abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30285512
ik kreeg van dafan de eer om deel 6 te maken dus dat doe ik dan maar

vorige topic: nog nooit vriend(in) of sex gehad (5)

@dafan: ik zal het dan in zo'n situatie waarschijnlijk niet echt breed hebben nee. ik weet niet eens of ik het wel durf. (faalangst ofzo zeker denk ik).. (iemand tips voor dat soort situaties?? :') )

@roolio: sinds krijg je van bier meer zelfvertrouwen?? je hersens gaan er alleen langzamer van werken, maar meer zelfvertrouwen. ik denk wel van niet.
maar als het wel zo zou zijn dan zou het inderdaad wel handig zijn ja.
pi_30285644
in deel 5 werd door iemand geschreven dat het lopen van een blauwtje erbij hoort. dat is helemaal waar en het moet je eigenlijk ook niet tegenhouden om op iemand af te stappen of wat af te spreken. alleen merk ik dat het mij wel tegenhoud (ja ik weet het stom). ik heb tot nu toe alleen maar blauwtjes gelopen en het is niet echt goed voor je zelfvertrouwen.
pi_30285648
quote:
op maandag 5 september 2005 12:53 schreef meteora het volgende:

@roolio: sinds krijg je van bier meer zelfvertrouwen?? je hersens gaan er alleen langzamer van werken, maar meer zelfvertrouwen. ik denk wel van niet.
je denkt minder na over gevolgen ofzo, of weet ik veel, maar je durft in ieder geval meer .
  maandag 5 september 2005 @ 13:24:51 #4
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30286235
je moet het eens proberen he,met dat drinken. dan ervaar je het zelf tenminste eens en kan je er een goed oordeel over geven ipv alleen maar te zeggen van wat je denkt wat er gaat gebeuren.
Zo niet, dan toch...
pi_30286626
quote:
op maandag 5 september 2005 13:24 schreef topmaat het volgende:
je moet het eens proberen he,met dat drinken. dan ervaar je het zelf tenminste eens en kan je er een goed oordeel over geven ipv alleen maar te zeggen van wat je denkt wat er gaat gebeuren.
]

ik kan het inderdaad wel is proberen, maar als ik er 1 of 2 drink dan word ik altijd gelijk moe enzo, dusja.. maar het is misschien wel het proberen waard.
  maandag 5 september 2005 @ 13:42:52 #6
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30286663
quote:
op maandag 5 september 2005 13:40 schreef meteora het volgende:

[..]

]

ik kan het inderdaad wel is proberen, maar als ik er 1 of 2 drink dan word ik altijd gelijk moe enzo, dusja.. maar het is misschien wel het proberen waard.
je zegt: als ik er 1 of 2 drink word ik altijd gelijk moe enzo.
en daarna zeg je: maar het is misschien wel het proberen waard

heb je het dan wel al geprobeerd of niet... want je zegt weer 2 tegenovergestelde dingen
Zo niet, dan toch...
pi_30286822
quote:
op maandag 5 september 2005 13:42 schreef topmaat het volgende:

[..]

je zegt: als ik er 1 of 2 drink word ik altijd gelijk moe enzo.
en daarna zeg je: maar het is misschien wel het proberen waard

heb je het dan wel al geprobeerd of niet... want je zegt weer 2 tegenovergestelde dingen
ik heb het misschien wel al is geprobeerd, maar dat was niet in een discotheek ofzo, maar gewoon thuis. en dat is toch anders volgens mij.. ik snap gewoon niet dat jullie zeggen dat bier gewoon zoveel helpt
  maandag 5 september 2005 @ 13:53:47 #8
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_30286910
quote:
op maandag 5 september 2005 13:50 schreef meteora het volgende:

[..]

ik heb het misschien wel al is geprobeerd, maar dat was niet in een discotheek ofzo, maar gewoon thuis. en dat is toch anders volgens mij.. ik snap gewoon niet dat jullie zeggen dat bier gewoon zoveel helpt
dat is omdat je thuis stil zit. dan wordt je er veel sneller gaar van. in een discotheek ben je wat actiever.. of ja, de meeste mensen. en dan voelt wordt je er dus niet zo gaar van.

of je was misschien al gaar, dat kan ook. maar probeer het dan gewoon eens bij het uitgaan, dan snap je het gelijk!!!!
Zo niet, dan toch...
pi_30287056
dronken zijn is meestal niet echt aantrekkelijk bij de dames, maar na een paar drankjes ben je wel wat losser (niet lamzuipen dus)..
als ik gedronken heb weet ik halverwege een gesprek vaak niet meer waar het over gaat, dus gaat dat over in slappe dronkenpraat.. ook niet aantrekkelijk...
maar nuchter ben k te verlegen...
gelukkig alleen dat ik niet 'op zoek' ga in een kroeg dunno why,.. een vriendin krijgen 'overkomt' me meestal gewoon..
─_(º.0)_/─
pi_30287086
quote:
op maandag 5 september 2005 13:53 schreef topmaat het volgende:

[..]

dat is omdat je thuis stil zit. dan wordt je er veel sneller gaar van. in een discotheek ben je wat actiever.. of ja, de meeste mensen. en dan voelt wordt je er dus niet zo gaar van.

of je was misschien al gaar, dat kan ook. maar probeer het dan gewoon eens bij het uitgaan, dan snap je het gelijk!!!!
ik was volgens mij dan wel al een beetje gaar ja. en ja actiever is bij mij ook maar afwachten. maar volgens mij wordt je van bier echt niet minder verlegen en krijg je meer zelfvertrouwen, maar ja proberen ja..

ik ga vrijdag denk ik eerst maar is focussen op dat oogcontact maken waar ik het in het vorige topic over had. misschien lukt het wel zonder bier een praatje maken. en of ik verder initiatief neem zie ik dan wel weer. (zeer grote kans dat ik dat toch niet doe maar ja)..
pi_30288387
wie niet waagt, blijft maagd. fok! ontmaagdingsmeeting?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_30288869
strange meteora,van bier wordt ik ook altijd verschrikkelijk moe,van een paar pintjes zelfs al. maar wat wil je ook,bier,stroboscopische lichten,warm op een fuif,2uur snachts...tja,dan heb je echt wel alle factoren om moe te worden hoor :-s
pi_30289039
quote:
op maandag 5 september 2005 14:50 schreef neuralnet het volgende:
wie niet waagt, blijft maagd. fok! ontmaagdingsmeeting?
nu wordt het een stormlooptopic
  maandag 5 september 2005 @ 15:18:19 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_30289211
quote:
op zondag 4 september 2005 20:54 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat heeft denk ik meestal niets met lelijk zijn te maken en het zullen er meer zijn dan jij denkt.
sorry plato. maar het feit dat jij de moed al lang op gegeven hebt betekent niet dat je jongens met nog wel goede moed zoals hij ook maar wanhopig moet maken. die jongen heeft immers nog tijd zat en zn zelfvertrouwen daar zit het ook nog wel goed mee heb ik het idee. hij heeft naar zijn zeggen ook al wel een (sexloze) relatie gehad. dus ik denk wel dat het goed komt met hem. dus zadel hem niet met overbodig doemdenken op en ontmoedig hem niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hexagon op 05-09-2005 16:41:12 ]
pi_30289427
uit mezelf maak ik vrijwel nooit contact. als anderen dat doen, ren ik meestal weg.

dus welke oplossingen hebben we nu: bier, hoeren, bier, bier, hoeren, ..., en wat nog?
pi_30292169
quote:
op maandag 5 september 2005 15:18 schreef hexagon het volgende:

[..]

sorry plato. maar het feit dat jij de moed al lang op gegeven hebt betekent niet dat je jongens met nog wel goede moed zoals hij ook maar wanhopig moet maken. die jongen heeft immers nog tijd zat en zn zelfvertrouwen daar zit het ook nog wel goed mee heb ik het idee. hij heeft naar zijn zeggen ook al wel een (sexloze) relatie gehad. dus ik denk wel dat het goed komt met hem. dus zadel hem niet met overbodig doemdenken op en ontmoedig hem niet.
plato is zelf 25?? die gast heeft ook nog tijd genoeg imo. maar omdat je momenteel "raar" bent als je voor je 20e nog niet geneukt hebt maakt hij er denk ik een drama van.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30293705
quote:
op maandag 5 september 2005 17:02 schreef mrdoegewoon het volgende:

[..]

plato is zelf 25?? die gast heeft ook nog tijd genoeg imo. maar omdat je momenteel "raar" bent als je voor je 20e nog niet geneukt hebt maakt hij er denk ik een drama van.
klopt, maar ik heb zelf ook het gevoel dat ik er erg laat bij ben (23). zoveel tijd is er niet meer, zeker als je ziet hoeveel stelletjes en zelfs samenwonenden er al zijn in mijn directe omgeving.

daarnaast is het gewoon niet goed voor je eigenwaarde, je krijgt echt het idee dat je iets fout doet, terwijl dat echt niet zo hoeft te zijn

nou ja, ik geef de hoop nog niet op en ik blijf rondkijken. ik heb nu ook dat boek van michael pilinski gelezen, daar staan wel nuttige tips in! in ieder geval blijven uitgaan en dan maar zoeken..
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30293873
je moet je niet lam zuipen nee. maar een paar biertjes maken je al snel een stuk losser. niet lezen als: alcohol is de oplossing voor je problemen. want dat is het niet. maar kan je wel wat helpen bij het leggen van wat contacten
Unspoken words were understood
pi_30295410
quote:
nu wordt het een stormlooptopic
o ja? ik zie nog niet zoveel. met voornamelijk mannen zeker.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 5 september 2005 @ 19:11:31 #20
42913 ThaStinger
^^ ben gewoon al gek genoeg ^^
pi_30295896
bier maakt je idd wat losser. bij sommige helpt het en sommige
worden er nog stiller van

ik kreeg op mn 20ste pas mn vriendin. ben nu 21 maar wel gelukkig.
eerder besteedde ik er ook nooit echt aandacht aan en met uitgaan
ook niet. ging alleen uit voor vrienden, ontspanning en plezier.

heb denk ik daarom ook mn vriendin leren kennen via mn werk.
en daar ben ik heel erg blij, ook omdat het niet in een cafe of discotheek is gebeurd.
ik leer liever mensen normaal kennen dan ze tegen te komen in een bezopen bui

en tja ik voelde me niks anders op mn 20ste dat ik nog niemand had gehad of
nog geen sex had gehad. ik ben ik en ik laat me niet andere maatstaven aannaaien.
-=)Anime Addicted(=- More is never ENOUGH
pi_30296312
wat is er niet 'normaal' aan iemand ontmoeten tijdens het uitgaan? daar leer je elkaar toch niet echt goed kennen. dat komt later wel dan. toen ik m'n vriendin leerde kennen was ik ook onder invloed van bepaalde dingen. maar toen bleek dat het wat ging worden ga ik haar echt niet bezopen ophalen thuis. en pas dan leer je elkaar echt wat beter kennen langzaam. op zich vrij normale gang van zaken vind ik.
Unspoken words were understood
pi_30296490
quote:
op maandag 5 september 2005 19:24 schreef gf het volgende:
wat is er niet 'normaal' aan iemand ontmoeten tijdens het uitgaan? daar leer je elkaar toch niet echt goed kennen. dat komt later wel dan. toen ik m'n vriendin leerde kennen was ik ook onder invloed van bepaalde dingen. maar toen bleek dat het wat ging worden ga ik haar echt niet bezopen ophalen thuis. en pas dan leer je elkaar echt wat beter kennen langzaam. op zich vrij normale gang van zaken vind ik.
lijkt mij ook. ik ga er nu alleen wel anders mee om. eerst ging ik vaak uit om lekker te zuipen (ook niet te lomp, maar gewoon flink sociaal drinken). ik merk nu dat dat niet de juiste aanpak is om iemand leuks te vinden. ik probeer zelf redelijk nuchter te blijven. ik wil in ieder geval gewoon kunnen nadenken bij wat ik doe en zeg. meestal drink ik niet meer dan 5 bier op een avond nu. dat is echt een stuk fijner.

maar inderdaad: tijdens het uitgaan kun je prima leuke mensen leren kennen. alleen, helaas is het zo dat de meiden die ik dan wel leuk vind ineens straalbezopen op de dansvloer staan. dan is er niks meer mee aan te vangen. ik wil iemand die het op zijn minst toch een beetje serieus neemt, je hoeft zeker geen geheelonthouder te zijn (van alcohol) om een leuke indruk op mij te maken, maar overdaad schaadt gewoon.

jammer, ik baal er wel van, maar hopelijk komt het nog wel eens in orde! ik blijf actief zoeken (uitgaan, sporten, vriendenkring...), hoewel de moed me soms wel in de schoenen kan zinken als ik al die stelletjes zo zie...
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_30296511
ik ga bijna nooit tot helemaal niet uit, vind het af en toe leuk. ik ga wel naar de grote feesten defqon 1, thunderdome, qlimax etc... vind ik veel leuker en de sfeer is er beter. is denk ik ook wel een van de reden waarom ik later ben. als ik uitga heb ik normaal altijd wel een meisje waarmee ik even praat enzv enzv.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30296517
quote:
op maandag 5 september 2005 17:02 schreef mrdoegewoon het volgende:

[..]

en dat terwijl plato een lekker ding is zijn tijd komt nog wel.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 5 september 2005 @ 19:53:00 #25
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_30297168
quote:
op maandag 5 september 2005 19:31 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

en dat terwijl plato een lekker ding is
ik vond het al zo raar dat je de hele tijd in mijn richting zat te staren.

maar goed, om even serieus te reageren: wat ik al zei is dat er vaak ten onrechte van uitgegaan wordt dat uiterlijk hier het probleem is. er zullen ongetwijfeld mensen zijn bij wie dat de oorzaak is, maar voor de meerderheid geldt dat niet. wat bij mezelf de oorzaak is kan ik niet helemaal zeggen, maar waarschijnlijk een combinatie van individualist zijn en lang met andere dingen dan meisjes bezig geweest zijn. daarnaast wat pech gehad en voor je het weet ben je 25. maar de laatste tijd interesseert het me niet zo heel erg meer, althans, ik zou natuurlijk graag willen dat het verandert, maar als dat niet gebeurt kan ik daar denk ik vrede mee hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')