Nu gaat ie over z'n VWO en z'n HTML pagina beginnenquote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef Stofje het volgende:. Ik citeerde jou, laagopgeleid hoopje stront
En dat 'ie systeembeheerder is toch?quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nu gaat ie over z'n VWO en z'n HTML pagina beginnen
Zie ook:quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef whoops het volgende:
[..]
En dat 'ie systeembeheerder is toch?![]()
Ik dacht al, waar blijft iequote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Yosander natuurlijk!
Tsk, dat is een mythisch figuur.quote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef cerror het volgende:
Odysseus ofso.
Zulks een toeval! Nog geen 5 minuten geleden las ik de inleiding van een proefschrift over die knaap!quote:Op maandag 5 september 2005 23:35 schreef Renmaestro het volgende:
Mijn favoriet is Gaius Aurelius Valerius Diocletianus.![]()
Welnee, ik studeer toch geen rechten. Wel heb ik Diocletian and the Roman Recovery gelezen. Erg interessant als je je wat meer wilt verdiepen in de beste man en zijn tijd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Zulks een toeval! Nog geen 5 minuten geleden las ik de inleiding van een proefschrift over die knaap!![]()
"The purpose of this study on the testamentary law of succession in the constitutions of Emperor Diocletian (284-305 AD) is to ascertain to what extent these constitutions correspond with classical Roman Law"
Ik neem aan dat je dit boek reeds gelezen hebt.![]()
Ik zet hem in de wachtrij.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Welnee, ik studeer toch geen rechten. Wel heb ik Diocletian and the Roman Recovery gelezen. Erg interessant als je je wat meer wilt verdiepen in de beste man en zijn tijd.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:18 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn favoriete historische persoon: yosander!![]()
![]()
Ik hou van je adoreer je vind je lief vind je wel aardig mag je wel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zeer allesverklarend, als je het mij zou vragen.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik hou van je adoreer je vind je lief vind je wel aardig mag je wel.
Je vergeet dat ie ook nog een discowinkel heeftquote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef whoops het volgende:
[..]
En dat 'ie systeembeheerder is toch?![]()
[i]en]/i] datquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je vergeet dat ie ook nog een discowinkel heeft
Ach, een verzuurde oldbie. Van 2000 jaar terug.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:26 schreef Aurelianus het volgende:
Niemand houdt van me.
Meer iets van 1750. En nóg geen erkenning.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach, een verzuurde oldbie. Van 2000 jaar terug.
Ach, je hebt je tijd gehad.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Meer iets van 1750. En nóg geen erkenning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |