je denkt minder na over gevolgen ofzo, of weet ik veel, maar je durft in ieder geval meerquote:op maandag 5 september 2005 12:53 schreef meteora het volgende:
@roolio: sinds krijg je van bier meer zelfvertrouwen?? je hersens gaan er alleen langzamer van werken, maar meer zelfvertrouwen. ik denk wel van niet.
]quote:op maandag 5 september 2005 13:24 schreef topmaat het volgende:
je moet het eens proberen he,met dat drinken. dan ervaar je het zelf tenminste eens en kan je er een goed oordeel over geven ipv alleen maar te zeggen van wat je denkt wat er gaat gebeuren.
je zegt: als ik er 1 of 2 drink word ik altijd gelijk moe enzo.quote:op maandag 5 september 2005 13:40 schreef meteora het volgende:
[..]
]
ik kan het inderdaad wel is proberen, maar als ik er 1 of 2 drink dan word ik altijd gelijk moe enzo, dusja..maar het is misschien wel het proberen waard.
ik heb het misschien wel al is geprobeerd, maar dat was niet in een discotheek ofzo, maar gewoon thuis. en dat is toch anders volgens mij..quote:op maandag 5 september 2005 13:42 schreef topmaat het volgende:
[..]
je zegt: als ik er 1 of 2 drink word ik altijd gelijk moe enzo.
en daarna zeg je: maar het is misschien wel het proberen waard![]()
heb je het dan wel al geprobeerd of niet... want je zegt weer 2 tegenovergestelde dingen![]()
dat is omdat je thuis stil zit. dan wordt je er veel sneller gaar van. in een discotheek ben je wat actiever.. of ja, de meeste mensen. en dan voelt wordt je er dus niet zo gaar van.quote:op maandag 5 september 2005 13:50 schreef meteora het volgende:
[..]
ik heb het misschien wel al is geprobeerd, maar dat was niet in een discotheek ofzo, maar gewoon thuis. en dat is toch anders volgens mij..ik snap gewoon niet dat jullie zeggen dat bier gewoon zoveel helpt
![]()
ik was volgens mij dan wel al een beetje gaar ja. en ja actiever is bij mij ook maar afwachten.quote:op maandag 5 september 2005 13:53 schreef topmaat het volgende:
[..]
dat is omdat je thuis stil zit. dan wordt je er veel sneller gaar van. in een discotheek ben je wat actiever.. of ja, de meeste mensen. en dan voelt wordt je er dus niet zo gaar van.
of je was misschien al gaar, dat kan ook. maar probeer het dan gewoon eens bij het uitgaan, dan snap je het gelijk!!!!
nu wordt het een stormlooptopicquote:op maandag 5 september 2005 14:50 schreef neuralnet het volgende:
wie niet waagt, blijft maagd. fok! ontmaagdingsmeeting?
sorry plato. maar het feit dat jij de moed al lang op gegeven hebt betekent niet dat je jongens met nog wel goede moed zoals hij ook maar wanhopig moet maken. die jongen heeft immers nog tijd zat en zn zelfvertrouwen daar zit het ook nog wel goed mee heb ik het idee. hij heeft naar zijn zeggen ook al wel een (sexloze) relatie gehad. dus ik denk wel dat het goed komt met hem. dus zadel hem niet met overbodig doemdenken op en ontmoedig hem niet.quote:op zondag 4 september 2005 20:54 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat heeft denk ik meestal niets met lelijk zijn te maken en het zullen er meer zijn dan jij denkt.
plato is zelf 25?? die gast heeft ook nog tijd genoeg imo. maar omdat je momenteel "raar" bent als je voor je 20e nog niet geneukt hebt maakt hij er denk ik een drama van.quote:op maandag 5 september 2005 15:18 schreef hexagon het volgende:
[..]
sorry plato. maar het feit dat jij de moed al lang op gegeven hebt betekent niet dat je jongens met nog wel goede moed zoals hij ook maar wanhopig moet maken. die jongen heeft immers nog tijd zat en zn zelfvertrouwen daar zit het ook nog wel goed mee heb ik het idee. hij heeft naar zijn zeggen ook al wel een (sexloze) relatie gehad. dus ik denk wel dat het goed komt met hem. dus zadel hem niet met overbodig doemdenken op en ontmoedig hem niet.
klopt, maar ik heb zelf ook het gevoel dat ik er erg laat bij ben (23). zoveel tijd is er niet meer, zeker als je ziet hoeveel stelletjes en zelfs samenwonenden er al zijn in mijn directe omgeving.quote:op maandag 5 september 2005 17:02 schreef mrdoegewoon het volgende:
[..]
plato is zelf 25?? die gast heeft ook nog tijd genoeg imo. maar omdat je momenteel "raar" bent als je voor je 20e nog niet geneukt hebt maakt hij er denk ik een drama van.
o ja? ik zie nog niet zoveel. met voornamelijk mannen zeker.quote:nu wordt het een stormlooptopic
lijkt mij ook. ik ga er nu alleen wel anders mee om. eerst ging ik vaak uit om lekker te zuipen (ook niet te lomp, maar gewoon flink sociaal drinken). ik merk nu dat dat niet de juiste aanpak is om iemand leuks te vinden. ik probeer zelf redelijk nuchter te blijven. ik wil in ieder geval gewoon kunnen nadenken bij wat ik doe en zeg. meestal drink ik niet meer dan 5 bier op een avond nu. dat is echt een stuk fijner.quote:op maandag 5 september 2005 19:24 schreef gf het volgende:
wat is er niet 'normaal' aan iemand ontmoeten tijdens het uitgaan? daar leer je elkaar toch niet echt goed kennen. dat komt later wel dan. toen ik m'n vriendin leerde kennen was ik ook onder invloed van bepaalde dingen. maar toen bleek dat het wat ging worden ga ik haar echt niet bezopen ophalen thuis. en pas dan leer je elkaar echt wat beter kennen langzaam. op zich vrij normale gang van zaken vind ik.
en dat terwijl plato een lekker ding isquote:op maandag 5 september 2005 17:02 schreef mrdoegewoon het volgende:
[..]
plato is zelf 25?? die gast heeft ook nog tijd genoeg imo. maar omdat je momenteel "raar" bent als je voor je 20e nog niet geneukt hebt maakt hij er denk ik een drama van.
ik vond het al zo raar dat je de hele tijd in mijn richting zat te staren.quote:op maandag 5 september 2005 19:31 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
en dat terwijl plato een lekker ding is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |