quote:Op maandag 5 september 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
een echte onzin vraag maarja de mijn is oranje van nassou ofso iets!
quote:Op maandag 5 september 2005 16:40 schreef yosander het volgende:
een echte onzin vraag maarja de mijn is oranje van nassou ofso iets!
[BAG]quote:Op maandag 5 september 2005 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]Geen PI Geen hoofdletter Geen moeite gedaan om iets van de OP te maken, dus geen beeldmateriaal etc. Favoriet historisch persoon en je weet niet hoe je z'n naam schrijft en je zegt: "ofso iets"? Hoezo echte onzin vraag? Kuttopic.
Als we dan toch écht ver terug in de tijd gaan, ruil ik Andrei Romanovich Chikatilo in voor Attila de Hun.quote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef NJ het volgende:
Die is misschien wat te modern (Patton), dan ga ik voor Leonardo DaVinci.
Cosimo de' Mediciquote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef NJ het volgende:
Die is misschien wat te modern (Patton), dan ga ik voor Leonardo DaVinci.
doper dan johannesquote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef Nuongirl het volgende:
Johannes de Doper
Dat zou toch wel ideaal zijn, een vrouw uit je eigen rib kunnen scheppen. Hoef je niet meer naar de kroeg om daar de drankjes te betalen voor een of ander sletje.quote:Op maandag 5 september 2005 17:22 schreef Nuongirl het volgende:
ik ga toch voor Eva, geschapen uit de rib van Adam
God zegende hen en zei tegen hen: ‘Wees vruchtbaar en word talrijk, bevolk de aarde en breng haar onder je gezag: heers over de vissen van de zee, over de vogels van de hemel en over alle dieren die op de aarde rondkruipen.’
Jullie mannen hebben maar weer geluk zegquote:Op maandag 5 september 2005 17:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat zou toch wel ideaal zijn, een vrouw uit je eigen rib kunnen scheppen. Hoef je niet meer naar de kroeg om daar de drankjes te betalen voor een of ander sletje.![]()
Ik zou zelf mijn twee onderste ribben eruit trekken. Dan heb je twee mooie vrouwen om je heen. En als ze toevallig even samen weg zijn om over de vissen te heersen ofzo, dan kun je altijd nog jezelf pijpen, zoals Marylin Manson dat kan met zijn verwijderde ribben.![]()
Dat zijn geen puisten, dat is mijn neusquote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben maar weer geluk zeg
Ik wil ook uit mijn ribben een man kunnen scheppen, heb ik hem altijd bij mij als ik zin in sex hebEn hoef ik niet meer de kroeg om puisterige pubers te laten betalen voor mijn drankjes
![]()
en wat zeg jezelf nu ook??? ofso dus wie is hier nu dom??quote:Op maandag 5 september 2005 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]Geen PI Geen hoofdletter Geen moeite gedaan om iets van de OP te maken, dus geen beeldmateriaal etc. Favoriet historisch persoon en je weet niet hoe je z'n naam schrijft en je zegt: "ofso iets"? Hoezo echte onzin vraag? Kuttopic.
Voor zo'n persoon zou ik spontaan een knieval maken.quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Stofje het volgende:
ik ga voor Niels Kokmeyer hij heefd de voetbalwerelt tog op sijn kop geset
Veel neuzen heb je danquote:Op maandag 5 september 2005 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zijn geen puisten, dat is mijn neus!!1
Ja een kut kop.quote:Op maandag 5 september 2005 20:06 schreef -Lay-Z- het volgende:
Ik vind Frans Bauer wel iets hebben
Vind je dat niet ietwat neerbuigend?quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Voor zo'n persoon zou ik spontaan een knieval maken.![]()
Achnee, Niels is dat wel waard, hij zette altijd zijn beste beentje voor!quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vind je dat niet ietwat neerbuigend?![]()
Dat is waar, sinds Niels niet meer voetbalt, komen tegenstanders niet meer met knikkende knieën naar de Adelaarshorstquote:Op maandag 5 september 2005 20:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Achnee, Niels is dat wel waard, hij zette altijd zijn beste beentje voor!![]()
Nu gaat ie over z'n VWO en z'n HTML pagina beginnenquote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef Stofje het volgende:. Ik citeerde jou, laagopgeleid hoopje stront
En dat 'ie systeembeheerder is toch?quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nu gaat ie over z'n VWO en z'n HTML pagina beginnen
Zie ook:quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef whoops het volgende:
[..]
En dat 'ie systeembeheerder is toch?![]()
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Yosander natuurlijk!
Tsk, dat is een mythisch figuur.quote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef cerror het volgende:
Odysseus ofso.
Zulks een toeval! Nog geen 5 minuten geleden las ik de inleiding van een proefschrift over die knaap!quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn favoriet is Gaius Aurelius Valerius Diocletianus.![]()
Welnee, ik studeer toch geen rechten. Wel heb ik Diocletian and the Roman Recovery gelezen. Erg interessant als je je wat meer wilt verdiepen in de beste man en zijn tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Zulks een toeval! Nog geen 5 minuten geleden las ik de inleiding van een proefschrift over die knaap!![]()
"The purpose of this study on the testamentary law of succession in the constitutions of Emperor Diocletian (284-305 AD) is to ascertain to what extent these constitutions correspond with classical Roman Law"
Ik neem aan dat je dit boek reeds gelezen hebt.![]()
Ik zet hem in de wachtrij.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Welnee, ik studeer toch geen rechten. Wel heb ik Diocletian and the Roman Recovery gelezen. Erg interessant als je je wat meer wilt verdiepen in de beste man en zijn tijd.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn favoriete historische persoon: yosander!![]()
![]()
Ik hou van je adoreer je vind je lief vind je wel aardig mag je wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zeer allesverklarend, als je het mij zou vragen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hou van je adoreer je vind je lief vind je wel aardig mag je wel.
Je vergeet dat ie ook nog een discowinkel heeftquote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef whoops het volgende:
[..]
En dat 'ie systeembeheerder is toch?![]()
[i]en]/i] datquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie ook nog een discowinkel heeft
Ach, een verzuurde oldbie. Van 2000 jaar terug.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:26 schreef Aurelianus het volgende:
Niemand houdt van me.
Meer iets van 1750. En nóg geen erkenning.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, een verzuurde oldbie. Van 2000 jaar terug.
Ach, je hebt je tijd gehad.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Meer iets van 1750. En nóg geen erkenning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |