik... wat ik zei, kutmedium dat internet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:21:20 #297
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439471
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:19 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

En toch ken ik er irl een aantal die wel een succesverhaal hebben qua datingsites....
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30439472
Ik ben ook niet meer overtuigd. God, ik lijk wel een puber. Wachtend op een smsje.
Waar ben ik aan begonnen.

Mannen?? Wat is jullie motivatie toch? Eerst een vrouw herhaaldelijk laten weten dat je haar graag nogmaals wilt zien, en dat je het oh zo leuk vond, en vervolgens.. Nada!

En ja, 3 dagen stilte vind ik LANG!
Pittige tijden!
pi_30439480
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Uh?
Of bedoel je in het fotoboek... dat kwam een beetje anders over dan ik bedoelde geloof ik... wat ik zei, kutmedium dat internet.
Bij Metropolis, je ging kijken of hij ook lelijk was
pi_30439498
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef MenMpje het volgende:
Ik ben ook niet meer overtuigd. God, ik lijk wel een puber. Wachtend op een smsje.
Waar ben ik aan begonnen.

Mannen?? Wat is jullie motivatie toch? Eerst een vrouw herhaaldelijk laten weten dat je haar graag nogmaals wilt zien, en dat je het oh zo leuk vond, en vervolgens.. Nada!

En ja, 3 dagen stilte vind ik LANG!
Nog maar niet over vrouwen gesproken. Daar heb ik dit ook mee gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')