abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30432827
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Christine het volgende:

[..]

Haha grappig dat je dat zegt, want dat viel mij net ook al op namelijk...
Nou, dat kan allemaal geen toeval meer zijn. Wij zijn voor elkaar gemaakt! Wanneer spreken we af, zodat we samen hand in hand de ondergaande zon tegemoet kunnen wandelen?
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:24:22 #252
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_30432843
Ik heb me vandaag maar uitgescreven bij Knuz , want ik kreeg daar wel wat reacties , maar dat waren allemaal van die Oostduitse kogelstootsters

Gewoon maar bij RP houden
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:39:41 #253
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30433330
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Nou, dat kan allemaal geen toeval meer zijn. Wij zijn voor elkaar gemaakt! Wanneer spreken we af, zodat we samen hand in hand de ondergaande zon tegemoet kunnen wandelen?
Jij woont ook in Den Haag toch?
pi_30433494
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef Christine het volgende:

[..]

Jij woont ook in Den Haag toch?
Niet in Den Haag nee, dan wordt het toch een vrij lange wandeling. Maar hey, voor de liefde van m'n leven wil ik wel een flinke wandeling maken, hoor!
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:46:50 #255
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30433596
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:44 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Niet in Den Haag nee, dan wordt het toch een vrij lange wandeling. Maar hey, voor de liefde van m'n leven wil ik wel een flinke wandeling maken, hoor!
ik geloof niet in liefdes van je leven, maar ik vind het wel lief...
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:47:51 #256
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_30433642
Wanneer gaan jullie trouwen en ben ik ook uitgenodigd?
For great justice!
pi_30433810
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef Christine het volgende:

[..]

ik geloof niet in liefdes van je leven, maar ik vind het wel lief...
Je hebt m'n relaas aangehoord (eer)gisteren, dus je weet inmiddels ook wel hoe ik tegen het hele gebeuren aankijk.
Maar goed, als ik nu vanuit Utrecht begin met lopen en jij vanuit Den Haag en we treffen elkaar ergens in het midden, is dat een goed idee?
pi_30433837
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
Wanneer gaan jullie trouwen en ben ik ook uitgenodigd?
Jij mag mijn getuige zijn.
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:56:18 #259
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30434004
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Je hebt m'n relaas aangehoord (eer)gisteren, dus je weet inmiddels ook wel hoe ik tegen het hele gebeuren aankijk.
Maar goed, als ik nu vanuit Utrecht begin met lopen en jij vanuit Den Haag en we treffen elkaar ergens in het midden, is dat een goed idee?
Ja maar niet vanavond. Ik werk nog aan m'n scriptie.
Kunnen we niet gewoon ergens in een kroeg afspreken? Of op zo'n schuurfeest?
pi_30434155
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef Christine het volgende:

[..]

Kunnen we niet gewoon ergens in een kroeg afspreken? Of op zo'n schuurfeest?
Oe! Een schuurfeest! Deal! Gaan we dan met bier gooien en schreeuwen?
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:00:30 #261
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30434199
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Oe! Een schuurfeest! Deal! Gaan we dan met bier gooien en schreeuwen?
Uiteraard. Anders is er niks aan he...
pi_30434255
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:00 schreef Christine het volgende:

[..]

Uiteraard. Anders is er niks aan he...
Cool, dan moeten we maar snel een afspraak maken, zal ik kijken of ik m'n Normaal-shirt ergens kan vinden. In de tussentijd ga ik dan maar even eten, ik wíst al dat ik iets vergeten was...
pi_30434470
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef Christine het volgende:
Ja dat zien we
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:08:58 #264
62828 Wolfwood
God's Lonely Man
pi_30434509
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef Christine het volgende:
De mannen die ik zie zijn vrijwel allemaal óf mbo'er, óf lelijk, óf oud.
Dus als mbo'er maakt ik direct al geen kans? Dacht altijd dat het kwam door dat ik lelijk was
Welcome to Text-only Counterstrike.
You are in a dark, outdoor map.
> GO NORTH
You have been pwned by a grue
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:10:57 #265
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30434584
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Wolfwood het volgende:
Dus als mbo'er maakt ik direct al geen kans?
Bij mij niet, nee...
pi_30434624
Mensen in de kroeg aanspreken is zoveel makkelijker... weet je ook meteen of ze er wel echt leuk uit ziet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:16:13 #267
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30434765
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef DeStedebouwer het volgende:
Mensen in de kroeg aanspreken is zoveel makkelijker... weet je ook meteen of ze er wel echt leuk uit ziet.
En je weet binnen een paar minuten of de ander wel of niet interessant genoeg is om langer bij te blijven staan praten. En dat ook nog onder het genot van een biertje...
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:20:14 #268
62828 Wolfwood
God's Lonely Man
pi_30434900
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
Bij mij niet, nee...
Dat wordt terug naar school dus

Is dat dan echt zo'n groot punt? Omdat je dan betere gesprekken kun voeren?

En dan nog ik heb diverse mensen ontmoet die op het HBO of Uni zitten, maar aan hun gedrag zou ik bijna denken dat ze de middelbare school nog niet eens hebben afgemaakt. En mensen van MBO die juist heel slim waren.
> GO NORTH
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:27:44 #269
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30435130
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef Wolfwood het volgende:
Dat wordt terug naar school dus

Is dat dan echt zo'n groot punt? Omdat je dan betere gesprekken kun voeren?

En dan nog ik heb diverse mensen ontmoet die op het HBO of Uni zitten, maar aan hun gedrag zou ik bijna denken dat ze de middelbare school nog niet eens hebben afgemaakt. En mensen van MBO die juist heel slim waren.
Voor een vriendschap maakt het me ook niet uit, ik weet dat het niet altijd verschil hoeft te maken. Maar toch vind ik dat een man absoluut de ambitie moet hebben om naar het hoogst haalbare te streven... een man met een baan als zelfstandig ondernemer vind ik bijvoorbeeld veel interessanter dan iemand die in loondienst heeft, zonder plannen om hogerop te komen.

En wat voor mij een openbaring was... toen mijn ex besloot om naar de universiteit te gaan. De manier waarop hij daar les kreeg, de onderwerpen die daar behandeld werden, de hele manier van denken daar... sinds hij aan z'n opleiding is begonnen, hebben we zoveel diepere, intellectuelere en betere gesprekken gehad dan daarvoor. Ik heb daar zelf heel erg veel verschil in gemerkt. Natuurlijk vind ik het ook prima om gezellig in een kroeg te hangen, bier te drinken en de grootst mogelijke onzin uit te kramen, maar voor een gesprek op niveau... vooral op een datingsite vallen dan voor mij mbo'ers af, ja.

Je moet ook niet vergeten dat op zo'n site de werkelijkheid en de vooroordelen die over de werkelijkheid bestaan, nog eens extra worden uitvergroot. Als ik denk "alle bouwvakkers zijn dom", dan heeft zo iemand op zo'n site niet eens de kans om het tegendeel te bewijzen. Snapje?
pi_30435532
bleeegh, ik had afgelopen zaterdag tot diep in de nacht met een Lexa meisje zitten msn-en, volgende dag hele dag ge-sms't en wat gebeld, maandag erheen geweest, best leuk enzo, wilde ik best beter leren kennen, en zij mij ook zei ze... dus nog wat gebeld en op msn gelult, hadden we vanavond bij mij afgesproken, heb ik de hele dag niets van d'r gehoord, ze neemt de telefoon niet eens op

nou was ze wel wat ziekjes en had ze zo d'r dipjes af en toe geloof ik, maar ze heeft niet eens laten weten dat ze niet zou komen... zat ik daar met mijn gedekte tafeltje en flesje wijn .

en ik weet nu dus niet eens of ik me zorgen moet maken om d'r, of dat ze er gewoon geen zin in had (dat kan je toch gewoon laten weten zou ik zeggen ).

Bleeeegh.
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:50:14 #271
62828 Wolfwood
God's Lonely Man
pi_30435862
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:27 schreef Christine het volgende:
Snapje?
Ik snap geloof ik. Bij ambitie is het dan ook niet echt voor veel verdiend, maar meer voor de uitstraling die er bij hoort. Het zelfverzekerde en de wil om overal het beste uit te halen (dus ook de relatie). Ben benieuwd hoe dat anders denken dan precies in elkaar steekt, maar het lijkt me vrij nuttig. Dan krijg je overal nieuwe inzichten in, wat vaak idd weer lijd tot meer diepgang bij gesprekken.

Diepe, intellectuele gesprekken zul je met mij idd weinig hebben (gesprekken in zijn algemeen zijn al zo'n probleem bij mij) en ambitie heb ik ook niet.. dus bevestig helaas de "regel". Ik zal er eens aan gaan werken...
hartelijk dank voor de uitleg iig.
> GO NORTH
pi_30438193
Ook ik heb mijn eerste date gehad via 'n datingsite. Erg spannend allemaal, we hadden van tevoren wel wat gemsnd, en een aantal smsjes, maar niet gebeld.
Ging allemaal goed. Was kort, alleen maar even een terasje gepakt, verder niets, we hadden beiden niet erg veel tijd, maar toch leuk. Klikte vrijwel gelijk, voelde niet raar en veel gelachen.

Ik ben zelf nooit zo snel met het aangeven van dergelijke zaken, maar hij gaf wel meerdere malen aan (tijdens de date al) dat hij wel nog eens wat wilde doen. Ook kwam de zin "Volgende keer....bla bla" enkele keren naar voren. Vond ik wel lef hebben .
Er is verder niks intiems gebeurd behalve dat hij een paar keer een arm om mij heen deed toen ik terug naar mijn auto liep, en hij mee ging. En natuurlijk een afscheidskus, maar dat was een hele brave .

Na onze date hebben we erover gepraat, en beiden aangegeven dat we het leuk vonden. Ja, ik gaf mij ook gewonnen , iets wat ik tijdens de afspraak zelf niet zo zeer deed. Sja, thats me.

Maar nu. Dit was vorige week vrijdag, dus vandaag een week geleden. Onze volgende afspraak komt niet echt van de grond. Misschien zeur ik ja .
We hebben simpelweg niet echt een sms-habit, en bellen doen we niet. Op msn lopen we elkaar telkens mis. Spreken elkaar wel aan, maar dan net als de ander afwezig is.
Ik heb 't idee van nogmaals afspreken, iets waar hij in eerste instantie mee kwam, wel opgegooid via sms, maar daar reageert hij dus niet op?

Heel irritant. Begin ik net wat te voelen, en nu twijfel ik toch of ik alle signalen verkeerd geinterpreteerd heb of hij niet serieus is. Of natuurlijk een ander tegen is gekomen

Wat moet ik hier nu weer van denken?
Iemand ervaring?
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:51:41 #273
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438290
MenMpje, lastig verhaal... zowiezo vind ik het achteraf bespreken van een date via msn altijd een beetje dubieus. Als je zulk soort dingen tegen elkaar wil zeggen, kan dat net zo goed op de avond zelf, of de volgende keer... internet zorgt voor een "veilige" omgeving waarin je jezelf meer bloot durft te geven, maar het zorgt ook voor gigantische communicatieproblemen soms.

En als hij er niet op in gaat... sja, ik weet het niet. Ik heb hetzelfde meegemaakt en toen was het al heel snel einde verhaal. Hoop dat het voor jou anders afloopt.
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:54:39 #274
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30438414
Evalueren is de doodsteek van iedere internetdate...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:55:39 #275
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30438455
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef AirwiN het volgende:
Evalueren is de doodsteek van iedere internetdate...
Zowiezo ben ik niet overtuigd meer van internetdating.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')