abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:17:21 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30419377
quote:
op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef mystikvm het volgende:

populaidere vrienden van mij zeggen altijd dat het goed is om eens op je bek te gaan en een blauwtje te lopen. ze vergeten echter dat het bij de mensen die niks durven het schort aan zelfvertrouwen. ze zijn heel onzeker en daarom ondernemen ze juist niks.
daar geef ik ze vanuit eigen ervaringen gezien gelijk in. zoiets leer je door schade en schande. voor mijn 17e (al is dat geen abnormale leeftijd) had ik qua vrouwen nog niets gepresteerd (basisschool niet meegerekend dan). ik vond dat een tijdlang erg klote en zag een relatie als een ver-van-mn-bed-show.

maar sinds het toen op mijn 17e ineens een keer lukte een meisje te versieren toen veranderde het in een klap totaal. maar niet meteen op de perfecte manier zoals sommigen denken. na die eerste meid had ik nog veel te leren. de afgelopen 5 jaar heb ik een zeer wisselend liefdesleven gehad. 2 vriendinnetjes gehad voor een half jaar ongeveer, tijden dat veel scoorde bij het uitgaan, tijden dat ik dacht nooit meer te zullen slagen, kansloze versierpogingen gedaan, hele mooie maar ook hondslelijke vrouwen gezoend, illusies gehad die verkeerd waren, achter vrouwen aan gejaagd die eigenlijk mn type niet waren puur om het hebben van een relatie, 2 onenightstands gehad, het te laat gemerkt dat meisjes me leuk vonden, teveel tijd in bepaalde meisjes gestoken etc.

de meest lompe fouten heb ik gemaakt. hoogtepunten waren er maar ook enorme teleurstellingen. maar van alles leer je wat. fouten maak je (als je verstandig bent) geen 2e keer en je doorziet dingen beter. ik denk dat ik niets zou hebben willen missen achteraf.

maar nu als net 22-jarige is mijn 3e vriendin er een waar ik zeer blij mee ben. aan komen waaien zoals zovelen maar precies op de juiste manier gehandelt. met wat ik geleerd die 5 jaar heb was dat een eitje.

dus ben niet bang als je een fout maakt of voor teleurstellingen. het levert je in ieder geval een les op voor de volgende keer.
pi_30419700
quote:
op woensdag 7 september 2005 23:12 schreef kwarktaart het volgende:
waarom maakt iedereen toch zo'n punt van het relatie-, sexloze leven? je moet niet andermans dromen najagen. je bent niet gek als je alleen bent. de hele wereld is gewoon gek. echt waar. en wel omdat ze je "raar" noemen waar er maar een onomstotelijk feit is. en dat is dat je een ongebruikelijk sociaal leven hebt. dat is niet raar. niet alles wat afwijkt van gangbaar is raar. mensen hebben er gewoon een handje van om anderen te beoordelen. en wel bij voorkeur negatief omdat ze daarmee het gevoel van eigenwaarde kunnen opkrikken.

om te denken dat drank helpt getuigt van een zwakke persoonlijkheid want dan kun je je kennelijk niet ontspannen zonder medicatie. bestel gewoon een melk in de bar en direct zijn de kandidaten die zo'n beperkte geest hebben dat ze je direct afserveren bij het aanschouwen van deze versnapering weggefilterd. met hen zou je (althans ik) toch geen relatie willen.

hoe dan ook. door dit topic tot 6 keer toe te herkauwen draai je alleen in cirkeltjes rond. je maakt van een klein "probleem" een groot probleem.
wat een geweldige reframe van gedachten. ik wou dat ik zo kon denken. ik sluit me aan bij de anderen, het is gewoon ontzettend moeilijk altijd maar positief te blijven. ik weet heel goed waar mijn knelpunten zitten maar ik zie er geen echte oplossing voor. mijn situatie is zeer vergelijkbaar met die van plato en ik denk zeker dat de fout toch echt bij ons ligt. we zijn gewoon veel te passief! en we hebben jarenlang in de vette leugen geloofd dat het allemaal wel goed komt. heel, heel soms komt het ook goed, kijk maar naar pheno maar die gast heeft gewoon waanzinnig veel geluk gehad.

ik weet het niet, ik denk steeds vaker dat het gewoon echt niet meer gebeurd.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30420444
quote:
op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef m_schtoppel het volgende:

[..]

ik weet het niet, ik denk steeds vaker dat het gewoon echt niet meer gebeurd.
jij wilde toch alleen jonge meisjes?, of ben ik nu in de war met iemand anders . dan zie ik nml. ook niet zo snel iets gebeuren .
pi_30420954
je bent zeker in de war met iemand anders. ik zoek gewoon iemand van mijn eigen leeftijd of liefst jonger, minimum een jaar of 27.

nee er loopt hier inderdaad ook iemand die alleen maar een vriendin van 18-23 wil terwijl hij zelf 35 is en dan snap je iets niet helemaal geloof ik.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:08:40 #130
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30421068
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:05 schreef m_schtoppel het volgende:
je bent zeker in de war met iemand anders. ik zoek gewoon iemand van mijn eigen leeftijd of liefst jonger, minimum een jaar of 27.

nee er loopt hier inderdaad ook iemand die alleen maar een vriendin van 18-23 wil terwijl hij zelf 35 is en dan snap je iets niet helemaal geloof ik.
bhfh?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_30421276
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:08 schreef plato1980 het volgende:

[..]

bhfh?
nee, volgens mij mrniceguy dan toch? de precieze naam is mij ontschoten :-).
pi_30421377
quote:
op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef dafan het volgende:

[..]

en waar gaat dat allemaal plaatsvinden? ik wil het wel zien
kom maar langs, dan laat ik zien hoe je met meiden om moet gaan

nee hoor, volgende week gewoon weer twee (!) kansen, dinsdag en donderdag en deze keer ga ik zoals gezegd er echt werk van maken ik zat er gisteren dicht tegenaan, maar het lukte me net niet om me ertoe te zetten komt goed!!

tenslotte nog even over dat 'te laat zijn': ik vermoed dat ik nog ongeveer twee jaar de tijd heb, daarna wordt het echt hopeloos (zeker omdat de meeste mensen op hun 18e al tig vriendinnen versleten hebben ) dus ik gun mezelf nog 2 jaartjes, daarna gaat het zeker niet meer lukken

maar zoals gezegd, er zit schot in de zaak
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30421383
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef prinsrob het volgende:

[..]

nee, volgens mij mrniceguy dan toch? de precieze naam is mij ontschoten :-).
too-niceguy?
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:19:49 #134
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30421447
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef breaktothedance het volgende:

[..]tenslotte nog even over dat 'te laat zijn': ik vermoed dat ik nog ongeveer twee jaar de tijd heb, daarna wordt het echt hopeloos (zeker omdat de meeste mensen op hun 18e al tig vriendinnen versleten hebben ) dus ik gun mezelf nog 2 jaartjes, daarna gaat het zeker niet meer lukken
ik geloof dat ik twee jaar ouder dan jij ben.
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef prinsrob het volgende:

[..]

too-niceguy?
ik weet al wie je bedoelt.
pi_30421497
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:19 schreef plato1980 het volgende:

ik geloof dat ik twee jaar ouder dan jij ben.
niet kwaad bedoeld natuurlijk

ik ga even lunch scoren
pi_30421520
oeps foutje
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:22:57 #137
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30421532
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:21 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

niet kwaad bedoeld natuurlijk
nee, snap ik.

ik schat m'n kansen overigens niet veel lager in dan twee jaar geleden, hooguit is er een zekere berusting ontstaan die er toen nog niet was.
pi_30421637
ik noem geen namen, vind ik niet netjes. en het is ook niet negatief bedoeld maar zijn doelgroep is gewoon extreem onrealistisch.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30422177
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef m_schtoppel het volgende:
ik noem geen namen, vind ik niet netjes. en het is ook niet negatief bedoeld maar zijn doelgroep is gewoon extreem onrealistisch.
daarom noemde ik dat, ik vergiste me even en dacht dat jij dat was , vandaar mijn opmerking.

verder is het zo dat het op onze leeftijd makkelijker is om een leuke vriendin te vinden dan op jouw leeftijd, vanwege twee redenen:

-van onze leeftijd zijn er meer leuke meisjes
-deze meisjes zijn vaker single (toch?)
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:51:16 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30422554
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:40 schreef prinsrob het volgende:

verder is het zo dat het op onze leeftijd makkelijker is om een leuke vriendin te vinden dan op jouw leeftijd, vanwege twee redenen:

-van onze leeftijd zijn er meer leuke meisjes
-deze meisjes zijn vaker single (toch?)
dat klopt, maar dat is niet eens het probleem. mijn probleem is niet dat er geen leuke single meisjes in mijn omgeving zijn en ook niet dat ik grote gebreken heb waardoor ze niet in mij geïnteresseerd zouden kunnen raken. maar op de één of andere manier slaag ik er nooit in verder te komen dan oppervlakkig vriendschappelijk contact. dat lijkt makkelijk te veranderen, maar dat is het absoluut niet.
pi_30423075
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat klopt, maar dat is niet eens het probleem. mijn probleem is niet dat er geen leuke single meisjes in mijn omgeving zijn en ook niet dat ik grote gebreken heb waardoor ze niet in mij geïnteresseerd zouden kunnen raken. maar op de één of andere manier slaag ik er nooit in verder te komen dan oppervlakkig vriendschappelijk contact. dat lijkt makkelijk te veranderen, maar dat is het absoluut niet.
dat laatste is wel herkenbaar, plato. oppervlakkig contact en soms eens een date, maar dat is al weer een tijdje geleden en meestal blijft het bij één date.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:19:03 #142
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30423447
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:07 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

dat laatste is wel herkenbaar, plato. oppervlakkig contact en soms eens een date, maar dat is al weer een tijdje geleden en meestal blijft het bij één date.
dat is niet wat ik bedoel. met oppervlakkig contact doelde ik aan te geven dat het niet meer dan vriendschappelijk is en dat ik om de één of andere reden ook geen moeite doe om er "meer uit te halen". achteraf egzien kan ik me dan wel met een honkbalknuppel voor m'n hoofd slaan, maar de volgende keer doe ik dat weer.

ik denk dat jouw probleem anders is sabrina, dat is (voor zo ver ik dat kan beoordelen) dat je al jarenlang in hetzelfde kringetje zit. je woont bij je ouders, je werkt volgens mij al lange tijd bij dezelfde baas en ontmoet daardoor haast geen nieuwe mensen. daarnaast zullen er ook nog wel andere factoren een rol spelen, maar of die de kern van je probleem zijn weet ik niet.
pi_30423673
plato, ik heb je al meer dan eens uitgelegd dat dat komt omdat wij de move niet maken. wij doen geen toenaderingspogingen, waarschijnlijk omdat we dat niet durven en/of omdat we niet goed weten hoe dat moet. en voor de duizendste keer, doe daar wat aan anders zit je op mijn leeftijd nog net zoveel aan je pik te trekken als ik.
Gaap Goals rulezzz!
pi_30423721
quote:
op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef plato1980 het volgende:

[..]

maar op de één of andere manier slaag ik er nooit in verder te komen dan oppervlakkig vriendschappelijk contact. dat lijkt makkelijk te veranderen, maar dat is het absoluut niet.
als je iemand potentieel relatiemateriaal vindt misschien vanuit die vriendschappelijke 'relatie' vragen of ze zin heeft eens iets te gaan drinken. ofzo. . waar jij woont is inderdaad niet echt een vrouwentekort ofzo .
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:31:06 #145
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30423838
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:25 schreef m_schtoppel het volgende:
plato, ik heb je al meer dan eens uitgelegd dat dat komt omdat wij de move niet maken. wij doen geen toenaderingspogingen, waarschijnlijk omdat we dat niet durven en/of omdat we niet goed weten hoe dat moet.
dat is dus wat ik bedoel te zeggen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:32:00 #146
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30423865
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef prinsrob het volgende:

[..]

als je iemand potentieel relatiemateriaal vindt misschien vanuit die vriendschappelijke 'relatie' vragen of ze zin heeft eens iets te gaan drinken. ofzo. . waar jij woont is inderdaad niet echt een vrouwentekort ofzo .
nee en er is weer een heel peloton nieuwe vrouwen ingestroomd, maar toch zal dat de zaak niet veranderen.
pi_30424035
precies en dat komt dus omdat je niets onderneemt, je move niet maakt. ik doe dat ook niet dus het is niet als beschuldiging bedoeld. weet je die link nog die ik je stuurde? niet hier vermelden trouwens. maar ik ga volgend jaar bij die gasten een 1-op-1 training doen, puur om over die drempel van het approachen geduwd te worden. die andere jongens die dat wel gedaan hebben waren daar dermate enthousiast over dat ik dat dus ook wil gaan doen.
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:38:36 #148
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30424094
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:36 schreef m_schtoppel het volgende:
precies en dat komt dus omdat je niets onderneemt, je move niet maakt.
exact, dat is de essentie van het probleem.
pi_30424431
maar waarom daar in berusten? we kunnen dat toch leren?
Gaap Goals rulezzz!
pi_30424461
quote:
op vrijdag 9 september 2005 15:38 schreef plato1980 het volgende:

[..]

exact, dat is de essentie van het probleem.
opgelost, slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')