abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30326876
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef meteora het volgende:

[..]

@ topmaat: hebben die vriendinnen van jou dat dan ook nadrukkelijk gezegd dat ze me maar een josti vinden??
auw!
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:18:38 #52
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30327408
quote:

[..]
@ topmaat: hebben die vriendinnen van jou dat dan ook nadrukkelijk gezegd dat ze me maar een josti vinden??
dat niet, maar dat zie je toch aan hun reactie enzo.
zo denken ze wel over je jammergenoeg... maar dat is zo duidelijk, dat hoef je niet eens meer te verwoorden.
Zo niet, dan toch...
pi_30327516
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:18 schreef topmaat het volgende:

[..]

dat niet, maar dat zie je toch aan hun reactie enzo.
zo denken ze wel over je jammergenoeg... maar dat is zo duidelijk, dat hoef je niet eens meer te verwoorden.
dan moet jij toch is uitleggen hoe jij aan iemand anders haar reactie kan zien dat ze mij een josti vind hoor.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:27:50 #54
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30327638
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:22 schreef meteora het volgende:

[..]

dan moet jij toch is uitleggen hoe jij aan iemand anders haar reactie kan zien dat ze mij een josti vind hoor.
ooit gehoord van gezichtsuitdrukkingen? en je ziet toch zelf ook wel aan hoe iemand tegen jou doet wat ze van je vinden.

ze hebben trouwens ook weleens wat gezegd wat ze van je vonden.. maar toen zeiden ze geen josti.. maar wel iets anders dusja. het is wel duidelijk.
Zo niet, dan toch...
pi_30327690
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:27 schreef topmaat het volgende:

[..]

ooit gehoord van gezichtsuitdrukkingen? en je ziet toch zelf ook wel aan hoe iemand tegen jou doet wat ze van je vinden.

ze hebben trouwens ook weleens wat gezegd wat ze van je vonden.. maar toen zeiden ze geen josti.. maar wel iets anders dusja. het is wel duidelijk.
dan zal het wel weer is aan mij liggen voor de verandering
pi_30327755
lekker boeiend wat hun van je vinden
Unspoken words were understood
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:34:42 #57
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30327802
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:30 schreef meteora het volgende:

[..]

dan zal het wel weer is aan mij liggen voor de verandering
je moet het anders bekijken: jij bent gewoon hun type niet. zoek iemand waarvan je wel het type bent. positief (proberen) blijven...

en idd, wat boeit het wat een paar meisjes op de duizenden hier in de buurt van jou vinden.
Zo niet, dan toch...
pi_30327931
je kan moeilijk met iedereen vrienden zijn. of door iedereen leuk gevonden worden. alleen het idee al
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:42:35 #59
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30328021
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef gf het volgende:
je kan moeilijk met iedereen vrienden zijn. of door iedereen leuk gevonden worden. alleen het idee al
dat zeg ik.
Zo niet, dan toch...
pi_30328463
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:39 schreef gf het volgende:
dat is ook weer waar natuurlijk. en ik moet inderdaad positief bezig blijven en niet weer negatief worden.
maar ja aan de andere kant: uitzonderingen bevestigen de regel of hoe gaat dat spreekwoord en dat is dan ook weer niet goed natuurlijk. maar het zal wel meevallen.
pi_30329114
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:59 schreef meteora het volgende:

[..]

maar ja aan de andere kant: uitzonderingen bevestigen de regel of hoe gaat dat spreekwoord en dat is dan ook weer niet goed natuurlijk. maar het zal wel meevallen.
ja, het bevestigt dat niemand door iedereen leuk gevonden kan worden. dus snap niet waarom dat in jouw nadeel is. maar over het algemeen zie jij bijna alleen maar nadelen, dus ja
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:37:42 #62
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30329838
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef gf het volgende:
maar over het algemeen zie jij bijna alleen maar nadelen, dus ja
dat is waar, maar ik snap meteora wel.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:50:04 #63
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_30330302
nu dit topic alweer in het zesde deel zit, wordt het toch wel tijd dat ik me hier ook eens kom melden. als 'eeuwig' relatieloze maagd heb ik daar ook wel alle reden toe.

de verklaringen daarvoor zijn natuurlijk niet zo moeilijk te achterhalen. weinig dames zitten te wachten op een niet bijzonder aantrekkelijke, verlegen, stille knaap. ik heb me laten vertellen dat er misschien een aantal zijn die dat wel leuk (of misschien gewoon niet zo erg) vinden, maar ik zie ze niet

afgezien van mijn relatieloze status heb ik verder ook geen vrienden, dus dat schiet niet op. maar goed, dat is natuurlijk weer een heel ander verhaal. nou ja, ik wilde me hier melden en dat heb ik nu gedaan. dat was het voorlopig wel, denk ik zo
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_30330926
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:50 schreef warboel het volgende:

de verklaringen daarvoor zijn natuurlijk niet zo moeilijk te achterhalen. weinig dames zitten te wachten op een niet bijzonder aantrekkelijke, verlegen, stille knaap. ik heb me laten vertellen dat er misschien een aantal zijn die dat wel leuk (of misschien gewoon niet zo erg) vinden, maar ik zie ze niet
er wordt zoveel verteld.
pi_30331631
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:19 schreef gf het volgende:

[..]

ja, het bevestigt dat niemand door iedereen leuk gevonden kan worden. dus snap niet waarom dat in jouw nadeel is. maar over het algemeen zie jij bijna alleen maar nadelen, dus ja
noem jij dan is wat voordelen van mijn situatie. dat zullen er heel weinig of geen zijn in mijn ogen. je kunt het negatief noemen maar ik vind het gewoon realistisch. en ik probeer alsmaar positief te blijven hoor
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:30:29 #66
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30331739
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef meteora het volgende:

[..]

noem jij dan is wat voordelen van mijn situatie. dat zullen er heel weinig of geen zijn in mijn ogen. je kunt het negatief noemen maar ik vind het gewoon realistisch. en ik probeer alsmaar positief te blijven hoor
je bent wel degelijk ontzettend negatief, alleen snap ik dat wel en valt het je ook niet kwalijk te nemen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:41:17 #67
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_30332148
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef sabrina1981 het volgende:

[..]

er wordt zoveel verteld.
dat bedoelde ik dus ook te zeggen met "ik zie ze niet". het zijn maar verhaaltjes. net als 'het komt wel goed', enz...
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_30332333
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef meteora het volgende:

[..]

nee, je doet alsof je positief bent. maar je loopt het steeds zelf ook weer af te kraken.

over dat stil/verlegen zijn: ik ben zelf ook niet zo heel open. ik moet mensen eerst echt goed kennen voor ik mezelf echt kan zijn. niks mis mee op zich. en je moet maar zo denken: een meisje (of jongen) die je dan gelijk al maar afschrijft als een stille sukkel ofzo is het dan toch niet waard.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:47:35 #69
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30332380
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef gf het volgende:
niks mis mee op zich. en je moet maar zo denken: een meisje (of jongen) die je dan gelijk al maar afschrijft als een stille sukkel ofzo is het dan toch niet waard.
punt is alleen dat je daar dan niks mee opschiet.
pi_30332469
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef plato1980 het volgende:

[..]

punt is alleen dat je daar dan niks mee opschiet.
wat wil je daarmee zeggen? dat het beter zou zijn zelf te veranderen zodat die mensen je wel boeiend gaan vinden?

i beg to differ.
  dinsdag 6 september 2005 @ 20:51:45 #71
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30332559
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef gf het volgende:

[..]

wat wil je daarmee zeggen? dat het beter zou zijn zelf te veranderen zodat die mensen je wel boeiend gaan vinden?

i beg to differ.
nee, dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat je niks aan dat soort cliché's hebt.
pi_30332661
quote:
op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef plato1980 het volgende:

[..]

nee, dat zeg ik niet. ik zeg alleen dat je niks aan dat soort cliché's hebt.
nee, ok. maar het is wel zo.
pi_30332870
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:30 schreef xharlotte het volgende:

[..]

absoluut, daar gaat het ook om. uiterlijk is minder belangrijk dan je zou denken, toch denk ik niet dat je kunt zeggen dat het uiterlijk volledig ondergeschikt is aan uitstraling. aan uiterlijk en uitstraling kun je imo beide wat doen en, belangrijker nog, beide kunnen elkaar tot op zekere hoogte compenseren. in het willen of proberen uitstralen van kracht en zelfstandigheid zit hem juist bij sommige mensen de crux; als het zo ver van jezelf afligt, prikken mensen (niet alleen vrouwen) daar binnen een seconde doorheen. dat wil niet zeggen dat 'mensen je maar moeten accepteren zoals je bent': ik vind het een positieve ontwikkeling dat je wat meer op de voorgrond treedt. dat is een eerste stap naar het uitstralen van zelfverzekerdheid. je kunt wel verlegen én heel leuk en geschikt enz zijn, maar als mensen je niet opmerken, heeft dat weinig zin. juist door meer van jezelf te laten horen (en je hoeft niet van de ene op de andere dag te veranderen in een extraverte 'stud', er zijn genoeg vrouwen die wel houden van 'stille wateren...'), krijg je (over het algemeen positieve) feedback van mensen en dit kan jou stimuleren om in het vervolg deze gedragslijn voort te zetten. bovendien draagt positieve feedback bij aan het opbouwen van intrinsieke zelfwaardering en dus het uitstralen van zelfverzekerdheid naar anderen. ik kan me voorstellen dat naarmate de tijd verstrijkt, de frustratie groter wordt en misschien ook de barrière steeds hoger wordt om vrouwen aan te spreken (juist omdat je steeds gefixeerder wordt!); toch ben ik blij dat je in ieder geval niet alle hoop opgeeft (en terecht!). veel succes.
bedankt! ik ga werkelijk eens wat dingen proberen. wellicht werkt het! en wat je zegt klopt precies inderdaad
quote:
gedraag je wel een beetje want donderdag ben ik ook in de stad
ik zal mijn best doen
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:13:30 #74
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30333362
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:30 schreef xharlotte het volgende:

ik kan me voorstellen dat naarmate de tijd verstrijkt, de frustratie groter wordt
klopt, maar op den duur vermindert die ook weer, al sluit ik niet uit dat het weer erger zal worden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:14:59 #75
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_30333419
quote:

[..]
....
dit komt dus eigenlijk neer op dat je de negatieve spiraal waar je in zit om zet in een positieve spiraal. het is als het ware een sneeuwbaleffect. ik moet hier zelf ook in zien te geraken.
...
belg?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')