daarom zitten de blijf van mijn lijf huizen ook vol met moslima`squote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen geweld, en vooral het meisjes betreft, maar als het om overspel gaat maak ik maar al te graag een uitzondering, in mijn gezin geen overspel.²
quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Als ouders toelaten dat hun dochters zonder begeleiding met groepen zwarte puberjongens omgaat dan weet je als ouder ook waar het op uitdraait en ben je medeschuldig.
Ik heb enorm veel respect voor mensen/meisjes/jongens die zich zedelijk opstellen en ouders die goed opvoeden en hun taken niet verwaarlozen, om het in evenwicht te brengen heb ik dus absoluut geen respect voor normloze geldpreferende duobaan hebbende ouders.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:16 schreef DarkDancer het volgende:
Nou, als dit geen bewijs is dat gelovigen respetloos en intolerant zijn weet ik het ook niet meer.
Mijn mening is toch vrij aimabel en zeker niet banwaardig, je kan het oneens met me zijn, dat mag, maar is dat gelijk een ban waard?quote:dat dit ongestrafd door de staff wordt getolereerd waar een ander persoon meteen een temp-ban heeft!
Cel niet... Maar een dikke boete zal ze wel laten nadenken over hoe ze hun kind opvoeden.quote:Op maandag 5 september 2005 15:42 schreef trancethrust het volgende:
Leuke toevoeging aan de straf zou zijn geweest een paar maanden cel voor de ouders. Ze hebben immers gefaald in de opvoeding met strafbare feiten tot gevolg. Ook is het wel zo menselijk zo'n gezin niet uitelkaar te halen door alleen de zoon op te sluiten, toch?
Justitie doet niet anders dan falen. Op ALLE fronten.quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef Lod het volgende:
Dat vond de starter van Justitie faalt opnieuw! ook
Dit bericht ga ik bewaren. Had niet verwacht dat het mogelijk was, maar jij hebt ervoor gezorgd dat ik Ayaan Hirsi Ali begin te appreciëren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Risico's hou je altijd, zeker in het tijdperk dat meiden van 8 en 9 al MSN-en en internetdaten met ruwe bolsters van 18+.
[..]
Dat zou bij mij leiden tot agressie en onbegrip. Ik zou mijn dochter helemaal total loss slaan als ik niet wordt tegengehouden door mijn vrouw of als de dochter in kwestie geen goede redenen heeft. In mijn gezin geen overspel
[..]
Helemaal mee eens. Sterker nog, veel meiden hebben liever een overspelige vriend/metgezel dan een goede bord brinta (voedsel).²
²
Bovendien claimt ie dus niet eens dat vrouwen graag een overspelerige vriend hebben, ze geven er alleen de voorkeur aan boven een bord brinta.quote:...
Sterker nog, veel meiden hebben liever een overspelige vriend/metgezel dan een goede bord brinta (voedsel)
....
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef Doderok het volgende:
Dat is jou interpretatie. Volgens mij legt hij de schuld voor overspel door mannen bij de vrouwen.
tja... triest maar het gebeurd hé erg veel zelfs maar ja dat is hun cultuur nou eenmaalquote:Op woensdag 7 september 2005 16:47 schreef Doderok het volgende:
Dat is jou interpretatie. Volgens mij legt hij de schuld voor overspel door mannen bij de vrouwen. Wat volledig overeenstemt met de manier waarop vrouwen in islamietische landen behandeld worden. Als vrouwen een man het huis binnenlaten terwijl hun echtgenoot afwezig is zien ze dat als reden om ze total loss te meppen.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |