Wat balen zeg !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef linebear het volgende:
nog maar 1 kans geloof ik snif snif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een oplichterij zegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die met T mobile hebben gewonnen; er bestaat n kans dat je voor HMH zaterdag hebt gewonnen (waar je 'live' naar Robbie uit Berlijn kan kijken, yay) ipv voor vanavond @ Paradiso.
Dikke naaierij dus.
Zonde zeg,dat je zondag niet kan gaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:19 schreef linebear het volgende:
nou ja, dan maar op de bank gaan hangen vanavond of me gaan bezatten....
ik heb wel een kaartje voor a.s. zondag gekregen. Maar dan kan ik niet....
Wow da's ook niet gek naar het toneelstuk van Jeroen Krabbéquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Haha, de kans op een interview lijkt me wel groot ja, je bent vast de enige die dat wil... : )quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:27 schreef linebear het volgende:
zit al bij de premiere van het toneelstuk van Jeroen Krabbe....
Ach ja we gaan wel kaartjes scoren als hij komt in juni.... Eens kijken of ik dan een interview met hem kan doen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |